دیزنی لند حضور در 2019 قبل از COVID-19 بسته شدن با وجود کهکشان لبه اولین

دیزنی لند حضور باقی مانده تخت در سال 2019 پیش از coronavirus بسته شدن دیزنی آناهایم پارک و با وجود اولین $1 میلیارد Star Wars: Galaxy s Edge با توجه به یک صنعت جدید گزارش.

جهانی پارک حضور رز 4 درصد در سال 2019 به 521 میلیون بازدید کنندگان با توجه به یک گزارش جدید از مضمون سرگرمی انجمن. 2019 حضور تعداد به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان یک علامت آب برای چندین سال به عنوان, پارک, تلاش برای بازگشت پس از جهانی همه گیر.

2019 چای پارک حضور و غیاب گزارش نشان دهنده هیچ یک از آشفتگی و تحول ایجاد اغتشاش در صنعت جهانی coronavirus بیماری همه گیر. در حالی که نسبتا مسطح 2019 اعداد نشان می دهد برخی از “قبل از رکود فشار” در صنعت COVID-19 همه گیر بیاورد “تکتونیکی تغییر” در جهانی پارک حضور و غیاب در سال 2020 با توجه به چای.

جهانی و همه گیر است که انتظار می رود در نتیجه یک رکورد کاهش در پارک حضور و غیاب در سال 2020 و تاخیر به جاذبه های جدید در حال حاضر در خط لوله با توجه به چای گزارش.

همچنین نگاه کنید به: چگونه بسیاری از مردم خواهد دیزنی لند اعتراف با کاهش ظرفیت?

دیزنی لند حضور باقی مانده در تخت 18.7 میلیون بازدید کننده در سال 2019 با سالانه visitorship نیز بدون تغییر در دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی در 9.9 میلیون, با توجه به چای گزارش.

دنیای دیزنی سحر و جادو پادشاهی در فلوریدا باقی مانده جهان بالا پارک در حضور و غیاب با 21 میلیون بازدید کننده در سال 2019 با توجه به گزارش. دیزنی لند برگزار شد بر روی شماره 2 نقطه در سراسر جهان.

در سراسر گردشگاه از دیزنی لند, حضور و غیاب نیز در دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی ادامه داد: با وجود سرمایه گذاری در پیکسار اسکله با جسی مخلوق چرخ فلک و داخل عاطفی گردباد در سال 2019.

مانند دیزنی کالیفرنیای جنوبی پارک Universal Studios Hollywood حضور ثابت باقی مانده است و در سال 2019 برگزاری در 9.1 میلیون بازدید کننده.

Knott را بری مزرعه در صدر تمام جنوب کالیفرنیا پارک با 3 درصد افزایش در حضور و غیاب رانده شده توسط نونما پارچه رپیدز رودخانه قایق سواری در سال 2019.

سی ورلد سن دیگو دیدم متوسط 0.5% چشم انداز مثبت در سال 2019 پس از عظیم 20 درصد افزایش بازدید کنندگان در سال 2018 است. سی ورلد توانایی خود را برای حفظ حضور در 3.7 میلیون بازدید کننده است که بهبود قابل توجه پس از سال ها از کاهش رسوب توسط داغدار فیلم مستند انتقادی از پارک دریایی درمان آن خیمه نهنگ قاتل.

Six Flags Magic Mountain حضور و غیاب صعود 0.5% به 3.6 میلیون بازدید کننده در سال 2019 با توجه به گزارش. Legoland California نه چای و گزارش.

همچنین نگاه کنید به: Knott را بری مزرعه بازگشایی پارک برای طعم و مزه از پارچه غذا و شراب حوادث

در سراسر جهان دیزنی پارک حضور کاهش یافته است 0.8% به 156 میلیون بازدید کننده در سال 2019 از 157.3 میلیون دلار در سال 2018 است.

دیزنی داخلی حضور مسطح بود به طور کلی برای 2019 در بخش با توجه به جدید “عملکرد استراتژی” استفاده می کند که بالاتر قیمت بلیط برای مدیریت حضور و غیاب سطوح و افزایش سرانه هزینه با توجه به چای گزارش.

