نامه به استان Feb. 7, 2020: بیش از حد و مضر خودرو اورژانس آژیر سر و صدا در ونکوور

“گاهی اوقات من فکر می کنم من زندگی را در یک منطقه جنگی. آیا واقعا لازم بود وافغان 120-decibel sirens 2, 3, 4, 5 در صبح ؟ ” می نویسد: دیوید Shurvell

آن را فقط به من یا هر کس دیگری متوجه چگونه مخل خودرو اورژانس آژیر را می توان در ونکوور? گاهی اوقات من فکر می کنم من زندگی را در یک منطقه جنگی. آیا واقعا لازم بود وافغان 120-decibel sirens 2, 3, 4, 5 در صبح ؟ و یا برای که ماده هنگامی که وجود دارد هیچ ترافیک و یا زمانی که شرایط را تضمین نمی کند آن را ؟

یک شهر سر و صدا وظیفه نیروی گزارش انجام شده در سال 1997 توصیه می شود که این شهرستان تحقیقات جایگزین به آژیر استفاده کنید. وظیفه نیروی بخوانید بسیاری از نامه ها و گوش بسیاری از شهروندان است. یک موضوع مشترک آمده است: سر و صدا نیست خوش خیم. مطالعات پزشکی تشخیص سلامت تاثیر sirens. خواب تحقیقات تایید می کند که مزمن قطع خواب است به عنوان قابل توجه یک اختلال به قضاوت به عنوان الکل. سر و صدا نیز باعث اختلال خواب افزایش استرس و افسردگی است.

خوب بود که 23 سال پیش و اگر هر چیزی مشکل آژیر آلودگی بدتر است امروز. غلط نهر مقیم و سابق بهداشت پزشک تد Kuntz تکمیل یک مطالعه مستقل در سال 2010 که آمد به همان نتیجه گیری است. آن توصیه می شود که خدمات اضطراری باید استفاده نمی sirens مگر اینکه سفر در بیش از شده, محدودیت سرعت, سفر از طریق یک سیگنال توقف هستند مانع توسط وسیله نقلیه ترافیک و یا در شرایطی که در آن به طور بالقوه کاهش زمان سفر را تغییر دهد پزشکی نتیجه. افزایش تحقیقات تایید می کند که آژیر نمی به طور قابل توجهی کاهش زمان سفر به پزشکی تغییر نتایج در تمام موارد نادر.

Kuntz امتیاز در مستند گزارش که در ژانویه. 18, 2010 در ونکوور آتش نشانی و نجات خدمات صدور دپارتمان دستور دادن به وسایل نقلیه از جمله ماشین پلیس آمبولانس و کامیون های آتش نشانی اختیار به نوبه خود sirens در اواخر شب در بالا و تراکم مناطق مسکونی در حالی که در پاسخ به حوادث اضطراری. بسیاری از شهرستانها در سراسر جهان اتخاذ کرده اند یا در حال از اتخاذ این واقعیت مبتنی بر راه حل های برای کاهش اورژانس آژیر آلودگی صوتی — مونترال و نیویورک و لندن و پاریس و سان فرانسیسکو به نام چند. چه خواهد شد آن را برای شهرستان ما شروع به اقدام در این ناتوان کننده نفوذ به زندگی روزمره ما هستند ؟

دیوید Shurvell ونکوور

نیاز به بیمه رقابت

Re: بسته شدن ICBC پاسخ نیست

بیل ریچاردسون دفاع از ICBC مسخره است در هر حس. توضیح خود را از “اختصاص خطر” حمل بدون آب در همه. من که هر دو تدریس به رانندگی توسط رانندگان جوان از کانادا و که بدست هرگز به یک تصادف در حالی که برگزاری یک کلاس 5 هنوز پرداخت بیش از سه برابر آنچه که من پرداخت.

چند سال گذشته هر بار که بیمه خود را پایین می رود و پنج درصد برای رانندگی امن ICBC افزایش نرخ به طوری که آنها در نهایت صرفه جویی در چیزی. ICBC کردم به رفتن و یا حداقل برای باز کردن بازار برای برخی مناسب رقابت از جمله اساسی پوشش.

استیو مک گوایر دانکن

مالیات دهندگان خستگی

من نوشتن برای شکایت در مورد مالیات دهندگان بدون داشتن کنترل و یا وتو به زور خود را در انتخاب شهردار و مشاوران برای بازگشت به واقعیت را مسخره مالیات بر دارایی را افزایش می دهد. آنها نیاز به برش زواید و به دنبال پس از خدمات اساسی مورد نیاز است.

وجود دارد که لازم است به صورت مستقل مالیات دهندگان حمایت دفتر در هر حوزه قضایی به حکمیت غیر واقعی مالیات را افزایش می دهد. تجربه خود من در سال گذشته قرار بود یک 3.5 – به چهار درصد افزایش یافته است. اما زمانی که من کردم به لایحه مالیات بر آن شد تا 13.2 درصد است. من خوشحال نیست اما وجود دارد هیچ مراجعه اما به پرداخت.

J. Klaboe, لنگلی


نامه به سردبیر ارسال شود باید به [email protected].

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected].

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>