پاتریک جانستون: ورزشی رسانه جنگ برای نگه داشتن طرفداران توجه در طول COVID-19 shutdown


برخی از طرفداران ورزش باید پیشتر اشتها خود را برای عمل زندگی می کنند با تماشای چنین چیزهایی به عنوان آخرین رقص در Netflix یک Michael Jordan داستان که شامل قصه های وحشی از تیمی سابق دنیس (Worm) Rodman, در تصویر. مت کینگ / گتی ایماژ فایل

هیچ زندگی ورزشی به معنی پخش برنامه های ورزشی باید به نوآوری. اما طرفداران چوب اقامت همراه برای اندازه های مختلف سوار ؟

وجود دارد چیزی است که ما می دانیم در مورد مردم حلق آویز نزدیک به خانه در طول COVID-19 بیماری همه گیر در حال انتظار برای برخی از صورت ظاهر از حالت عادی به بازگشت به: آنها در حال خواندن اخبار مانند قبل از هرگز.

هنوز هم که کم همهمه که ورزش لیگ ساطع شده در مورد شانس خود را از بازگشت به عرصه ها و زمینه ها در ماه های آینده هنگامی که آن را امن برای انجام این کار در پاسخ به این دانش است که مردم به دنبال عمل زندگی می کنند. وجود دارد و صورتحساب پرداخت می شود.

بینندگان مشروط به تماشای بازی در یک زمان خاص و پس از آن بسیاری به دنبال آن است که با یک جستجوی بیشتر اطلاعات بود که در خواندن یک داستان در یک سایت یا در یک روزنامه — تماشای بیشتر تلویزیون و یا گوش دادن به رادیو و پادکست ها.

اما با زنده بخش برش این روزها که ارتباط غریزی به دنبال تجزیه و تحلیل بیشتر خاموش است. و این بدان معناست که رسانه های که پوشش ورزشی در حال مبارزه برای نگه داشتن خوانندگان و بینندگان علاقه مند است.

زیر آن همه یک سوال است: آیا ما در یک نقطه عطف? می تواند COVID-19 نیروی تغییر در چگونه رسانه های ورزشی به اجرا?

“خیلی برنامه نویسی متکی بر آنچه اتفاق افتاده امروز, دیروز, و, که, اخبار, است که بازی های تجزیه و تحلیل. این یک دریا بزرگ تغییر به تغییر برنامه نویسی هنگامی که شما لازم نیست روزانه بازی. چه نشانی از آن است که در معرض خلاقیت از رسانههای” راب خاکستری دیرین پخش و ارتباطات اجرایی روز سه شنبه گفت.

رسانه ها در اکوسیستم است که در حال حاضر فنر در اطراف آخرین رقصفیلم مستند با تمرکز بر Michael Jordan و 1997-98 شیکاگو بولز پخش در ESPN در آمریکا و Netflix در سطح جهان است که یک نمونه از این خلاقیت.

“وجود دارد که نوآوری اتفاق می افتد در همه جا. نگاهی به TSN را Bardownآنها در حال انجام سریع خرابی در Instagram” خاکستری گفت.

در رادیو و پادکست ها به این معنی پیدا کردن چیزهای جدید به بحث در مورد و امید این موضوعات هستند قادر به حداقل حفظ شنوندگان که نمی خواهید به شنیدن آنچه که آنها مشروط است به شنیدن.

“در حال حاضر رادیو به نظر می رسد به گرفتن حتی اگر وجود دارد نه بسیاری از ورزش به بحث در مورد هر چند NFL است که ارائه برخی از مواد غذایی در (تام) بردی حرکت می کند و پیش نویس است. اما آنها در حال رفتن به گرسنه برای مواد” گفت: عزیز Rajwani یک مدرس در دانشگاه کلمبیا Sauder مدرسه کسب و کار.

“آنها در حال رفتن به صحبت در مورد فیلم و چیزهای دیگر. آن را در مورد سرگرم کننده است. میزبان که واقعا خوب هستند در ارتباط با کسانی که آنهایی که به خوبی انجام خواهد داد.”

جدید اقتصادی واقعیت را نمی توان نادیده گرفت یا نه گفت: وجود رکود اقتصادی به احتمال زیاد در آینده است.

