گاوین McGarrigle: ضعف سیستم حمل و نقل خسارت مترو ونکوور مبارزه با COVID-19


نظر: این کاهش دستمزد کارگران در COVID-19 مقابل خطوط مانند کسانی که سهام ما فروشگاه مواد غذایی در قفسه خواهد شد که بیشتر تحت تاثیر چشمگیر خدمات کاهش

فوق العاده ای تغییرات به اقتصاد ناشی از COVID-19 همه گیر هستند و بدون سابقه در دوران مدرن و بر این اساس پاسخ از کشور را انتخاب رهبران باید پررنگ و لیزر متمرکز در بیشتر مکان خوب است.

برخی از بیماری همه گیر چالش های مرتبط شده اند رسیدگی دولت به سرعت و در ایمان خوب است. چالش های دیگر بی پاسخ مانده و در حال آزمایش شهرداری توانایی به کار گیرند و در نهایت بهبود می یابند.

مترو ونکوور چهره یکی از این چالش این ماه با منطقه ای آن سیستم حمل و نقل عمومی. در نظر گرفته شده در میان بهترین در آمریکای شمالی آن را دست به این وضعیت از طریق دهه مراقب گسترش چند سطح بودجه دولت و کار سخت از زنان و مردان نیروی انسانی خط مقدم از سیستم.

چالش های ما سیستم حمل و نقل ساده: این اقدامات اضطراری در محل وادار ترین حمل و نقل سواران به کار از خانه منجر به شیب افت درآمد حاصل از کرایه و های مختلف موتور خودرو, هزینه از خودرو مسافران که از پشتیبانی سیستم.

وجود دارد بدون شک در کوتاه مدت جریان نقدی مشکل برای TransLink. اما چگونه ما استانی و فدرال رهبران در پاسخ به این چالش ها را شکستن و یا منطقه در سیستم حمل و نقل در حالی که حمل و نقل بیش از 50,000 ضروری کارگران خدمات که تکیه بر اتوبوس SkyTrain و کانادا خط آویزان در تعادل می باشد.

دولت فدرال در حال حاضر کمک به محاصره چندین هواپیمایی کانادا با کانادا اضطراری یارانه دستمزد برنامه. اما آن انفعال در شهرداری حمل و نقل و در نتیجه تقریبا 1,500) TransLink (با اخراج باید یک قبر دلیلی برای نگرانی برای هر کس در مترو ونکوور.

قابل اعتماد حمل و نقل عمومی دیده نمی شود باید به عنوان یک لوکس خدمات به مقیاس در موقت کمبود درآمد. در عوض ما سیستم حمل و نقل باید درک به عنوان یک پیوند حیاتی در همه گیر پاسخ ضروری دندانه دار در بزرگتر ماشین آلات مبارزه با COVID-19 به صورت روزانه.

آن را نیز توسط و بزرگ ضروری کارگران خدمات با کمترین رفت و آمد و جایگزین خواهد شد که تحت تاثیر چشمگیر خدمات کاهش است. در بسیاری از موارد از آن است که کاهش دستمزد کارگران در COVID-19 مقابل خطوط که تکیه بر حمل و نقل عمومی برای رسیدن به و از شغل خود انباشته مواد غذایی در قفسه های فروشگاه و یا کار, نقدی, ثبت نام در داروخانه.


یک ردیف از اتوبوس در Marpole اتوبوس حیاط به عنوان TransLink اسلش خدمات به طور موقت خاموش میسازد تقریبا 1500 پرسنل و کاهش اجرایی پرداخت به منظور سعی کنید و بنیادی درآمد از ضرر و زیان ناشی از COVID-19 همه گیر در ونکوور در آوریل 20, 2020.

نیک PROCAYLO / PNG

خدمات حمل و نقل کاهش خواهد لگد کردن تعدادی از ناسالم آبشاری اثر آن اتوبوس کمتر منجر به ازدحام بیش از حد درگیری بین مسافران که تصویب شده است تا حداقل یک بار و مصالحه اجتماعی فاصله با خط مقدم حمل و نقل کارگران ناعادلانه تحمل فشار هر گونه نتیجه خصومت.

اگر ما سیستم حمل و نقل ضعیف است بنابراین بیش از حد است که منطقه ما در پاسخ به COVID-19.

مطمئنا بسیاری از کارگران خط مقدم را می توانید انتخاب کنید به استفاده از یک وسیله نقلیه برای رفت و آمد خود را. اما این تفکر جادویی تصور کنید که زمانی که در مواجهه با کمتر گزینه های حمل و نقل هر خط مقدم کارگر را انتخاب کرده اند. ده ها هزار نفر از کارگران را در موقعیت برای خرید یک وسیله نقلیه مطمئن شویم که این سوخت آن و پارک آن را در خانه و در محل کار — در صورتی که یک گواهینامه رانندگی در وهله اول.

به جای سازش رفت و آمد هزاران نفر از کارگران ضروری فدرال و دولت های استانی باید کمک به حل و فصل TransLink کوتاه مدت مشکل نقدینگی با بودجه اضطراری. در طول بیماری همه گیر وجود دارد یک مورد قوی ساخته شود که سیستم نیاز به کارکنان بیشتر و نه کمتر.

وجود خواهد داشت بودجه hawks که اصرار هزینه است فقط بیش از حد بالا است. اما این نوع کوته فکر و تفکر است نتیجه معکوس در بسیاری از ایالات آمریکا که در آن آهسته و ولخرجى اقدام دولت اجازه داده است این بیماری همه گیر به ریشه است. آن است که این کشورها که در آن نقش مثبت از مداخله دولت است عنوان به نفع مصنوعی پایین مالیات غیر موجود در خدمات عمومی و خصوصی برای سود مراقبت های بهداشتی.

کانادا و بریتیش کلمبیا را در طول تاریخ انتخاب شده و باید در ادامه به انتخاب بهتر در راه است. حفظ و نگهداری حمل و نقل عمومی در طول همه گیر خواهد پرداخت آشکار بهداشتی و اقتصادی سود سهام. منطقه ما موفقیت در مسطح منحنی متکی بر قابل اعتماد جنبش ضروری کارگران خدمات خود را از خانه به محل کار و بازگشت دوباره است.

که با توجه به پست-همه گیر جهانی است داده شده است که قابل اعتماد و جامع حمل و نقل عمومی خواهد بود و کلام در اصطلاح بازگشایی اقتصاد بعد از این سال. کرایه درآمد خواهد شد بازگشت به سیستم اگر دولت استانی و فدرال کمک به صندوق یک طرح برای دریافت وجود دارد.

گاوین McGarrigle است Unifor غربی مدیر منطقه ای.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>