Rajya سبها اعضای افزایش نگرانی بیش از راه آهن فقیر سلامت مالی پروژه تاخیر

دهلی نو: چند Rajya سبها اعضا در روز سه شنبه نگرانی خود را فقیر سلامت مالی راه آهن, کاهش فرصت های شغلی و تاخیر در اجرای پروژه های بزرگ علاوه بر خصوصیسازی ملی حمل و نقل.

شرکت در بحث و گفتگو در کار وزارت راه آهن و چند تن از اعضاء با اشاره به تعداد کرسی های خالی در راه آهن و گفت: این باید پر شود تا بدین وسیله فراهم کردن فرصت های شغلی برای نسل جوان.

Binoy Viswam از شاخص تورم مصرف کننده گفت: این راه آهن حدود سه لاخ جای خالی و این باید پر شود.

مخالفت با خصوصیسازی از قطار و ایستگاه گفت: ملی حمل و نقل است “را فراموش کرده اید آن جنبه اجتماعی و تعهد اجتماعی”.

V Vijayasai ردی از YSRCP گفت: راه آهن در حال حاضر یک عامل نسبت 98.4 درصد است که بدترین در 10 سال گذشته است.

ضمن اینکه راه آهن’ درآمد مازاد نیز در حال سقوط و پیشنهاد کرد که “اولویت باید با توجه به تقویت منابع داخلی آن است.”

او همچنین گفت که مرگ و میر ناشی از تصادفات کاهش یافته است در این سال و بهداشت در ایستگاه راه آهن بهبود یافته است.

سانجی سینگ از AAP گفت که فرصت های شغلی هستند که نادیده گرفته توسط راه آهن. دولت در حال افزایش است برون سپاری با این نسخهها کار در راه آهن که در آن کارگران قراردادی در حال بهره برداری است.

Praful پاتل از NCP نگرانی خود را از تاخیر در چندین پروژه های راه آهن و پیشنهاد کرد که دولت باید به فکر هزینه تجزیه و تحلیل سود عمده کار می کند.

اما او از حمایت حزب مردم در راه آهن گفت: “ما باید فکر باز.”

خوزه K مانی از KCM گفت که راه آهن غیرمنتظره است با کار و چندین پروژه مانند دو برابر شدن خط در کرالا طولانی به تعویق افتاد.

Neeraj Shekhar از BJP گفت: مخالفان گمراه مردم در مورد عملکرد راه آهن. راه آهن هند انجام شده است و در پنج سال گذشته, او گفت:.

راه آهن نصب شده 2.38 لاخ زیستی توالت بین 2014 و 2018. این هزینه های سرمایه از بیش از Rs یک لاخ کرور انجام داده دو برابر شدن 28,000 کیلومتر آهنگ.

برجسته ایمنی سوابق Shekhar گفت که آن را نه شاهد یک حادثه در یکی از آخرین سال است.

بیش از این عامل نسبت او گفت که در آن با توجه به اجرای هفتم پرداخت کمیسیون های دولت در راه آهن.

Shekhar نیز مورد انتقاد قرار TMC عضو Derek اوبراین که قبلا ادعا مرحله-درمان مادرانه متحده به حکومت احزاب دیگر از بی جی پی به خصوص در غرب بنگال.

به گفته او دولت قرار داده است 20 درصد بیشتر صندوق به بنگال غربی از تخصیص ساخته شده تحت یک راه آهن وزیر از TMC. او همچنین گفت: چندین پروژه در غرب بنگال گیر شد به عنوان دولت بود ارائه زمین به راه آهن.

حسین Dalwai کنگره گفت که درآمد راه آهن هند باید افزایش یابد.

Dalwai نیز مطرح با موضوع ایمنی از قطار حومه بمبئی گفت که با توجه به GRP داده 3,202 نفر در 2016-17 و 3,014 در 2018-19. از او پرسید: راه آهن به منظور افزایش اقدامات امنیتی برای کاهش تعداد مرگ و میر.

R S Bharathi از DMK گفت که دولت باید تکمیل واحد دوم از جدایی مربی کارخانه (ICF) در Perambur.

Manoj Kumar Jha از RJD Veer سینگ از BSP و V P Vaishya از AGP و K K Ragesh از شاخص تورم مصرف کننده(M) همچنین شرکت در بحث ها و نگرانی های خصوصی سازی راه آهن.

میر محمد فیاض از جامو و کشمیر مردم حزب دموکرات گفت: “ما نمی خواهیم گلوله قطار. ما باید به مخالفت با اتصال راه آهن با بقیه شبکه است.”

رم Narain Dudi از BJP خواستار آن شدند که اتصال راه آهن باید برای ارائه زائر مرکز پوشکر در راجستان.

دیگران که شرکت در بحث G C چاندراسکار (کنگره), Kahkashan Perween (JDU), Jugalsinh Mathurji Ballinger (BJP), Anil Desai (شیو سنا) و ساتیش چاندرا Dubey (BJP). (سازمان)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>