چگونه ما را دریافت کنید در اطراف پس از ویروس ؟

این COVID-19 همه گیر است طرح میتوانست زندگی ما با قرار دادن سلامت ما را در معرض خطر اخلال در کار ما زندگی می کند و دزدی ما بیشتر از ما فعالیت های تفریحی. آن نیز تبخیر تمام فرضیات ما در مورد حمل و نقل سیاست در کالیفرنیا است.

برای اولین بار در یکی از معدود مثبت عواقب ناشی از این بیماری همه گیر کالیفرنیا بالاترین-در-این-ملت هزینه بنزین است که راه را به پایین. در اکتبر سال گذشته به طور متوسط هر گالن قیمت گاز در کالیفرنیا بود $4.18. امروز از آن است که $2.72. به طور طبیعی هیچ کس نمی تواند پیش بینی سقوط در بازار نفت به دلیل به سرعت در حال کاهش تقاضا است. قیمت پایین گاز خواهد بود و دلیلی برای جشن و اگر آن را برای این واقعیت است که بسیاری از آنها نیاز به سرپناه در محل در خانه است.

دوم در حالی که قیمت گاز پایین است, مالیات مالیات غیر مستقیم است. با تشکر از 2017 با افزایش مالیات سوخت از 19 سنت در هر گالن بنزین در کالیفرنیا در حال حاضر 58 سنت در هر گالن گاز و مالیات و 76 سنت در زمانی که مالیات غیر مستقیم فدرال گنجانده شده است. گاز و مالیات طرفداران استدلال می کنند که بودجه لازم برای پروژه جاده اما با شروع ناگهانی نرخ بیکاری دو رقمی و یک برش در گاز مالیات خواهد بود خوش آمدید برای کمک به کسانی که نیاز به رانندگی در هر روز است.

سوم coronavirus است به احتمال زیاد به تیز کردن بحث بر سر اینکه آیا گاز مالیات قابل اعتماد هستند و منبع پایدار درآمد برای شروع با. یکی از توجیه برای افزایش مالیات سوخت در سال 2017 کاهش در درآمد با توجه به سوخت بیشتر وسایل نقلیه در همان زمان نقلیه مایل سفر کرده بودند در حال افزایش است. Coronavirus است به احتمال زیاد برای سرعت بخشیدن به این روند به عنوان در معرض خطر افراد سفر کمتر و کسانی که می توانید از خانه کار می کنند. این افزایش فشار برای یک وسیله نقلیه-کیلومتر-سفر مالیاتی به عنوان جایگزینی مالیات مالیات غیر مستقیم مالیاتی است ؟ پیاده سازی و نگرانی های حریم خصوصی نشان می دهد که تغییر نخواهد بود سریع با فرض آن در همه اتفاق می افتد.

چهارم حمل و نقل عمومی را به یک ضربه بزرگ است که معطل خواهد شد و پس از ویروس تحت کنترل است. Ridership در سراسر سیستم های حمل و نقل عمومی در کالیفرنیا در حال حاضر به کاهش بوده است و احتمالا این روند همچنان در ماسک-پوشیدن اجتماعی فاصله جهان آینده است. هیچ کس نمی داند که چه درصدی از کالیفرنیا تا کنون می خواهید به سوار شدن بر حمل و نقل عمومی دوباره مهم نیست که چگونه اغلب وسایل نقلیه در حال تمیز یا دیگر کاهش اقدامات گرفته شده است. در دوره ای از دولت های محلی بودجه سیستم های حمل و نقل که در حال حاضر نیاز به عظیم یارانه ها به کار گیرند ممکن است پیدا کردن خود را کوچک پشت به بازسازی و یا رها شده به طور کامل.

پنجم آن است که نه تنها مسافران را در پیدا کردن راه های جایگزین برای رسیدن به محل کار اما COVID-19 در حال حاضر به حال تاثیر بر جایی که آنها کار خواهد کرد. برنامه ریزان شهری ممکن است مانند تراکم اما ظاهرا آفت انجام بیش از حد. این مجبور است بسیاری از کسب و کار و کل صنایع و اساسا حقوقی واجد شرایط خود را تغییر دهد.

ششم منافع زیست محیطی اشاره کرده اند که به شدت کاهش ترافیک در بزرگراه های ما است کاهش آلودگی هوا. اگر جرم حمل و نقل است و دیگر قابل دوام آیا این به این معنی کیفیت هوا خواهد شد بازگشت به قبل از همه گیر سطح ؟ نه لزوما. اگر برنامه ریزان حمل و نقل با تمرکز بیشتر بر حفظ جریان ترافیک به جای هدر رفتن ارزش دلار در شکست سیستم ما می تواند همچنان به بهبود کیفیت هوا است. همراه با افزایش بهره وری و تمام برقی وسایل نقلیه ما نیاز به قربانی هوای پاک برای توانایی خود و استفاده از وسایل نقلیه شخصی است که حداکثر آزادی و انعطاف پذیری خانواده به کالیفرنیا.

در نهایت صحبت از شکست در سیستم های بدون بحث از کالیفرنیا حمل و نقل سیاست می توان با بالا بردن شرم آور کاربی شناخته شده به عنوان راه آهن با سرعت بالا. اگر ما کمبود بودجه است که به عنوان بد به عنوان رژیم صهیونیستی است. Newsom ادعا آن است که پس از آن در حال حاضر خواهد بود زمان خوبی برای به طور کامل به جلو و پلاگین در این هزینه برنامه که زنده است تردید از شروع.

جان Coupal رئيس جمهور از هوارد جارویس انجمن مالیات.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دانلود مقاله رایگان