برای دانشگاه های ملی, رتبه بندی می تواند یک برکت و رحمت مخلوط

صدها نفر از نشریات و سازمان های رتبه بندی و امتیاز کالج ها و دانشگاه ها در هر تعداد از معیارهای. در برخی موارد دانشگاه ها پیدا کردن خود را در شرایطی که آنها دریافت یک علامت در یک سیستم رتبه بندی و پایین علامت دیگری برای همان برنامه است.

مثلا دانشگاه مینه سوتا کروکستون رتبه شماره 1 در بالا مدارس عمومی در غرب و 39 کلی در غرب در سال 2020 U. s. اخبار و گزارش جهانی رتبه بندی منتشر شده در ماه سپتامبر. این خبر خوبی برای غربی مینه سوتا دانشگاه.

در عین حال شورای ملی با کیفیت معلم index که به تازگی منتشر شده به UMC “F” برای کار خود را در آموزش معلمان در علم مبتنی بر روش های مورد نیاز برای تدریس به کودکان به عنوان خوانده شده. در ضمن UMC به تازگی دریافت کرده بود کامل نهادی مستمر مجوز رسمی زیر یک بررسی جامع از این برنامه همان مینه سوتا حرفه ای مربیان و صدور مجوز استانداردهای هیئت مدیره در سال 2019. مجوز رسمی این سازمان بالاترین تصویب امتیاز.

این NCTQ رتبه آمد به عنوان یک شگفتی به UMC معاون صدراعظم جان هافمن گفت: به خصوص پس از فقط دریافت مستمر مجوز رسمی از MPELSB. هافمن احساس NCTQ امتیاز که با تکیه بر سه syllabi اسناد آن جمع آوری شده خود را در میان تعدادی از معیارهای دیگر و سرفصل نیست به اندازه کافی به تصویر بکشد چه UMC برنامه در حال حاضر در حال انجام است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دانشگاه داکوتای شمالی نمی کرایه بسیار بهتر در NCTQ امتیاز گرفتن یک درجه از “D.”

سیندی Juntunen رئیس دانشکده آموزش و پرورش در UND گفت: او آگاه است که NCTQ با استفاده از اسناد و مدارک که ارائه شده توسط کالج برای مطالعه است. اما Juntunen گفت که او بیشتر در رابطه با پیروی از استانداردهای تأیید بدن.

“آنها به ما اولیه مهار منبع است که ما با استفاده از” او گفت:. “ما می دانیم که ما در حال سازگار با کسانی که تأیید استانداردهای و همه از برنامه های ما به طور کامل معتبر است. اینها شاخص های کیفیت است که ما واقعا در تکیه می کنند.”

Juntunen گفت که او می داند که NCTQ در تلاش است تا با ارائه یک جایگزین برای رتبه خواندن برنامه های, اما آن چیزی است که کالج به نظر می رسد به طور کامل قضاوت برنامه های خود را.

با توجه به آنچه به نظر می رسد گاهی اوقات متناقض معیار و نتایج, چگونه دانشگاه ها مشاهده و استفاده از رتبه بندی? چگونه باید دانش آموزان آینده نگر مشاهده آنها ؟ و در پایان فراموش کالج رتبه بندی واقعا مهم است ؟

یک 2018 استنفورد مطالعه به دنبال پاسخ به پرسش های مشابه. مطالعه شکست چگونه کالج رتبه بندی به طور خاص کسانی که از U. s. اخبار و گزارش جهانی تشکیل شده است. این مطالعه نشان داد وجود دارد بسیاری از نقص به رتبه بندی و امتیاز سیستم. در حالی که رتبه بندی ممکن است به نظر می رسد هدف اقدامات کيفيت زیرا آنها با استفاده از فرمول های پیچیده و ارائه یافته های خود را قطعی این مطالعه به این نتیجه رسیدند معیارهای هنوز هم با دقت انتخاب شده و وزن دقیقا.

“وجود دارد هیچ راهی برای تصمیم گیری که آیا رتبه بندی تولید شده توسط این انتخاب و توزین از معیارهای دقیق هستند یا معنی” مطالعه گفت.

