ICICI Lombard ساده ادعا می کنند روند برای مشتریان تحت تاثیر طوفان Amphan

کلکته, ژوئن 3: ICICI Lombard بیمه عمومی هند بزرگترین بخش خصوصی غیر بیمه عمر شرکت نورد اقدامات امیدوار کننده برای مردم تحت تاثیر این طوفان بهداشت حرفه ای – Amphan.
گردباد اعلام شده است به “بدترین طوفان” که در کلکته است که در 100 سال گذشته توسط هند اداره هواشناسی (IMD).
بیمه گر است به طول های بزرگ رفته برای ارائه به مشتریان با بهترین خدمات در این زمان به چالش کشیدن در جایی که COVID-19 در حال حاضر یک موضوع مهم و طوفان تنها ساخته شده بدتر.
هر مشتری می تواند در رسیدن به ICICI Lombard از طریق آن های مختلف دیجیتال حالت های ارتباطی. سطح اول از علامت فرستاده شده به مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل و اس ام اس دادن یک ادعا علامت لینک برای ثبت نام می کند. قبل و بعد از طوفان مشورتی نیز فرستاده شده به مشتریان از طریق ایمیل در ارتباط است.
در این اقدامات سانجی داتا رئیس-اختصاصی ادعا و بیمه اتکایی, ICICI Lombard GIC اظهار داشت: “در ICICI Lombard ما معتقدیم در رفتن مایل اضافی برای مشتریان خود در ساعت نیاز است. در مورد طوفان اخیر در کلکته ما برقرار چندین تکنولوژی-فعال کانال های ارتباطی و ساده حل و فصل ادعای روش برای پاسخ سریع. بیشتر ما در حال تشویق مشتریان به استفاده از راه حل های دیجیتال در سراسر وب و تلفن همراه و برنامه ها است.”
او در ادامه افزود: “حوادث مانند این را جلو نیاز به یک به سود بیمه برای خود و خانواده و اموال خود را به عنوان زندگی بسیار نامشخص است و خطرات غیر قابل پیش بینی هستند. حداقل یکی می توانید انجام دهید این است که کاهش تاثیر مالی ناشی از این حوادث.”
به منظور ارائه سریع و آسان خدمات ICICI Lombard اتحاد برقرار منحصر به فرد و جامع ساز به تراز داخلی آن عملیات به ارائه سریع و کارآمد پاسخ.
(UNI)

مقاله قبلیAdityanath می پرسد مقامات به اجرا مبارزات انتخاباتی جدید کارت های جیره بندی

پیشرو روزانه از Jammu and Kashmir , هند

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>