“در حالی که شنوندگان در حال تلاش برای به دست آوردن غذا دوباره روی میز آنها در حال مطالعه در مورد تمام این قراردادها چگونه آنها می رویم به مربوط در همه” Rajwani فکر. “در اینجا یک مرد ساخت 22 دلار یک ساعت در اینجا یک مرد ساخت $22 میلیون. ده سال پیش من فکر کردم مردم به نوبه خود به دور, اما آنها نمی کند.”

تعداد شنوندگان بدون شک پایین. کاهش قابل حمل رادیو و رادیو بدان معنی است که معمولی ترین شنوندگان رادیو در حال سفر در اتومبیل.

“مردم نیست و در اتومبیل های خود را در حال حاضر. جایی که رادیو ورزش است که در تنظیم شده است. کمتر سفر مردم کمتر آنها در اتومبیل های خود را,” او اضافه شده است.

در یک صنعت است که سوخت خود را برای همیشه لطفا برای در فروش تبلیغات — رتبه بندی دیکته آگهی های نرخ — که ضروری به چالش بکشد.

تبلیغ خاکستری پیشنهاد عمدتا هنوز در انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد در رمان coronavirus عصر.

“وجود دارد هیچ جدول زمانی در (COVID-19 ending) که چالش برانگیز ترین چیز برای, تبلیغ,” او گفت:. “وجود دارد مقدار زیادی از تبلیغات است که به انجام نمی دهد هر چیزی را از آنجا که آنها در حال تلاش برای کشف چیزهایی وجود داشته است برخی از واقعا خوب مبارزات به نگه داشتن خود را بالای ذهن گفت:” ما در حال رفتن وجود داشته باشد به شما کمک کند.’

“من فکر می کنم که بسیار هوشمند است. وجود دارد یک فرصت واقعی برای تبلیغ به بخشی از جامعه است. این پیام وجود دارد به خارج.”

طرفداران و بدون ورزش به تماشای ممکن است پیدا کردن خود را مشاهده و تغییر عادات. آنها ممکن است تبدیل به راحت تر به تماشای جریان خدمات مانند Netflix و آمازون است. کسانی که خدمات چرخید قدیمی تبلیغات متمرکز مدل بودجه به جای درخواست بینندگان به پرداخت مستقیم برای خاص خود را انتخاب کند.

جریان آنلاین ورزشی بیشتر شده است در مورد دادن طرفداران همه چیز آنها می خواهند — و شاید بیشتر — در گزینه های نمایش. آمازون نشان داده است دانش سطحی از ورزش در ایالات متحده و دارای حقوق فوتبال در انگلیس در حالی که در کانادا DAZN اتحاد جریان حقوق به همه NFL — که آن هم هنوز در دسترس سنتی در کابل پس از DAZN را botched راه اندازی در سال 2017 — لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر فوتبال.

داشتن فوتبال بسته بندی تقریبا همه در یک مکان شده است داستان در کانادا برای سال های بسیاری با Sportsnet و TSN نشان دادن مراتب بیشتر فوتبال انگلیسی به کانادایی ها از طرفداران قادر به تماشای در انگلستان

آن را تبدیل به تقریبا متعارف که بعد از NHL تلویزیون آمریکا قرارداد خواهد بود, بزرگ, به دلیل آن را شامل جریان حقوق چیزی است که نبود یک عامل در معاملات قبلی امضا شده در ایالات متحده و کانادا است.

در راه خود را, NHL تقلید و انگلستان متلاشی حقوق بسته های از بازی های محلی هنوز هم divvied توسط تیم مناطق. و طرفداران تبدیل شده اند استفاده می شود به پرداخت اضافی برای غیر محلی در بازار بازی.

با در دراز مدت مشاهده روند دیدن بیشتر و بیشتر طرفداران فرار از کابل برای خدمات جریان به هر حال وضعیت فعلی فقط می تواند در سرعت بخشیدن به این تغییر.

“شما تعجب می کنم اگر لیگ باعث می شود پول بیشتری در پنج بسته های مختلف, مانند آن است که در انگلستان” خاکستری گفت.

دیگر ورزشی است که در حاشیه دیگر شنوندگان و بینندگان را مجبور به تغییر عادات خود را. که می تواند مشکل برای “قدیمی مدرسه” رسانه اگر آن را در حال حاضر نیست.

[email protected]

twitter.com/risingaction

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>