
می توان آن را اعتقاد بر این است که حتی پس از یک دوره طولانی از 50 سال کار بر روی آن چهل کیلومتر از جاده از Thathri به Kilotran در Bhallesa Doda هنوز ناقص ? این جاده تحریم شد توسط نخست وزیر پس از آن دولت بخشی غلام محمد در سال 1962 و کار است که هنوز هم ” رفتن در آن. این تمام ظروف سرباز یا مسافر و آشکار دستکاری deflates تمام قد ادعای دولت در مورد اتصال سریع و همچنین با استفاده از تکنولوژی مدرن در ساخت جاده ها. این جاده تبدیل به یک نرم قربانی رقابت سیاسی? است جاده ها و ساختمان های بخش کاملا نادان در مورد مشکلات مواجه توسط نزدیک به یک لاک از جمعیت ساکن در اطراف این مناطق با توجه به وضعیت این جاده ؟ این جاده کشش تبدیل شدن به یک مجازی معدن طلا برای مهندسین و دیگر خودی از R&B بخش برخی از پیمانکاران و دیگران که تحت یک یا دیگر بهانه سرعت کار بودن حتی نیست که از یک حلزون کار است که در آن تنها برای ضرب پول از آن ؟ این چند سوال نیاز به پاسخ.
یا رانش زمین یا از بین بردن malba یا دیگر آثار مشابه دیده می شود که حضور برای همه در متعارف ابتدایی راه نسبتا آگاهانه در این راه تنها به جلب پول از خزانه. هر چه تاریخ گذشته در سال 2006 بودجه اختصاص داده شد برای این جاده از Thathri به Kilotran و حتی پس از استفاده از تحریم مقدار Rs. 43.45 کرور این جاده هنوز هم ناقص است. بدون نظارت هیچ تعجب بازرسی و پاسخگویی بدون نظارت و بدون مسئولیت هستند چند قبر نقص در سیستم است که باید به طور کامل بررسی شود. اجازه R&B رها می شود این جاده مناسب حسابرسی انجام شده و کار اختصاص داده شده به برخی از فروشندگان خصوصی به دیدن تفاوت ها و نتایج.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
دانلود مقاله رایگان