لوپین راه اندازی ‘Jan Kovid’ خط تلفن برای بمبئی شهروندان

بمبئی: داروسازی عمده Lupin محدود (لوپین) روز چهارشنبه اعلام کرد راه اندازی ‘Jan Kovid’ خط تلفن تحت شعار ‘Mann Ka Swaasthya, طعن کی Suraksha’ برای ساکنان بمبئی.

به دنبال کمک های پزشکی در این مستند به شمار یک چالش بزرگ است. این طرح تسهیل پزشکی و کمک رسانی به شهروندان برای حل و فصل نمایش داده شد در مورد COVID-19 علائم آن اطلاعات بیشتر در مورد نزدیکترین مراکز تست و یا بیمارستان های دولتی و کمک به کسانی که مبتلا به استرس و اضطراب و یا مسائل مربوط به سلامت روان. حمایت شده توسط یک تیم از پزشکان عمومی و روانشناسان تنفسی پزشکان و روانپزشکان تعداد خط تلفن ارائه مشاوره رایگان و پاسخ به تمامی پرسشهای مرتبط با این بیماری کشنده شرکت گفت: در یک پرونده با BSE.

این سرویس در دسترس است در Marathi هندی گجراتی و انگلیسی و عملیاتی خواهد شد همه روز از ساعت 0800 تا 2000 ساعت.

اظهار نظر به ابتکار آقای Nilesh گوپتا مدیر عامل لوپین گفت: “در طول این مستند بسیاری از افراد نمی توانند گام برای مشاوره با پزشک خود و یا حتی روشن شدن شک و تردید مربوط به سلامت خود و یا خانواده خود را. این تنها می افزاید: به آنها استرس است. ما خوشحال هستند برای حمایت از مقامات دولتی که در زمینه مبارزه با COVID-19 راه اندازی این خط تلفن برای شهروندان بمبئی است. ژان Kovid تلفنی ارائه خواهد شد ورودی در کل تنفسی و علائم روحی. ما می خواهیم مردم را به استفاده از این تسهیلات برای رسیدن به کارشناسان پزشکی برای هر گونه شک و تردید و یا نمایش داده شد آنها ممکن است و یا مشاوره آنها به دنبال.”
(سازمان)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>