تشویق واژه ها: آرامش در طول این مشکل بار

یادداشت سردبیر: هرالد به تازگی رسیده به روحانیت عضو در سراسر جامعه درخواست آنها ارسال نامه از نماز و یا کلمات تشویق برای هرالد خوانندگان.

Jane Croeker

جین Croekerارسال عکس

مدیتیشن می تواند یک ابزار مفید در برخورد با افکار و احساس بدن بوجود می آیند که در طول این زمان به چالش کشیدن در زندگی ما است. از طریق عمل ما هنوز هم می تواند بدن ما و ذهن ما و اجازه می دهد خود را به رسمیت شناختن آنچه که ما در حال تجربه. هنگامی که ما متوجه آنچه که ما می توانیم به تدریج شروع به درک و قبول آن است. ما می توانید آن را با علاقه و بدون خود قضاوت. به عنوان ما همچنان به نشستن ما متوجه خواهد شد که افکار می آیند و همانطور که نفس می آید و می رود. آنها بوجود می آیند و آنها سقوط دور. آنها ناپایدار به همه چیز است. ما می توانیم درمان آنها مانند ابرها در آسمان و اجازه دهید آنها را شناور به جای اتصال خودمان را به آنها. همان درست است برای احساسات ما و آنچه که اتفاق می افتد در بدن ما است.

مدیتیشن می تواند انجام شود در حالی که نشسته بر روی زمین و یا در یک صندلی زانو ایستاده و راه رفتن. آن است که مفید به درست اما استقرار آرامش. اگر شما فقط از شروع, شما ممکن است مایل به شروع با چند دقیقه. شما را متوجه نفس خود را در سوراخهای بینی خود را در ریه های خود را و/یا درون شما و این می تواند کمک به شما زمین. طبیعی است که ذهن ما را سرگردان و هنگامی که ما می توانید به آرامی آنها را به حال. آن را ممکن است احساس اجباری یا غیر طبیعی اما با گذشت زمان بسیاری از افراد پیدا کردن مدیتیشن به طور ماهرانه راه به کشت آرامش حتی در میان بار مشکل است.

جین Croeker است عضو هیئت مدیره لوتوس مرکز مدیتیشن در گرند فرک.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>