کرد

دهلی نو: دولت در انتظار نظر حقوقی در مورد اینکه آیا NHAI می ساخت شهرهای هوشمند روستاها و پارک های لجستیک در طول دهلی-بمبئی بزرگراه پروژه است که می تواند طلیعه چیزی بودن در توسعه عقب مانده ترین قبیله ای و دور افتاده مناطق اتحادیه وزیر Nitin کرد گفته است.

Rs 1 لاخ کرور گل سرسبد دهلی-بمبئی بزرگراه پروژه ساخته شده در یک تراز را از طریق عقب مانده و دور افتاده مناطق قبیله ای گجرات, Madhya Pradesh, Haryana, Maharashtra و راجستان است و برنامه ریزی شده به پایان خواهد رسید ظرف مدت سه سال.

“ما به دنبال به ساختمان هوشمند شهرستانها, روستاها, پارک های لجستیک صنعتی خوشه و کنار جاده امکانات علاوه بر امکانات دیگر همراه دهلی-بمبئی بزرگراه است که در یک تراز باشد.

“ما به دنبال قانونی نظر در مورد اینکه آیا ملی بزرگراه اقتدار هند (NHAI) می توانید آن را ساخت. اگر قانونی به نظر می آید مثبت پس از آن ما خواهد شد بلافاصله اقدام در این جهت” حمل و نقل جاده و بزرگراه و MSME وزیر کرد گفت: توافق هسته ای در یک مصاحبه.

وزیر گفت: هر چند مقررات وجود دارد برای آن در NHAI قانون اساسی از زمان آن گنجانیده شده بود اما این وزارتخانه هنوز هم یک نظر حقوقی به طوری که آن را می توانید در پروژه بلند پروازانه به عنوان آن را تغییر دهید در صورت توسعه در مناطق قبیله ای که عقب مانده و از بین بردن و توسعه است.

در مورد افکار منفی و سپس “ما به دنبال کابینه اشاره به پیشنهاد” او گفت:, و اضافه کرد که این حرکت نه تنها منجر به توسعه این مناطق را نیز تولید بزرگ فرصت های شغلی.

او گفت: این پروژه ارائه می دهد فرصت های بزرگ به عنوان علاوه بر هوشمند شهرستانها و روستاها تعداد زیادی از چرم و پلاستیک و مواد شیمیایی و دیگر خوشه های برنامه ریزی شده در امتداد سبز بزرگراه است که انتظار می رود به کاهش زمان سفر بین دهلی نو و بمبئی فقط 12 ساعت با کاهش 220 متر فاصله است.

“ما در حال حاضر ذخیره 16,000 تومان کرور روپیه در زمین به عنوان آن را در یک تراز و خرید زمین هزینه آمد به 10 تومان به 15 تومان لاخ در هر هکتار در مقایسه با گزاف تومان 2 تا 3 کرور روپیه در هر هکتار در امتداد بزرگراه موجود… پس از این بزرگراه ساخته خواهد شد, زمین هزینه همراه آن را تبدیل به چند برابر” وزیر گفت و افزود: “NHAI به دست آوردن زمین برای پروژه ها است.”

هنگامی که این مصوبات در حال کار بر روی چنین پروژه هایی می تواند شروع در همکاری با توسعه دهندگان خصوصی, دولت, دولت ها یا, صنعت, بازیکنان, او گفت:, و اضافه کرد که “در کشورهای توسعه یافته جیب همراه خوشه ما در حال برنامه ریزی مدارس و بیمارستان ها و اتصال به راه آهن و فرودگاه و غیره… NHAI خواهد شد پول است.”

یکی از این خوشه شده است برنامه ریزی شده در تانه در ماهاراشترا که در آن او گفت: برنامه ریزی برای تغییر حدود 1.5 لاخ چرم کارگران از Dharavi یکی از بزرگترین محله های فقیرنشین در آسیا است.

“مذاکرات با ماهاراشترا, دولت در این, و اگر آنها را به دست ما می توانید شروع به کار بر روی این پروژه بلافاصله به عنوان این می تواند نه تنها decentralise بمبئی اما ارائه می کنند کارگران یک فرصت برای زندگی با عزت” او گفت:.

علاوه بر هوشمند شهرها و روستاها و خوشه وجود دارد برنامه برای ساخت 2,000 کنار امکانات و لجستیک پارک گفت و افزود: دولت در نظر دارد برای تکمیل این بزرگراه در عرض سه سال و 32 از مجموع 60 بسته (قرارداد) از این پروژه در حال حاضر اعطا شده است.

بزرگراه ملی اقتدار هند راه اندازی شد توسط یک قانون از مجلس NHAI عمل 1988 برای توسعه و نگهداری و مدیریت ملی بزرگراه.

ملی بزرگراه های شریانی جاده های کشور برای دولت درون جنبش مسافر و کالا. آنها با گذشتن از طول و عرض کشور اتصال دولت ملی و سرمایه عمده بنادر و راه آهن و اتصال و ارتباط با جاده های مرزی و خارجی بزرگراه.

طول کل NH (از جمله بزرگراه) در کشور در حال حاضر است 1,32,499 کیلومتر. در حالی که بزرگراه/بزرگراه را تشکیل می دهند تنها در حدود 2 درصد از ظهر از همه جاده ها و حمل آنها حدود 40 درصد از ترافیک جاده. (سازمان)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im