چرا در دیزنی لند 1 میلیارد دلار جنگ ستارگان زمین نیست یک مجسمه با وجود صاف حضور

ضرب المثل قدیمی “اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد” نمی تابه برای دیزنی لند با اولین $1 میلیارد Star Wars: Galaxy s Edge به عنوان حضور در آناهایم پارک باقی مانده تخت در سال 2019.

اما در حالی که بر روی سطح آن ممکن است به نظر می رسد مانند Star Wars: کهکشان لبه مجسمه نیم تنه بود اگر شما حفاری کمی عمیق تر شما متوجه است که نگه داشتن حضور و غیاب, تخت, طول بزرگترین گسترش در دیزنی لند سابقه بود و همه بخشی از دیزنی استراتژی بزرگتر.

همچنین نگاه کنید به: چگونه در دیزنی لند کهکشان لبه متناسب با جهان جنگ ستارگان

دیزنی لند حضور باقی مانده در تخت 18.7 میلیون بازدید کننده در سال 2019 با سالانه visitorship نیز بدون تغییر در دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی در 9.9 میلیون, با توجه به مضمون سرگرمی انجمن. سالانه چای گزارش نگاه 2019 تقویم سال قبل از دیزنی توقیف تمام 12 از پارک آن در سراسر جهان در میان COVID-19 همه گیر در اوایل سال 2020 است.

قبل از باز کردن از کهکشان لبه, گزارش های خبری هشدار داد و از جمعیت عظیم که فرود در دیزنی لند با اواخر ماه مه اولین فیلم جدید جنگ ستارگان به زمین است. به زودی پس از کهکشان لبه باز آن همان گزارش های خبری, شگفت زده در نازک جمعیت است که تبدیل دیزنی لند به “شهر ارواح.”

همچنین نگاه کنید به: رادیو Batuu پخش ستارگان موسیقی, اخبار و ورزش در دیزنی لند کهکشان لبه

آن جمعیت بزرگ را نشان نمی دهد تا ballyhooed افزایش مقاومت بی راهه سوار تاریکی رونمایی شد در ژانویه — پس از 2019 حضور چهره های محاسبه شده و قبل از coronavirus بسته شدن دیزنی لند.

این Batuu شرق نسخه از کهکشان لبه باز در دیزنی استودیوهای هالیوود در اواخر ماه اوت کمک به افزایش 2019 حضور در فلوریدا پارک با متوسط 2 درصد به چای گزارش.

اما قطعا دیزنی صرف نمی کند یک ترکیب 2 میلیارد دلار در جنگ ستارگان زمین در سواحل هر دو به جذب اضافی 225,000 بازدید کنندگان در دیزنی لند و دیزنی استودیوهای هالیوود در سال 2019. دیزنی جهان چهار پارک قرعه کشی همراه 320,000 بازدید کننده در هر روز است.

همچنین نگاه کنید به: چه دیزنی کردم حق با Star Wars: کهکشان لبه در دیزنی لند

دنیای جادوگری هری پاتر افزایش حضور در یونیورسال و جزایر از ماجراجویی 30 درصد در سال 2010 و 29 درصد در سال 2011. این Diagon Alley گسترش درب بعدی در استودیو یونیورسال فلوریدا آورده حضور جهش از 17 درصد در سال 2014 و 16% در سال 2015 است. حضور مشخصی 60 درصد در اوایل سال 2017 پس از جادوگری جهان غرب عرضه در استودیو یونیورسال هالیوود است.

دیزنی و یونیورسال را قطعا به روش های مختلف در حال اجرا خود را پارک. جهانی را دوست دارد به عنوان اولین و بزرگترین. دیزنی تلاش می شود بهترین و حاضر است با احتیاط صبر کنید تا همه چیز به درستی.

همچنین نگاه کنید به: چه دیزنی نیاز به تعمیر در Star Wars: کهکشان لبه در دیزنی لند

معلوم تخت, حضور و غیاب پس از افتتاح کهکشان لبه ممکن است دقیقا همان چیزی دیزنی لند می خواستم.

دو رئیس می زند در دیزنی لند که تحویل بارها و بارها مثل یک دو پانچ هستند که پارک خیلی شلوغ و بلیط بیش از حد گران هستند.

سرفصل های اعلام مسطح حضور در دیزنی لند در سال 2019 کمک به مبارزه با ادراک از ازدحام مشکل است. اضافی 14 هکتار حک شده از پشت صحنه فضا برای Galaxy s Edge نیز افزایش می دهد رد پای دیزنی لند — معنی اتاق بیشتر برای بازدید کنندگان و کمتر شلوغ پارک. تمدید coronavirus بسته شدن پارک انتظار می رود که منجر به کاهش حضور در دیزنی لند برای چندین سال — بالقوه ناخواسته بهره مند شوند وقتی که می آید به ازدحام.

