افرادی هستند که بهتر می بود به عنوان متهم در برابر آنها وجود دارد قانع کننده و مواد شواهدی از داشتن زیاده روی در شیوه های فاسد برای منافع شخصی در انتخابی الگوی اعطا مجوز پیگرد قانونی خواهد به جای هر کسی بدون هیچ گونه نفع و یا تبعیض داشتن شکسته حقوقی و اخلاقی ملاحظات پیامد چنین تحریم به محاکمه توسط برتر تحقیقات آژانس از هند – Central Bureau of Investigation (CBI)? اگر نیست پس چگونه می آیند CBI ساخته شده است به “صبر” برای بیش از اجباری ” در چهار ماه دوره را به تحریم به تعقیب کسانی که در غیر این صورت باید خود داوطلب برای محاکمه به صورت یک قانون اساسی روش که در آن حقیقت تنها غالب- – در سیستم قضایی ما. خود را taciturnity در و مقامات نگران هر دو “تنظیم” از جمله تاخیر در توانمند سازی ابتکارات به جلو بروید با پیگرد قانونی به طور ضمنی نشان میدهد گناه. این است که در رابطه با سه نشستن اعضای پارلمان ، Saugata Roy از Trinamool کنگره بود که اتحادیه وزیر امور خارجه در Manmohan Singh, دولت, Dr. آلبوم کاکلی GhoshDastigar از Trinamool کنگره Prasun بانرجی – همچنین از Trinamool کنگره و Suvenu Adhikarifrom Trinamool کنگره و سابق اتحادیه وزیر امور خارجه برای توسعه روستایی در Manmohan Singh دولت و یک وزیر در غرب بنگال دولت است. چرا نوبت به گرفتن اجازه به تعقیب این سیاستمداران در برابر آنها وجود دارد اتهام فساد ؟
این فهرست طولانی است وجود دارد به عنوان بسیاری از 58 موارد مربوط به 130 فاسد قانونگذاران و خدمت و بازنشسته مقامات دولتی اما سازمان مربوطه می باشند نیست با توجه مرسوم تصویب خود را تعقیب. آن را برای تلفن های موبایل عجیب و غریب و به مثابه تمسخر سیستم خسته کننده و دشوار است هر نوع زیاده روی در فساد و شیوه های فاسد. آن جذاب است که چهار ماه در آن دوره بانک مرکزی باید تصویب لازم است که به راحتی نقض کرده و در نتیجه ارائه ناروا تنفس به اتهام فاسد مردم است. باید آن را اتفاق می افتد حتی در رابطه با موسسات مالی مانند بانک ها که در آن اعتماد سپرده گذاران و سرمایه گذاران حاکم عالی و که در آن چنین مواردی شماره چهار باید همچنان باقی می ماند “سازمان ملل متحد آشتی” در بانکداری اصطلاح می گویند با پنجاب بانک ملی و بانک Baroda سه مورد با وزارت دفاع و دو هر کدام با راه آهن, وزارت, Bihar و جامو و کشمیر دولت.
چرا باید وزارت دفاع نمی کنید خود به خود خاموش defaulters’ لیست با توجه تحریم به آن سه متهم به مقامات به دنبال کت و شلوار با خطوط راه آهن به وزارت, به ویژه هنگامی که نخست وزیر است که بسیار نگران و عملا اعلام جنگ علیه این معضل فساد است. دوباره همین دلیل است که اتحادیه وزارت منابع انسانی و توسعه خودداری از اعلام از تعقیب روند نسیم احمد سابق معاون صدراعظم از دانشگاه اسلامی علیگر در برابر آنها CBI با نزدیک شدن به اتحادیه وزارت راه بازگشت در ماه اکتبر 2018 ? چه شده است که مانع از عمل حتی در اتحادیه وزارتخانه? چگونه می توانید از این رو مانند اتخاذ چنین نگرش فساد موجود باشد اگر نه ریشه کن میرود ؟ توسط عمدا طولانی تر شدن دوره تشریفات از زمانی که چهار ماه و هنوز هم از هر گونه اقدام نسبت به تعقیب فرایند هستند و نه فساد و شیوه های فاسد شدن تشویق?
چگونه می تواند دهلی دولت باقی می ماند دور در ‘اجازه دهید که گرد و غبار حل و فصل’ سندرم ترجیح می دهند را به هر گونه تصمیم گیری موردی هر یک در برابر یک ثبت و مدافع همچنان باقی می ماند در آونگ وضعیت بین صبر کنید و تماشا کنید و یا ترجیح می دهند به باقی می ماند ساکت و غیر قاطع در اعطای مجوز به تعقیب. ما قابل اعتماد در می دانم بسیاری از موارد متعددی که در آن ابتکارات انتظار و انتظار بی وقفه برای nod از این نگران به حرکت به جلو در برابر چندین متهم بندگان عمومی است. این سناریو ناسالم است و به تصویر می کشد دو چهره – یکی از صرف و بلاغت و دیگر از هیچ اقدام و در همه. که فریب چه کسی ؟

مقاله قبلیبدون دخالت از خارج
مقاله بعدیNirbhaya مورد: SC به شنیدن در جمعه مرکز درخواست تجدید نظر به چالش کشیدن HC صدور حکم حلق آویز از محکومان

پیشرو روزانه از Jammu and Kashmir , هند

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de