الی Sopow: بازآموزی در 10 مبانی ارتباطات بحران


در طول یک بحران حتی بیشتر ناآگاهانه layperson ممکن است به نظر می رسد که “منطقی” پاسخ به سوالات ما. ترس اسپرز ما برای پیدا کردن راه حل های حتی زمانی که آنها را ندارد. جسی زمستان / ایسنا

نظر: در یک بحران بعید است ما را ببینید “کامل” راه حل ها و اقدامات. در بسیاری از موارد ما را به حل و فصل “به اندازه کافی خوب است.”

در اینجا یک یادآوری از بحران ارتباطات اصول اولیه برای کسانی که بسیاری از سازمان ها و افراد پشتیبانی حرفه ای در این زمینه است. COVID-19 قطعا ایجاد یک طوفان از ترس و وحشت حتی در زمانی که مهارت های ارتباطی ضروری است بین سازمان ها و همه کسانی که به آنها خدمت استخدام و یا ارتباط برقرار کردن با.

1. یک بحران است که با حرکت سریع به رویداد. آن است که اغلب مشخص شده توسط ناقص اطلاعات به عنوان به خوبی به عنوان غلط و به سرعت در حال تغییر اطلاعات است.

2. چه قبل از کار و یا حتی هفته گذشته کار ممکن است دوباره. هیچ چیز برای همیشه دقیقا همان توجه به هرج و مرج و حتی نمایی افزایش تغییر متغیر است.

3. می دانم که خود را از منابع قابل اعتماد هستند. این به طور کلی پزشکی و بهداشت حرفه ای و دانشمندان صحبت کردن به طور مستقیم به شما از طریق کانال های ارتباطی مختلف. منابع قابل اعتماد نیست خود را عمه سالی, آخرین وبلاگ و یا خود را معمولا قابل اعتماد می داند.

4. آماده می شود برای افزایش سطح ترس یک حس ناتوانی در چهره ناشناخته است. به عنوان حوادث به سرعت در حال تغییر برخی از افراد را به اتهام تناقض در پیام ها و یا حتی دروغ آشکار توسط دیگران است. انسان در طلب یقین ثبات و قابل پیش بینی. یک بحران تعریف می آورد مخالف است. توضیح به دیگران چه احساسات و واکنش ها انتظار می رود در طول یک بحران ممکن است کمک به مردم درک کنند که آنچه که آنها احساس طبیعی است. آنها نیاز به اطمینان که در حالی که امروز آنها ممکن است “حقایق” کسانی که حقایق را تغییر دهید و زمانی که آنها وجود خواهد داشت سریع ارتباطات و توضیح.

5. بحران و تغییر را در تمام شیوه ای از حدس و گمان ما برای پر کردن شکاف دانش و حفره. از آنجا که ما نیاز به یقین ما به آسانی قبول نظریه غیر قابل اعتماد است که دارای یک روکش از منطق است. و ما تمایل به این باور شایعات زیرا آنها برآوردن نیاز ما برای توانمندسازی و دانش است. اضطراب و ترس باید فورا.

6. در طول یک بحران حتی بیشتر ناآگاهانه layperson ممکن است به نظر می رسد که “منطقی” پاسخ به سوالات ما. ترس اسپرز ما برای پیدا کردن راه حل های حتی زمانی که آنها را ندارد.

7. به یاد داشته باشید که آمار, آمار و منطق نمی کرایه خوبی در مواجهه با ترس است. مغز ما آمیگدال طراحی شده است برای محافظت از ما را از مرگ و آسیب بلافاصله تحریک آمریکا برای مبارزه با, پرواز, یا, یخ, در نتیجه دور زدن ما متفکر نئوکورتکس. این بدان معنی است که ویژگی های دقیق و ارتباطی در مورد بیماری و مرگ و ترسناک ویروس ها ارائه می شود باید در ساده و شخصا زبان مربوطه. و پیام باید تکرار اغلب با آرامش و معتبر.

8. می دانم که مخاطبان هدف خود را. بسیاری از می تواند متاثر از بحران است. هر یک از این مخاطبان گرسنه است برای حقایق اما به احتمال زیاد می خواهد کمی و یا تا حد زیادی متفاوت حقایق است. وجود دارد هیچ چیز مانند به طور کلی “جمعیت” نیاز به فقط یک واحد بیش از arching پیام. هنگامی که آماده سازی ارتباطات, فکر می کنم در مورد چگونه پیام دریافت می شود در زمانهای گوناگون و توسط افراد مختلف از جمله تامین کنندگان و مشتریان و مشتریان و دانشجویان و یا دیگران. در نظر بگیرید که اطلاعات پردازش شده متفاوت با توجه به مثال تحصيلات قومیت و فرهنگ یا زبان. هر یک ممکن است نیاز به یک طراحی پیام خود را برآورده سازد گسسته نیاز دارد. اما در همان زمان شما باید به طور کلی ثبات در عمومی خود را تم. در حالی که شستن دست, شستن دست, با سلام و تعاملات اجتماعی ممکن است به طور گسترده ای در میان فرهنگ ها.

9. به عنوان شما را در مقابله با بحران انتظار می رود در برخی از نقطه انگشت اشاره و اتهامات مقصر است. اقدام و پاسخ های امروز را متفاوت از عملیات فردا است. رویدادهای در حال حرکت سریع تر از توانایی ما را کاملا درک کنند و پاسخ دهند. دوباره ما تمایل انسان در بحران است و برای پیدا کردن یک تبه کار. این به ما کمک می کند درک بهتری از چیزهایی. درک که اختصاص سرزنش دیگران در یک بحران می تواند گاهی اوقات عایق یک حس بی کفایتی و یا خطا.

10. و در نهایت به یاد داشته باشید این ضرب المثل قدیمی که “کمال دشمن خوب است.” در یک بحران بعید است ما را ببینید “کامل” راه حل ها و اقدامات. در بسیاری از موارد ما را به حل و فصل “به اندازه کافی خوب است.” همانطور که ما می گویند در مدیریت بحران و گاهی “یک کراوات یک پیروزی است.”

الی Sopow استاد تغییر مدیریت در دانشگاه کانادا غرب است. او خدمت کرده است برای سال های بسیاری به عنوان یک مدیر با راهبرد عملیات شعبه RCMP و به عنوان یک بحران مشاور ارتباطات به دولت و صنعت.


نامه به سردبیر ارسال شود باید به [email protected]

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected].

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>