همچنین نگاه کنید به: VR بازی طول می کشد بازیکنان را به داخل دیزنی لند Star Wars: Galaxy s Edge

در این قیمت طرف معادله دیزنی لند با استفاده از متغیر بلیط قیمت گذاری برای کمک به مدیریت حضور و غیاب. پنج لایه سیستم قیمت گذاری هزینه کمتر برای پذیرش در کمترین روز و بیشتر در شلوغ ترین روز. هدف: جلب بازدید کننده بیشتر زمانی که حضور نور است و مردم کمتر زمانی که پارک شلوغ است. نتیجه: بیشتر اقتصاد فکر بازدید کنندگان در اواسط هفته و در طول خارج از فصل و بیشتر well-heeled مشتریان در تابستان و در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات.

متغیر بلیط قیمت گذاری کمک می کند تا به گسترش جمعیت بیشتر به طور مساوی در سراسر تقویم — با یک چشم به سمت نقشه کشی کمتر بازدید کننده در سال بیش از سال, اما به طور کلی جذب بزرگتر spenders با جیب عمیق تر.

دیزنی “عملکرد استراتژی” اذعان بازدید کننده کمتر در بالاتر قیمت بلیط برای بهبود “مهمان تجربه” است که در نتیجه در بیشتر هزینه های مواد غذایی و کالا و افزایش سود. این طرح فریب آمیزی ساده: شادتر مشتریان بیشتری را صرف. و هدف این است که حتی ساده تر: ایجاد Disneyland شادترین مکان روی زمین.

همچنین نگاه کنید به: ‘آقای دیزنی’ طول می کشد شور و شوق برای دیزنی لند فراتر از موضوع خود را پارک کار

کهکشان لبه قطعا درو سهم عادلانه خود را از ترس از گم کردن بازدید کنندگان به دیزنی لند. چای حضور و غیاب آمار و ارقام نشان می دهد ترس-از-بزرگ-جمعیت مشروط ممکن است تصمیم به صبر کنید تا زمانی که همه هیجان فوت کردن قبل از چک کردن جدید جنگ ستارگان به زمین است. یکی دیگر از عوامل: دیزنی اذعان کرد برخی از دیزنی لند بازدید کنندگان معوق بازدیدکننده داشته است تا با تاخیر ظهور از مقاومت در برابر جاذبه های باز بیش از شش ماه پس از زمین.

اما یک چیز روشن است: کسانی که FOMO طرفداران و جنگ ستارگان مرگ-hards کاهش یافته و بسیاری از کهکشانی اعتبارات در غذا و نوشیدنی و کالا در منار مخروطی پاسگاه روستا در این جنگ ستارگان سیاره Batuu تنظیم برای کهکشان لبه. که کمک درایو سرانه هزینه در دیزنی لند.

مسافران به Batuu کاهش یافته است از $200 در ساخت خود lightsabers $100 در ساخت-خود-droids $42 در بیگانه کوکتل در Oga مغازه خواربار یا مشروب فروشی و حتی $25,000 به صورت کامل-اندازه R2-D2. این نوع از هزینه های اضافه می کند تا به سرعت — به خصوص هنگامی که طرفداران منتظر در ساعت-صف های طولانی برای تجارت خود را سرد و سخت کهکشانی اعتبار برای interstellar سوغاتی.

همچنین نگاه کنید به: چه دیزنی لند پاریس بازگشایی می تواند برای دیزنی لند

با وجود صاف حضور در 2019, کهکشان لبه قطعا کمک دیزنی پایین خط.

دیزنی پارک تجارب و محصولات درآمد افزایش 8 درصد در هر یک از این دو کامل چهارم پس از کهکشان لبه باز در دیزنی لند.

کهکشان لبه مضمون اراضی راند افزایش سرانه هزینه های مواد غذایی و آشامیدنی (persian) فروش و فروش کالا و سپس مدیر عامل شرکت دیزنی و در حال حاضر رئیس اجرایی Bob Iger گفت: در ماه نوامبر.

“این دو زمین شده اند به مراتب موفق تر از اند” Iger گفت: در تماس با تحلیلگران.

دوقلو آغاز بکار از افزایش مقاومت در برابر جاذبه در کالیفرنیا و فلوریدا منجر به 10 درصد افزایش در سرانه هزینه در دیزنی ایالات متحده پارک Iger گفت: در ماه فوریه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>