مراقبت از خود مجموعه ای از رفتارهای صورت گرفته به صورت منظم به صورت مطلوب ، شیوه رایج در حال خوردن و خوابیدن و ورزش و تعامل اجتماعی است. آن را تکامل یافته شامل فیزیکی و روانی و عاطفی در سلامت و راه ما شارژ متفاوت است از فرد به فرد.

مردم ممکن است فکر می کنم این است که پیچیده تر از آن است که دکتر گفت: Julie M. Slowiak استادیار روانشناسی در دانشگاه مینه سوتا دولوت.

Dr. Julie M. Slowiak

دکتر Julie M. Slowiak

“(آن) نیاز ندارد لوکس در قالب یک تعطیلات یک هفته ای (یا) یک روز در آبگرم,” او گفت: توسط ایمیل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شما می توانید لینک خود را در عمل به زندگی روزمره خود را و می توان آن را به عنوان ساده به عنوان راه رفتن سگ خود را و یا جرعه جرعه قهوه صبح خود را آگاهانه و با تمرکز بر روی محیط اطراف خود را با استفاده از حواس پنجگانه خود را.

Slowiak در حال انجام تحقیقات بر روی یک پروژه “مراقبت از خود و گشتن در میان شیوه های رفتار کاربردی تحلیلگران: آیا آنها پیش بینی برداشت تعادل کار و زندگی, کار و تعامل و فرسودگی شغلی؟” او همچنین مربیان دیگران در تمرین مراقبت از خود در کسب و کار InJewel LLC.

وجود دارد پنج بعد از مراقبت از خود او گفت: تعادل زندگی (حمایت اجتماعی), راهبردهای شناختی روزانه تعادل (جلوگیری از بیش از تعهد) پشتیبانی حرفه ای و توسعه حرفه ای. تنظیمات شخصی و مرزهای حرفه ای روزنامه نگاری و نگه داشتن خانه خود را و یا فضای کاری مرتب در حال “غیر فریبنده” ابزار.

هنگامی که مراقبت از خود سقوط توسط ایستگاه فرعی — و آن را — از آن زمان به تامل و بازنگری که در آن شما می توانید تنظیم روال برای حمایت بهتر از خودتان, او گفت:, و اضافه کرد در پایان مقابل از طیف: “هر رفتار و حتی رفتارهای خود مراقبتی که انجام شده است در حد و که مانع کیفیت زندگی یک رفتار که ممکن است نیاز به خطاب.”

سلامت روان آگاهی در حال تغییر است.

بزرگسالان آمریکایی سنین 18-25 اند پذیرش بیشتر از نظر روانی و مراقبت های بهداشتی در مقایسه با بزرگسالان دیگر با توجه به یک مطالعه 2015 با اضطراب و افسردگی Association of America. و 59 درصد از بزرگسالان آمریکایی می دانید کسی که با اختلال در سلامت روان; 87% گفت: هیچ شرم در آن با توجه به انجمن روانشناسی آمریکا.

عادی آگاهی بهداشت روان و مراقبت از خود به شیوه های کلیدی هستند گفت: شیدا بارکر مدیر موقت برای, سلامت, مشاوره و رفاه در دانشگاه ویسکانسین برتر است. معمولا اولین چیزی که به هنگامی که ما به آن نیاز ترین بارکر گفت. هنگامی که ما مشغول هستید و یا بیش از حد تاکید کرد, ما تمایل به قربانی کردن ابزار مانند استفاده از سیستم های پشتیبانی خواب کافی و فعالیت بدنی و خوردن خوب است.

آن را آسان تر برای مراقبت از دیگران نسبت به مراقبت از خودمان و می توان آن را سخت کار می کنند سازگار باشد. اما مراقبت از خودتان است مانند “قرار دادن که ماسک اکسیژن برای اولین بار,” او گفت:. این مخزن گاز در یک ماشین. زمانی که ما تمایل به چشم پوشی از سوخت کم نور می تواند منجر به مشکلات بزرگتر. ما باید برای گوش دادن به بدن ما و آن سیگنال.

