پورت: North Dakota نقطه همچنان مجوز تعلیق جلسات با وجود حقوق رانندگان به یک فرد شنوایی

شما می توانید جزئیات کامل آن را در زیر.

بخشی از این نظم است که بیشترین توجه بود حذف بار محدودیت از بزرگراه دولت برای کمک به تسهیل و بدون وقفه در عرضه کالا در طول این زمان قابل توجهی از عدم قطعیت است.

چه کردم و کمتر توجه شد و بخشی که سفارشات داکوتای شمالی وزارت حمل و نقل به توقف فرد در جلسات اداری “برای مدت زمان اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی.”

این جلسات عمدتا مقابله با چیزهایی مانند مجوز تعلیق ناشی از تخلفات رانندگی تحت تاثیر. بورگوم منظور متحده که در حال حاضر برنامه ریزی جلسات ممکن است موکول به محل از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس و تمام جلسات آینده ممکن است برنامه ریزی شده در این راه, اما تنها اگر همه شرکت کنندگان می توانید انجام دهید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برخی وجود دارد موجود است که مهم است به این وضعیت به عنوان به خوبی. در Wolfer مقابل NDDOT های داکوتای شمالی دیوان عالی کشور لغو مجوز و تعلیق به این دلیل که دولت موفق به ارائه راننده با یک فرد شنوا و چیزی که خود را نقض حقوق دادرسی.

گزیده ای:

که در سال 2010 مورد جلسه دادگاه در انجام شد telephonically. مدرن ویدئو کنفرانس ابزار ممکن است یا نه ممکن است کاهش برخی از دادگاه نگرانی در مورد از راه دور و شهادت.

که در کنار نقطه. در اینجا و در حال حاضر موجود سابقه کمک های مالی رانندگان حق در فرد و شنوایی. آنها می توانند صرف که حق اگر آنها می خواهند به اما دولت هیچ ایستاده به زور در یک جلسه.

در عین حال با توجه به وکیل به نمایندگی از رانندگان در این جلسات NDDOT است که انجام درست آن. “با وجود این دستور روشن, نقطه, شنوایی ماموران پلیس به طور یک جانبه re-توجه به جلسات به صورت تلفنی جلسات و دور زدن فرماندار جهت” یک وکیل به من گفت و اشاره کرد که او تا به حال سه جمله جلسات برنامه ریزی شده در این راه و شنیده بود از “چند” از همکاران خود را.

بیایید مکث در اینجا برای یک لحظه و منعکس کننده این واقعیت است که این جلسات هستند از گرفتن یک ساده لوحانه استفاده از منابع دولتی. روند عمیقا ناقص و کاملا duplicative. وجود دارد بدون نیاز به صورت جداگانه مدنی اقدام به اجرا در کنار تعقیب کیفری از کسی که متهم به گناه از ترافیک تخلف.

هر مورد نیاز تعلیق یا لغو امتیازات رانندگی می تواند بخشی از این قانون اقدام. در عین حال دلایل من فرض کنیم باید با یک دنده نوع اداری استکبار NDDOT نگه می دارد خود را در جلسات علاوه بر پیگرد قانونی چیزی است که من می ترسم بیشتر به به احتقان سیستم دادگاه با بی معنی دادخواهی از ترویج ایمنی ترافیک.

در واقع با برگزاری جداگانه مدنی دادرسی NDDOT ایجاد یک وضعیت که در آن کسی ممکن است امتیازات رانندگی به حالت تعلیق برای یک مورد تخلف آنها در نهایت تبرئه در دادگاه قانون.

این جلسات غیر ضروری هستند حتی در خارج از بحران کنونی اما اضافه کردن در COVID-19 وضعیت و NDDOT را خیره اصرار در این جلسات مرزهای میشوند.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>