مطالعه یادداشت های بی پایان وجود دارد عوامل است که می تواند تاثیر معیارهای مانند اندازه کلاس و نرخ فارغ التحصیلی به عنوان به خوبی به عنوان متغیر است که اغلب خارج از کنترل از دانشگاه ها مانند ثروت خانواده و یا ضعیف مستند داده است.

“به نظر می رسد غیر ممکن است به کاهش کیفیت یک موسسه به یک شماره و سپس به مرتب سازی مدارس توسط این تعداد در هر نوع دقیق, دقیق, راه, به خصوص با توجه به طیف گسترده ای از اهداف دانش آموزان را به عنوان آنها وارد کالج و همچنین تنوع فوق العاده ای در زمینه های” این گزارش گفت:.

دبی ستررس معاون شهردار در UND گفت: مردم به طور طبیعی کنجکاو هستند در مورد رتبه بندی و نظرات و تجارب افراد دیگر آیا آن را برای یک محصول آنها خرید کردن آمازون و یا یادگیری بیشتر در مورد موسسات آموزش عالی.

“ما اعتقاد داریم دیگر افراد تجارب مهم هستند,” او گفت:.

ستررس گفت: اگر مردم یک کم آیتم ستاره در آمازون, آنها ممکن است مردد به خرید آن. اما او گفت: این مهم به نگاه کمی عمیق تر از این مورد ممکن است نسبتا کمی بررسی و یا نقد و بررسی ممکن است با تمرکز بر یک مورد است که پس از بهبود یافته است.

همان می رود برای رتبه بندی موسسات آموزش عالی, او گفت:. روش برخی رتبه بندی ممکن است همیشه روشن باشد و یا این روش می تواند در طول زمان تغییر. ستررس گفت: در 25 سال در آموزش عالی او هرگز به خواسته پدر و مادر آینده نگر دانش آموز یا دانشجویی در مورد یک مدرسه رتبه بندی در یک موضوع خاص و یا موضوع.

“برای من به عنوان یک مربی و در حال حاضر به عنوان مربی و یک مدیر, من فکر می کنم ما همیشه علاقه مند در بهبود مستمر از آنچه ما انجام می دهیم” Storrs گفت. “همین دلیل است که ما را ارزیابی. به همین دلیل ما برنامه را نقد کنید.”

او گفت در حالی که او را به رسمیت می شناسد تمرکز که رتبه آوردن او مردد به قرار دادن بیش از حد “اعتبار” را به آنها را به دلیل انتقادات رتبه بندی دریافت خواهید کرد.

“من می دانم که چگونه هر دو ساده می توان آنها را و چگونه ذهنی آنها می شود” Storrs گفت. “من همچنین می دانیم که این برای مردم مهم است و آن را ممکن است متفاوت باشد در سطح تحصیلات تکمیلی.”

هافمن گفت UMC را “توجه اصلی” منطقه ای است اعتباربخشی از طریق آموزش عالی و کمیسیون های مختلف برنامه-سطح تأیید سازمان مانند حرفه ای آموزش و پرورش صدور مجوز و استانداردهای هیئت مدیره.

“منطقه ای و برنامه-سطح اعتبارنامه بسیار دقیق به عنوان آنها شامل در عمق خود مطالعات گسترده تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش و بازدید سایت توسط حرفه ای ها که مصاحبه هیات علمی, دانشجویان و فارغ التحصیلان,” او گفت:. “انتخاب که در آن برای رفتن به کالج است دشوار و پیچیده است. من همیشه توصیه به دانش آموزان آینده نگر به نگاه بسیار بیشتر از نزدیک در اعتباربخشی از رتبه بندی.”

وی گفت: رتبه بندی انجام برخی از معنی است.

“رتبه بندی زمانی که آنها به خوبی انجام می شود ارائه دانش آموزان با کمی بیشتر از یک ملموس حس از آنچه در آن است که آنها دنبال آن هستید در یک کالج یا دانشگاه” هافمن گفت. “من فکر می کنم آن را متعادل روند.”

هافمن گفت که در زمان UMC تصمیم گرفته است به گزارش برخی از نمرات و یا رتبه بندی, حتی اگر آنها مثبت از آنجا که دانشگاه “نگرانی در مورد روش استفاده می کنند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>