ریتا Odey: با سلام من عبور در اینجا!


پیاده عبور از خیابان در یک پیاده روی عبور در رابسون و Hornby در ونکوور. Jason Payne / PNG

نظر: عبور حوادث می تواند اجتناب شود. اجرای قانون باید mete out سختگیرانه مجازات در حال اجرا یک نور قرمز و پریشان و یا اختلال در رانندگی.

آیا شما به یاد داشته باشید اولین بار خود را? من به یاد داشته باشید من است. آن تیره شب زمستان, مناسب برای این نوع از روبرو می شوند. او در یک نقره فورد رپتور من در من سفید نایک نیروی هوایی 1s. او به دنبال در جهت دیگر اما او تبدیل به چهره من در آخرین لحظه و من هرگز فراموش نکنید که راه او نگاه کرد — wide-eyed که اگر شگفت زده برای دیدن یک انسان در عبور در حالی که آن چراغ سبز بودند. خوشبختانه او پا بر روی ترمز با کمتر از یک اینچ جدا کردن من از رپتور کروم پنجره مشبک و من زندگی می کردند به گفتن داستان من.

اگر ونکوور به 99 مشکلات یکی از آنها نگران کننده نرخ بالای تصادفات عابر پیاده و مرگ و میر. رانندگان در ونکوور را به دست آورده شهرت برای بودن تهاجمی غفلت و یا هر دو. یک مطالعه انجام شده توسط شهر ونکوور در سال 2017 نشان داد که پیاده اختصاص 35 درصد از آسیب های جدی و 60 درصد از مرگ و میر در حوادث جاده. با توجه به ICBC به طور متوسط بیش از 2400 پیاده مجروح سالانه و بیش از 50 نفر از کسانی که می میرند. پیاده روی مرگ و میر تبدیل شده اند به طوری امری عادی است که رسانه های خبری گزارش آنها را با عناوین مانند “اولین پیاده روی مرگ از سال 2020 است.”

عبور و مرور را از راه حق هنگام عبور نور سبز است. اما یک جستجوی سریع در گوگل به ارمغان خواهد آورد تا یک لیست از ونکوور خطرناک ترین تقاطع برای عبور و مرور. این لیست تا حد زیادی نشان دهنده حوادث رخ داده است که زمانی که پیاده بود از راه حق.

عوامل مشترک که منجر به رانندگان ضربه پیاده شامل پریشان رانندگی سرعت و اختلال. به عنوان ساعات روز کاهش شانس یک عابر پیاده بودن آمار, افزایش, اما, عبور, قوانین کاملا گیج کننده و کمک به حوادث هر روز از سال.

پیاده می خواست به تماس با چشم با رانندگان قبل از استفاده از عابر. من همیشه یک بحث داخلی زمانی که من به یک عابر و خودرو سیگنال به نوبه خود: “آیا من راه رفتن به آرامی به طوری که آنها از طریق کنم یا سرعت بخشیدن به طوری که آنها صبر کنید ؟ چگونه آهسته است خیلی آهسته و تصمیم آنها نمی خواهد صبر کنید ؟ آنها به من نگاه یا چراغ؟” و از تماس با چشم همیشه کار نمی کند. حداقل آن مشغول به کار نشده برای من. بار دوم من تقریبا آمار راننده و من در مسابقه خیره.

تلاش بیشتری باید قرار داده و به ساخت جاده های امن تر برای پیاده آسیب پذیرترین کاربران راه. همه عابر پیاده که در آن همه چراغ به رنگ قرمز در یک بار اجازه می دهد پیاده برای عبور در هر جهت باید اجرا شود. یک برنامه آزمایشی استفاده از این نوع عبور جریان است در Robson-Hornby تقاطع. اما آن را اجازه نمی دهد که به صورت مورب عبور مانند محبوب “تقلا” در ژاپن است. ونکوور نیز بهره مندی از نور تا عابر که در آن عبور راه راه براق و فلش در تاریکی.

اجرای قانون باید mete out سختگیرانه مجازات در حال اجرا یک نور قرمز و پریشان و یا اختلال در رانندگی.

اما هیچ یک از این است یک جایگزین برای احساس مسئولیت در رانندگان که در کنترل کامل از وسایل نقلیه خود را. آن است که در آنها به اطاعت از قوانین راهنمایی و رانندگی نظارت بر سطح سرعت و نگاه کردن به عابران پیاده است.

عبور حوادث می تواند اجتناب شود. واقعا عبور وجود دارد برای جلوگیری از حوادث. زمانی که من یاد گرفتم به درایو پدر من به من یک تکه از مشاوره: فرض کنیم هر کس در جاده در حال رفتن به انجام کاری دیوانه و آن را تا به شما برای جلوگیری از تصادف. پس احترام به عابر پیاده جان تمرین رانندگی دفاعی و فراموش نکنید که برای استفاده از شاخ خود را.

ریتا Odey است, M. A. دانشجو تحصیل در رشته ارتباطات جهانی در دانشگاه سیمون فریزر و دو زمان بازمانده از عبور حوادث.


نامه به سردبیر ارسال شود باید به [email protected].

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected].

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>