جک Hundial: اتاق برای هر دو تاکسی و سواری-نقطه در ساری


سوار-نقطه پر در شکاف برای قابلیت اطمینان و فرکانس و کمک می کند تا ما زمان سیستم حمل و نقل به عنوان “آخرین مایل به صفحه اصلی گزینه” می گوید سوری عضو شورا جک Hundial. ریچارد لام / فایل های PNG

نظر: سوار-به اشتراک گذاری کمک می کند تا ما زمان سیستم حمل و نقل به عنوان “آخرین مایل به صفحه اصلی’ گزینه

ساری نیاز به رهبری است که جسورانه و نوآورانه و تفکر رو به جلو.

اخیر اختلاف بین محبوب سوار-نقطه نرم افزار و شرکت های تاکسی باعث شده است که در عین حال یکی دیگر از بخش در این شهرستان است که من دوست دارم. وضعیت بدتر شده که آیین نامه اجرایی افسران فرستاده شده به دست $500 بلیط.

وجود دارد سردرگمی در اطراف این ؟ بله.

من بیش از 25 سال از پلیس دادگاه همواره یک ابزار از آخرین چاره وقتی که می آید به حل و فصل اختلافات. رسیدن به یک راه حل مشترک که در خدمت منافع اکثریت است که سنگ بنای هر دموکراسی است. ساری نیاز به بهبود حمل و نقل به علاوه تاکسی و سواری-نقطه گزینه به جلو حرکت ما به عنوان ساخت B. C. اول جدید شهر مدرن قرن 21.

وجود دارد اتاق را برای هر دو. برای کسانی که مایل به سوار شدن در یک تاکسی که از گزینه این است که هنوز هم وجود دارد. در واقع برخی از سوار-به اشتراک گذاری نرم افزار اجازه می دهد تا شما را به تماس های محلی تاکسی سرویس. آن است که در مورد قرار دادن گزینه های در دست مصرف کنندگان و اجازه دادن به آنها تصمیم می گیرید.

همانطور که ما پیشرفت ما شبکه حمل و نقل با SkyTrain و اتوبوس ما می دانیم که آنها را تنها موفق خواهد شد اگر آنها قابل اعتماد و مکرر. که همان است که برای سوار-های — آن را پر می کند در این فاصله برای قابلیت اطمینان و فرکانس. این کمک می کند تا ما زمان سیستم حمل و نقل به عنوان “آخرین مایل به صفحه اصلی” گزینه است. مردم نیاز به انتخاب به سفر با خیال راحت.

بر خلاف سنتی تاکسی سرویس که در آن رانندگان کار بر روی یک برنامه ثابت یک سوار-به اشتراک گذاری اپراتور کار می کنند هنگامی که و که در آن آنها می خواهم. که قطعا مورد با من تجربه گرفتن سوار-به اشتراک گذاری از خانه من به ساری شهر هال در هفته های گذشته است. راننده گفت که او مشغول به کار تمام وقت و سواری های مجاز او درآمد اضافی به او نیاز دارد با یک نوزاد در خانه. این گزینه برای درآمد دوم که مناسب خانواده خود را برنامه. این کمک می کند تا برای جبران هزینه های بالای مسکن و بالا بردن یک خانواده در ونکوور.

با تیم های ورزشی حرفه ای واقع در مرکز شهر همراه با محبوب ونکوور entertainment district, Surrey نیاز موثر بین گزینه های حمل و نقل به خصوص در خارج از ساعات اوج. آنچه والدین انتظار ندارد یک دوست برای آمدن به خانه امن و در زمان از یک شب بیرون ؟

با توده زمین است که 2.7 برابر اندازه ونکوور سوری است که همیشه آسان مکان برای سفر در سراسر. با شش شهر در حال رشد مراکز آب در دو طرف و بین المللی عبور از مرز در جنوب ساری است بزرگ و گسترده و متنوع است. سوار-نقطه پر در شکاف است که حمل و نقل نمی تواند به طور موثر خدمات.

هنوز این برگ برخی از متراکم ترین مناطق مانند نیوتن فاقد گزینه است. ما نیاز به پیدا کردن راه حل های قابل اجرا برای پادشاه جورج راهرو و شرق-غرب راه 108th, 104, 96, 88 و 64. بسیار وجود دارد که باید انجام شود برای از بین بردن سوری را احتقان.

چیدن دعوا با سطوح دیگر دولت بیش سوار-نقطه و ایجاد اختلافات با شهرهای دیگر نمی خواهد منجر به سوری گرفتن سهم عادلانه خود را از هزینه های حمل و نقل در سرزمین اصلی پایین تر. این یک مسئله پیچیده است که نیاز به موثر روابط در سراسر بسیاری از سطوح.

ما رشد جمعیت به طور طبیعی به معنی روزافزون تقاضا برای حمل و نقل تاکسی و سواری-تگرگ شرکت. بیشتر مردم ساکن در ساری به معنی کار بیشتر برای بیشتر رانندگان است. این زمان به آویزان بر روی گذشته است. رهبران خوب را در آغوش فن آوری های آینده که در حال حاضر به امری عادی در دیگر نقاط جهان و منطقه خود ما.

ساری سزاوار رهبری است که اولویت نیازهای شهروندان بیش از حفاظت از درآمد حاصل از تاسیس صاحبان کسب و کار. مانع سوار-نقطه گزینه های است که مصرف یک گام به عقب زمانی که ما باید حرکت رو به جلو.

جک Hundial یک شهرستان ساری عضو شورا.


نامه به سردبیر ارسال شود باید به [email protected].

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected].

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>