اینجا چرا موشک در سقوط F-16 در نزدیکی پایگاه هوایی رزرو مارس منفجر نمی شد


یک F-16 Fighting Falcon استوار در داخل یک انبار در نزدیکی پایگاه هوایی رزرو مارس پس از توفنده در مارس 16 2019. این موشک در هیئت مدیره منفجر نمی شد. هواپیما دچار از دست دادن فشار هیدرولیک ارائه خلبان قادر به کنترل جت نیروی هوایی آمریکا گفت: آوریل 23 سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد از نیروی هوایی ایالات متحده)

نیروی هوایی ایالات متحده است پاسخ یک سوال که سوخته در ذهن مردم به عنوان ناظر بودند با عجله به عقب رانده و به مکان های امن تر چندین بار و 215 آزادراه بسته شد پس از سقوط از یک گارد ملی هوایی F-16 جنگنده جت در نزدیکی پایگاه هوایی رزرو مارس در 2019:

چرا موشک سرنشین پرواز شاهین در اثر منفجر شدن?

به دلیل نیروی هوایی گفت: در این هفته است که ساز و برگ متصل به F-16 در طول آن رهگیری ماموریت آموزشی بودند هرگز مسلح.

“هواپیما پرواز این ماموریت انجام پرواز با مهمات زندگی می کنند. منظور از این سلاح ها به منفجر متعدد وجود دارد که شرایط باید رعایت شود از جمله مسلح کردن و راه اندازی از سلاح برای تکمیل توالی انفجار گفت:” سروان ، Tisha J. یاتس یک سخنگوی نیروی هوایی در پایگاه مشترک لنگلی-Eustis در ویرجینیا.

موشک شد و در نهایت حذف از جت به عنوان آن نشسته در یک انبار در فرصت راه نزدیکی رودخانه-Moreno Valley مرز. آنها trucked به نزدیکی بن کلارک مرکز آموزشی که در آن آنها را در یک انفجار کنترل شده.

“عزم برای حرکت شهروندان به دور از صحنه بود اندازه گیری ایمنی قرار داده و در محل حادثه توسط فرمانده در صحنه و در هماهنگی با استقرار بر اساس خطرات در حال حاضر تا زمانی که همه مهمات شدند امن” یاتس گفت: در پاسخ به سوالات از این سازمان خبری که برای اولین بار گزارش علت سقوط.

F-16 اختصاص داده بود به 114هفتم جنگنده بال در جو فاس زمینه در داکوتای جنوبی. خلبان متصل شد به 144 جنگنده بال در ماه مارس است.

در 16 ماه مه سال 2019 خلبان بود در بازگشت از این دو جت مانور حدود 120 مایلی شرق مارس زمانی که او از دست داده هیدرولیک فشار و در نتیجه توانایی کنترل هواپیما. در 3:39 p. m. و پس از سوزاندن سوخت او خارج حدود 250 فوت کردن زمین کمتر از یک مایل از پایه. خلبان دچار جراحات جزئی به عنوان حدود ده نفر در این انبار که در آن هواپیما سقوط کرد.

نیروی هوایی به این نتیجه رسیدند در آن 22-صفحه حادثه گزارش که 24 میلیون دلار جت از دست مایع از آن دو هیدرولیک مخازن هنگامی که دو ورودی بررسی سوپاپ — هر یک کمتر از یک اینچ قد بلند — با شکست مواجه شد زیرا آنها به طور نادرست نصب شده است.

هر شیر متشکل از یک درپوش پیچ موضوعات یک حلقه نگهدارنده و یک حلقه ای است که در مجموع به عنوان یک پیچ درپوش. که پیچ درپوش پیچ به بدن شیر. نگهدارنده کمک می کند تا حفظ O-ring در محل. آن است که در درجه اول پیچ درپوش نگهدارنده و حلقه ای است که جلوگیری از مایع هیدرولیک از نشت تحت فشار بالا.

در این بررسی مشخص شد که هر دو پیچ کلاه نمی شد به درستی پیچ به شیر بدن. این نگهدارنده به ترتيب تغییر شکل داده و بخش هایی از O-حلقه گم شده بودند. به عنوان یک نتیجه هیدرولیک مایع به بیرون درز کردن از طریق تاپیک های بین کلاه پیچ و شیر بدن.

یک مظنون هیدرولیک نشت شده بود که در جت در مارس 2019. جدید پرواز-سیستم کنترل که به بازرسی و نگهداری شده است ماه گذشته نصب شده در مارس 28 و هواپیما پرواز کرد 10 ماموریت های بیشتر و بدون حادثه قبل از سقوط. این گزارش به این نتیجه رسید که فرایند تعمیرات اساسی فاقد “روش موثر برای شناسایی نامناسب نصب و راه اندازی ISA بررسی سوپاپ.” ISA مخفف یکپارچه محرک سروو یک پرواز-سیستم کنترل.

در پی سقوط, نیروی هوایی نیز گفت: در این هفته که آن را مورد مطالعه قرار تعمیرات اساسی فرایند و یک مشکل با ورودی شیر یکطرفه مونتاژ شد در طول تعمیرات اساسی گفت: Derek کافمن یک غیر نظامی سخنگوی نیروی هوایی Materiel فرمان در Wright-Patterson پایگاه نیروی هوایی در اوهایو.

وجود دارد دو تایید تنظیمات از دریچه. مسن پیکربندی با استفاده از کوچکتر تفلون پشتوانه حلقه و جدیدتر تنظیمات استفاده از حلقه های بزرگتر. این تیم کشف پتانسیل برای نصب اشتباه-اندازه پشتیبان گیری از هر دو حلقه اندازه بسته بندی شده بودند در کنار هم کافمن گفت.

به عنوان یک نتیجه, نیروی هوایی تغییر روند برای مونتاژ دریچه در طول تعمیرات اساسی. آن را از هم جدا نصب و راه اندازی و بازرسی مراحل کار و مدارک و افزود ثانویه بررسی کیفیت فقط برای O-ring پشتوانه حلقه نصب و راه اندازی. و آن را وارد یک “با کیفیت تمبر” کل فرآیند برای شش ماه اول پس از تغییرات برای اطمینان از آموزش مناسب انجام شد.

نیروی هوایی همچنین در بازرسی از آن همه ورودی دریچه های فاضلاب برگشتی و معیوب. کسانی که ثابت کافمن گفت.

“ما بررسی حقایق برای هر درس که می توان به تعمیر و نگهداری فرآیندها و آموزش به منظور بهبود ایمنی و کیفیت سیستم های ما تحویل به ما warfighters,” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>