در هاکی و حمل و نقل هوایی سابق Gophers defenseman استیو جانسون خاموش است برای شروع پرواز

بنابراین جای تعجب نیست که یک مشکل مکانیکی او مواجه می شوند در حالی که پرواز انفرادی چند هزار پا بالاتر از سطح نورد زمین های کشاورزی مرکزی مینه سوتا در تابستان گذشته به سختی به مرحله سابق مینه سوتا لاک پشت نقب زن.

“من دینام فراهم می کند که برق به هواپیما شکست خورده است. من فقط می خواهم پرواز بیش از St. Cloud و تا به حال به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا من فکر کردم من می تواند آن را به دشت بهشت یا فرود اضطراری در حال حاضر” به یاد می آورد جانسون بود که به تنهایی در شش صندلی تک موتور هواپیما در زمان. “من نمی خواهم به سر به (دوقلو) شهرستانها بدون هر گونه ارتباط و برخی از ابزار. من می ترسم چرا که من می توانم پرواز هواپیما و من هنوز در کنترل است.

“اما من تصمیم گرفتم به آن بازی امن. من فرود آمد در خیابان آنها ثابت هواپیما وجود دارد و یکی از مدرسان پرواز کردن به من را انتخاب کنید تا بعد از آن روز.”

برای جانسون که skated فصل گذشته با کلیولند هیولا بالا جزئی لیگ تیم NHL Columbus Blue Jackets, وجود دارد برخی از قطعی تشابه بین آنچه که او می کند بر روی یخ با اسکیت و چوب و آنچه که او در حال یادگیری برای انجام در هوا, در کنترل هواپیما.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

“هر بازی شما و یا هر زمان که شما در یک هواپیما شما باید کاملا متمرکز شده است. اگر شما نمی, که زمانی که چیز اشتباه” گفت Johnson, 25, که skated چهار فصل برای Gophers در زیر همین لوسیا قبل از شروع خود را طرفدار هاکی حرفه ای دو سال پیش. “در هر صورت شما می توانید از گل یا چیزی می تواند به اشتباه در هواپیما. شما باید متمرکز در هر زمان شما را به بازی در یک بازی و در هر زمان شما پرواز.”

کسب و کار خانوادگی

پرواز یک خانواده کسب و کار برای جانسون از میننتنکا. استیو پدر, Scott مورد مطالعه حمل و نقل هوایی در دانشگاه داکوتای شمالی در سال 1980 شده است و یک خلبان تجاری برای بیش از 30 سال است. اسکات پرواز برای اولین بار در شمال غرب شرکت های هواپیمایی و شرکت دلتا پس از شرکت در هم ادغام شدند و از یک دهه پیش.

در حالی که بازی برای اوماها Lancers از ایالات متحده آمریکا پس از وقت خود را در میننتنکا دبیرستان و با توجه کالج, Steve نگاه هر دو داکوتای شمالی و دانشگاه ایالتی مینه سوتا-منکیتو که حمل و نقل هوایی برنامه باقی ماند اما نزدیک به خانه.

“در پایان روز, من می خواستم به یک لاک پشت نقب زن گفت:” استیو به دست آورده است که سه ده عناوین و درجه های کشاورزی در امور مالی و مدیریت کسب و کار.

خود را آماده به کار امتیازات در, دلتا, خانواده جانسون بود قادر به حضور در بسیاری از استیو جاده های نهایی خود را سه سال با Gophers. بعد از اولین فصل کامل از طرفدار هاکی تقسیم بین ECHL تیم در کارولینای جنوبی و پنسیلوانیا و هرشی (Pa.) خرس آمریکایی لیگ هاکی جانسون تصمیم گرفت از آن زمان به مدرسه پرواز را امتحان کنید.

پدر او که دیده است از سه دهه از تغییرات در حمل و نقل هوایی تجاری ارائه شده واقع بینانه مشاوره.

“صنعت شده است جشن یا قحطی و تپه ها و دره ها دیوانه هستند. بنابراین تنها چیزی که من به او گفت که شما رو واقعا دوست دارم این چیز یا زحمت,” اسکات گفت. “من صحبت کردن او را به آن. در واقع من شاید با تکیه نسبت به صحبت کردن او را از آن اما عمدتا به من گفت: اگر شما در حال ولرم آن را ندارند.”

استیو نبود ولرم و شور و شوق واقعی برای پرواز از اولین ثانیه دنده فرود به سمت چپ باند. او یک مجوز خلبان در پایان تابستان 2019 و جشن با در نظر گرفتن سه هاکی دوستان تا به صورت هوایی تور Lake Minnetonka.

“من خیلی بیشتر اعتماد به او از من دو نفر دیگر رفقا بودند گفت:” جیمی Schuldt سابق St. Cloud State ستاره defenseman که بازی در کنار جانسون در جوانان و بالا مدرسه هاکی در میننتنکا و با Lancers برای یک فصل. “وجود دارد چهار نفر از ما در هواپیما اولین بار و تامی Vanelli خاص بسیار محتاط بود و کمی شک و تردید از همه چیز.

“بنابراین من به نشستن در جلو و استیو co-pilot برای کل سفر است که واقعا سرگرم کننده بود.”

تلاش به دنبال پدر خود را

استیو پیدا کرده است یک شادی واقعی در پرواز دوستان خود را و آنها را به یک نظر مینه سوتا از چند هزار پا است.

“که یکی از بزرگترین چیزهایی که من لذت بردن از در نظر گرفتن سایر مردم و از تماشای آنها لذت بردن از آن” جانسون گفت: اعتراف به این که در این راه به و یا از یک جاده بازی بیش از یک هیولا هم تیمی شوخی پرسید: در مورد کابین خلبان اضطراری اگر استیو می تواند زمین هواپیما. “دیدن چهره خود و نوع تجربه آن را با هم. که بخش های سرگرم کننده از آن است.”

هاکی است در وقفه با توجه به همه گیر بنابراین جانسون مصرف شده است پیشرفته تر درس پرواز تا پنج بار در هفته از ابر پرواز فرودگاه دشت بهشت. او شده است از پرواز با پدرش, مهارت های یادگیری مانند خلبانی در ابرها هنگامی که شما تنها ابزار راهنمای شما.

به طور معمول, Scott Johnson, پرواز یک هواپیمای بوئینگ 737 برای دلتا گذر گاه مسافران و از کارائیب در زمستان و بین مینیاپولیس–سنت پل فرودگاه بین المللی و غرب سواحل در تابستان. اما او نمی پرواز در بیش از یک ماه با حمل و نقل هوایی تجاری تا حد زیادی کاهش می یابد با توجه به کوروناویروس.

روزی بحران خواهد بود. و استیو جانسون است که به اندازه کافی واقع بینانه می دانم که خواهد شد زمان به عنوان یک بازیکن هاکی در آینده. در حالی که در حال کار سخت بر روی یخ امیدوار از یک محل در یک NHL خط آبی روزی او نیز سخت در محل کار در بقیه عمر خود را با هدف به دنبال پدرش راه به یک حرفه ای با یک غیر قابل مشاهده.

“این چیزی است که من قصد دارم برای. چیزی است که در سنگ اما من قطعا می تواند آن را ببینید” جانسون گفت. “من من افزایش رتبه و گرفتن مجوز بیشتر, بنابراین من فکر می کنم که در زیر پدر من قدم به قدم این است که به نوعی در آثار پس از من هاکی حرفه ای است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>