LinkedIn راه اندازی ‘نظرسنجی’ شیر به قدرت شبکه حرفه ای

بنگلور : ارتباط با معرفی جدید ‘نظرسنجی’ ویژگی یک راه برای اعضا به شیر به دانش جمعی از شبکه های حرفه ای خود را برای به دست آوردن نظر و دیدگاه در مورد موضوعات و مکالمات است که مهم است.
این اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به شبکه خود را به درخواست برای انتقادات و پیشنهادات, به اشتراک گذاری آن با دیگران جرقه های جدید مکالمات و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس پاسخ های حرفه ای شبکه در بیانیه ای گفت.
“میان زمان نامشخص محیط زیست, استخدام, HR سر بازاریابان و شرکت سران همه با استفاده از این ویژگی در شیوه های متنوع به درخواست بازخورد در سراسر موضوعات مرتبط مانند محل کار تنظیمات عادات خرید و کلیدی شرکت و اهداف آن گفت.
در هند, و اعضای شرکت های مانند L&T در حال حاضر شده است با استفاده از نظر سنجی به شکل سیاست محل کار و شناسایی روندهای صنعت و روند استخدام برای آینده LinkedIn گفت.
و در سطح جهانی هم شرکت هایی مانند آمازون و Hootsuite شده اند با استفاده از این ویژگی به درک آنچه که مهم به داوطلبان کار در حالی که انتخاب یک کارفرما و یا چگونه مخاطبان خود را با استفاده از تبلیغات در ارتباط با این بیانیه اضافه شده است. (سازمان)

مقاله قبلیMaruti روابط با ماهیندرا مالی برای وام خودرو

پیشرو روزانه از Jammu and Kashmir , هند

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>