Paytm می سازد ‘تماس با ما در فروشگاه سفارش’ راه حل برای رستوران ها پس از مستند

دهلی نو: Paytm روز دوشنبه گفت: آن را توسعه داده است یک تماس با ما در فروشگاه سفارش’ راه حل برای کمک به رستوران ها و eateries حداقل رساندن تماس فیزیکی برای منو صدور صورت حساب و معاملات نقدی پس از این کسب و کار پس از باز مستند.

دیجیتال پرداخت عمده هدف به پردازنده بیش از یک لاخ رستوران ها برای راه حل. آن است که به دنبال ضربه زدن به بالا-30 شهرستانها برای شروع و سپس نورد به شهرهای دیگر.

در یک بیانیه Paytm گفت: آن را توسعه داده است یک کد QR است که نمایش داده خواهد شد در این رستوران است که کاربران می توانند اسکن از Paytm برنامه به فهرست منو و سفارشات.

این اجتناب از نیاز به لمس این کارت منو است که می تواند unsanitised و همچنین حداقل تعامل با سرورهای آن اضافه شده است.

آنلاین مواد غذایی جمع آوری و تحویل پلت فرم Zomato نیز گفت: این کار نسبت به اضافه کردن ویژگی های جدید در آن برنامه است که اجازه می دهد مشتریان به استفاده از آنلاین منوها سفارش و پرداخت را هنگام مراجعه به رستوران ها پس از بلند کردن اجسام از مستند های اعمال شده برای جلوگیری از گسترش عفونت کروناویروس.

Paytm گفت: راه حل آن پشتیبانی از هر یک از روش های پرداخت از جمله Paytm کیف پول Paytm آپی خالص-بانکی و کارت ارائه می دهد و زندگی می کنند به منظور به روز رسانی در Paytm برنامه بیانیه ای گفت:. (سازمان)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>