Randy Barker

شیدا بارکر

دانش آموزان که تنها با شروع دانشگاه و یا که در حال انتقال به نیروی کار پس از فارغ التحصیلی روبرو هستند زمان به چالش کشیدن. UWS کارکنان با هدف اطمینان حاصل شود هر کس در پردیس است که منابع و ابزار آنها نیاز بارکر گفت: با اشاره به خدمات مشاوره و Pruitt مرکز برای تمرکز حواس و رفاه که در خدمت دانشجویان و استادان. دانشکده رفاه است تاثیر قابل توجهی در دانش آموزان خود را’ خوب بودن, او گفت:.

Jean Baribeau-Thoennes

ژان Baribeau-Thoennes

استرس و اضطراب شماره 1 دلیل دانش آموزان به خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه مینه سوتا, Duluth گفت: مشاوره مدیر ژان Baribeau-Thoennes. از آنجا که واکنش طبیعی به استرس و اضطراب اجتناب خوب مراقبت از خود در حرکت است شکستن وظایف به بیشتر اهداف مدیریت — و به اقدام در مقابل بدفع الو قت گذراندن.

او را راهنمایی به دانش آموزان:

Baribeau-Thoennes با اشاره به UMD را اتصال بعدکه تشویق دانش آموزان به جای رسانه های اجتماعی و چهره به چهره تعامل است. او را تشویق می کند تا دانش آموزان به مراقبت از خود و او تلاش می کند برای انجام همان در حال اجرا و تمرین یوگا. موسیقی, هنر, هیچ وجه به شما را پر کنید تا فقط “پیدا کردن یک خروجی” او گفت:.

Slowiak مجلات در صبح تمرینات با نامزدش طول می کشد “تنفس می شکند” در کار است.

مردم در کمک به مشاغل تشخیص باید مراقبت از خود را به عنوان لازم است. “ما باید شخصی و حرفه ای به منظور توسعه و حفظ خود ما خوب بودن” Slowiak گفت.

بارکر نیز شیوه های یوگا و سازگار تمرکز حواس تمرین. او تلاش می کند به عنوان فعال به عنوان امکان پذیر است و سرمایه گذاری در روابط است. با استفاده از پشتیبانی ما حیاتی است, او گفت:.

درمان خود را

در اینجا برخی از ایده های ساده برای مراقبت از خود:

  • مراقبه دعا

  • دوش گرفتن در حمام و یا سونا

  • خواندن

  • ورزش: اسکی, دوچرخه سواری, در حال اجرا, بلند کردن وزنه, رقص, پیاده روی, پیاده روی, اسکیت بورد شما نام آن را

  • پخت, پخت و پز

  • بازی های رایانه ای

  • تماشای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد

  • راه رفتن و یا در آغوش گرفتن حیوانات خانگی

  • چرت زدن

  • هنر درمانی: نقاشی, نقاشی رنگ آمیزی, مجسمه سازی, بافندگی, بافندگی و دوخت

  • موسیقی درمانی: سازهای آواز

  • گوش دادن به موسیقی و پادکست های صوتی

  • جلق زدن با رضایت طرفین جنسیت

  • رفتن برای یک درایو و یا یک موتور سیکلت سوار

  • تماشای پرنده

  • خنده

  • داوطلب

  • درمان

  • با ابتلا به دوستان و عزیزان

  • نوشیدن مشروبات الکلی (در حد اعتدال)

  • روزنامه نگاری

  • یوگا

  • نمک برای جاده های آبپاش خیس

  • جعل

  • ماساژ

  • طب سوزنی

  • درمان های آبگرم: مانیکور, پدیکور, ارضا روی صورت

  • قایقرانی

  • باغبانی

  • آروماتراپی

  • به طور منظم می شکند

  • جلوگیری از کار جداسازی

  • توسعه یک سیستم پشتیبانی حرفه ای

  • در حال حاضر اقامت در بهترین شیوه های حرفه ای خود را

  • به دنبال بازخورد و مربیگری

  • افزایش آگاهی باعث احساسی و واکنش در کار

منبع: دکتر Julie M. Slowiak استادیار روانشناسی در دانشگاه مینه سوتا دلوت

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im