پول نمی توان خرید, عشق یا انتخابات

از بسیاری از نتیجه گیری که می توان از مارس اولیه انتخابات در کالیفرنیا شاید قابل توجه ترین این است که پول همیشه نیست ترجمه به موفقیت سیاسی.

بیایید شروع با “بد” گزاره 13 — 15 میلیارد دلاری ایالت مدرسه پیوند اندازه گیری که در نوشتن این راه پشت سر در پای صندوقهای رای است. آسوشیتد پرس در حال حاضر به نام انتخابات برای مخالفان است.

طرفداران این باند تا به حال بسیاری از چیزهایی که رفتن به آنها را از جمله آوازی حمایت از فرماندار, آموزش و پرورش, منافع بخش عمومی اتحادیه ها و توسعه دهندگان. آنها هم دلسوز هدف. جمع آوری پول برای مدارس به طور سنتی آسان در کالیفرنیا به دلیل آموزش و پرورش رتبه بسیار بالا در اهمیت میان دولت رای دهندگان. شعار “آن را برای کودکان و نوجوانان” ممکن است بیش از بیش از حد, اما آن را هنوز هم می تواند موثر باشد.

طرفداران نیز تا به حال چیز دیگری که باید ترجمه شده به یک مزیت بزرگ: بسیاری از کمپین های نقدی. اگر چه همه مالی براده با کالیفرنیا وزیر امور خارجه هنوز در دسترس عموم طرفداران صرف حداقل $10 میلیون و شاید خیلی بیشتر از آن برای فشار به پیام خود را.

نرم و صاف کردن تبلیغات تلویزیونی ادعا فاسد مدارس سرب در لوله ها و آزبست در کاشی های سقف در نظر گرفته شده بودند به فشار دکمه همدردی از نگرانی رای دهندگان.

همانطور که برای مخالفان یک مقیاس کوچک مردمی چریکی کمپین لنگر با متوسط $250,000 ایالت رادیو تبلیغ ثابت می شود بسیار موثر است. اما شاید مهم ترین عامل در مخالفان کمپین یک دقت گردد مخالفان استدلال رسمی رای گیری جزوه.

که نمی هزینه یک سکه است. که بحث آمار برخی از همدردی دکمه نیز از جمله بالا بودن بار مالیاتی در کالیفرنیا سوء استفاده و اتلاف های موجود آموزش و پرورش دلار و تهدید از اموال مالیات های بالاتر با توجه به مبهم ارائه در اندازه گیری اوراق قرضه که مطرح محلی ولسوالی’ سقف بدهی به طوری که آنها می تواند موضوع بیشتر اوراق قرضه خود را.

مدرسه محلی اوراق قرضه اضافه کردن هزینه های اضافی به صورتحساب مالیات بر دارایی.

پیوند حامیان ممکن است فرض کرده اند که 40 به 1 استفاده در کمپین دلار خواهد بود بیش از اندازه کافی مهم نیست که چقدر ناقص اساسی پیشنهاد. روشن است که آنها اشتباه است.

یک مثال دیگر چگونه کمپین پول نیست ترجمه به موفقیت شکست خورده ریاست جمهوری نامزدی مایکل بلومبرگ. هر چند که این یک کمپین ملی او صرف تن از پول در اینجا در کالیفرنیا در رادیو و تلویزیون و رسانه های اجتماعی برای همه هیچ. ملی او صرف بیش از 600 میلیون دلار و تنها موفق به انتخاب کنید تا چند نمایندگان در ساموآ آمریکا سلیمان. کمیک برچسب بلومبرگ به عنوان “جسی Smollett” از سیاست تا آنجا که هر دو آنها پرداخت می شود مقدار زیادی از پول به ضرب و شتم.

کالیفرنیا دارای سابقه ای طولانی به خوبی تامین مالی مبارزات انجام میداد از جمله فرمانداری نامزدهای ران Unz Al Checci و مگ ویتمن برای آنها به ظاهر نامحدود پول شد بیشتر از یک مثبت منفی.

همان درست است برای طرح در آن قدرتمند منافع گروه هایی مانند شرکت های بیمه پزشکان و بخش عمومی اتحادیه های کارگری اغلب کوتاه آمد تا با طرح های پیشنهادی خود را با استفاده از ابزار دموکراسی مستقیم.

کالیفرنیا سیاستمدار جسی Unruh معروف گفت که پول شیر مادر از سیاست و که هنوز هم بدون شک درست است.

منابع مالی معمولا شرط لازم برای موفقیت سیاسی.

اما آمریکایی ها نباید فریب را به باور که $200,000 صرف شده توسط روسیه در رنگ ورو رفته Facebook ads می تواند بر انتخابات زمانی که مایکل بلومبرگ را نمی تواند دندانه در دموکراتیک اولیه با 600 میلیون دلار.

جان Coupal رئيس جمهور از هوارد جارویس انجمن مالیات.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>