کترا – دهلی بیان راهرو

در دوره ای از ساختمان سریع دالان ارتباط دو چندان دور به پایان می رسد از اتصال از اهمیت به ترویج تجارت, گردشگری, صنعت, تولید, اشتغال, سریع و راحت, سفر و بسیاری از دیگر مزایای شهر مقدس از کترا است که رفتن به زودی در سرفصل برای عبور از نقطه عطف دیگری زیربنایی توسعه و پیشرفت در این شکل از ساخت یک دهلی نو-کترا اکسپرس جاده راهرو . که برای اولین بار از نوع خود راهرو انتظار می رود که همه آماده تا سال 2023 منادی عصر توسعه به خصوص از کترا و مناطق پوشش مسیر. این منطقه به طور خاص بوده است و دلیل بیم و مزایای توسعه بودن عمده گردشگری مذهبی hub با سالانه حضور میلیون ها نفر با گسترش راه آهن لینک و عامل از قطار با سرعت بالا و غیره و تولید مرتبط فعالیت های اقتصادی.
Chenani Nashri تونل ساخت و ساز از پل های مختلف و دانه بندی و چهار خط جاده ها و مانند آن بیش از حد شاخص های سرعت زیربنایی توسعه محدود به تولید کوتاه مدت و منافع دراز مدت و در نتیجه به طور کلی پیشرفت است. ما اغلب ضجه و زاری کردن در شرایط اقتصادی مورد عدم وجود فرصت های شغلی و همچنین کافی نبودن تقاضا برای کالا و خدمات مختلف و معتبر تومان.35000 کرور اکسپرس جاده راهرو از دهلی نو-کترا که قرار بود برای ارائه و فوق العاده ای ایجاد فرصت های شغلی و همچنین تقاضا برای انواع ورودی ها و مواد ساخت و ساز و ایجاد یک زنجیره ای از فعالیت های اقتصادی. رنج و مجموعه بازگشت به فعالیت های اقتصادی در حساب از مستند اقدامات برای مبارزه رمان Coronavirus ها به دنبال جبران شود به حدی افزایش ساخت و ساز از این راهرو اگر دیده می شود در این زمان چشم انداز.
پس واقعیت این است که نماینده به نمایندگی از این منطقه که او نیز اتفاق می افتد به MoS در اتحادیه دولت دکتر Jitendra سینگ شده و به دنبال برنامه بلند پروازانه را در مورد یک چرخش از توسعه در منطقه نگران از 2015 و به حال خود افشا چند سال قبل در مورد این پروژه در حال حاضر احساس اعتماد به نفس در مورد کار بر روی آن شروع به زودی. پس از نظرسنجی ها و دیگر تشریفات مقدماتی انجام زمان قابل توجهی را در این پروژه آن است که دلگرم کننده توجه داشته باشید که این تشریفات در رابطه با نظرسنجی و غیره انجام شده است که در غیر این صورت تحت سیستم ایجاد معمولا زمان بیشتری است. بعد از قوز کردن به آرامی اما به موقع به عبور بیش از این زمین که معمولا یک فرایند وقت گیر نیاز به درخواست و هموار گشت تا به عنوان آن را ممکن است برای شروع کار بر روی اولین از نوع خود پروژه در جامو و کشمیر در سمت راست به صورت جدی. در این مانور دولت جامو و کشمیر و پنجاب نیاز به همکاری با یکدیگر صرفا تحت ملاحظات توسعه اقتصادی مناطق راهرو شد و به تصویب از طریق. نیازی به اضافه کردن مکان های مهم مانند Amritsar, Jalandhar, Ludhiana کپورتهلا و غیره در پنجاب قرار بود که تا حد زیادی سود در علاوه بر این به مکان هایی مانند کترا, Jammu and کتهوا در جامو و کشمیر با راهرو. در واقع ساخت و ساز بزرگراه ها و به طور خاص بیان دالان تحت شتاب بزرگراه توسعه دریافت متمرکز محوری از دولت مرکزی برای چند سال گذشته و تحت مرجع است که احتمالا بخشی از 9000 کیلومتر طولانی اقتصادی دالان به تقویت زیرساخت های تحت وزارت حمل و نقل جاده.
پس از آن خواهد بود و باید یک Greenway راهرو و پس از تکمیل از مردم که عشق به موتور تمام راه را از طریق این کریدور از دهلی نو تا به جامو و کترا باور نکردنی زمان کوتاه فقط شش ساعت است. به عنوان یک ماده از انتخاب اولویت و با بهره گیری از مقایسه تسلی و قطار و حتی مسافرت هوایی را به طور کلی در موارد عمد اجتناب شود . گردشگری می تواند یک تلنگر و فعالیت های اقتصادی و تولید درآمد چرخه تبدیل به ممکن است در یک میکرو اساس. اجازه دهید ما امیدواریم که برای اولین شروع کار در معتبر و قابل توجه بیان راهرو به طوری که همان آماده می شود تا سال 2023.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>