دیزنی عملکرد استراتژی ساده است: شادتر مشتریان بیشتری را صرف. دیزنی طرح اذعان بازدید کننده کمتر در بالاتر قیمت بلیط برای بهبود “مهمان تجربه” است که در نتیجه در بیشتر هزینه های مواد غذایی و کالا و افزایش سود.

چای گزارش انتظار بیشتر پارک اپراتورها به اتخاذ دیزنی عامل مدل به عنوان صنعت همچنان به مقابله با دولت تحمیل COVID-19 ظرفیت محدود.

همچنین نگاه کنید به: چه دیزنی لند پاریس بازگشایی می تواند برای دیزنی لند

آمریکای شمالی پارک شاهد حضور 1.2 درصد رشد به طور کلی در سال 2019 با توجه به گزارش.

Knott پدر و مادر سرو عادلانه led تمام آمریکای شمالی پارک زنجیر با 7.8 درصد افزایش در حضور و غیاب برای 2019 رانده شده توسط کسب برخی از Schlitterbahn پارک های آب در تگزاس است.

شش پرچم پارک های رشد به طور پیوسته در رقم 2.5% در سال 2019 در بخشی به کسب پنج پارک های جدید در سال 2018 است.

بر خلاف دیزنی لند کهکشان لبه اولین باز از Batuu شرق کمک دیزنی استودیوهای هالیوود در فلوریدا ثبت نام 2% حضور و غیاب افزایش 2019 با توجه به گزارش.

حضور در دیزنی دیگر فلوریدا پارک باقی مانده تخت اساسا تخت در سال 2019: پادشاهی سحر و جادو (21 میلیون بازدید کننده تا 0.5%) دیزنی, Animal Kingdom (13.9 میلیون تا 1%), Epcot (12.4 میلیون دلار بدون تغییر).

یونیورسال و جزایر از ماجراجویی در فلوریدا در صدر تمام ایالات متحده پارک با 6% افزایش بازدید با تشکر از جدید Hagrid جادویی موجودات موتور ماجراجویی coaster غلتکی در دنیای جادوگری هری پاتر.

مرکزی فلوریدا دیگر پارک دیدم متوسط حضور را افزایش می دهد: Universal Studios فلوریدا (10.9 میلیون تا 2 درصد) سی ورلد اورلاندو (4.6 میلیون تا 1%) و Busch Gardens تمپا (4.2 میلیون تا 1%).

آسیایی, ژاپنی, پارک, کمک افزایش چه بود در غیر این صورت یک “نه خفیف ادب سال در صنعت” با سالم تک و دو رقمی حضور را افزایش می دهد با توجه به چای.

حضور در دولتی OCT پارک رز 9.4 درصد در سال 2019 در حالی که Chimelong زنجیری یک 8.9 درصد افزایش و Fantawild بازدید کنندگان صعود سنگین 19.8%. Fantawild ادامه داد: گسترش آن به بکر چینی بازار با علاوه بر این از چهار پارک های جدید در سال 2019.

رشد پایدار در چین همچنان به رانندگی پارک صنعت و roil منطقه ای و جهانی رتبه بندی. Chimelong اقیانوس پادشاهی حضور رز 8.4 درصد به 11.7 میلیون بازدید کننده ضربه زدن خاموش دیزنی لند شانگهای برای تبدیل شدن به چین بالا-با حضور در پارک. OCT رز در صفوف به پیشی جهانی در میان جهانی پارک اپراتورها — در حال حاضر پشت تنها دیزنی و Legoland پدر و مادر Merlin Entertainments.

هنگ کنگ دیزنی لند دیدم یکی از بزرگترین قطره در پارک صنعت با 15 درصد حضور در کاهش 2019 ماه پس از تظاهرات های اجتماعی در چین-اداره شهرستان. دیزنی لند شانگهای جذب 5% حضور و غیاب رها در سال 2019 به دلیل در بخشی به دیزنی عملکرد استراتژی در بلیط قیمت گذاری و ظرفیت کنترل.

پارک بازگشت از تمدید coronavirus تعطیلی انتظار در عمل 30 درصد به 50 درصد سطح حضور با سخت دولت-اعمال محدودیت ظرفیت با توجه به چای گزارش. بازگشت به قبل از COVID-19 عامل سطح می تواند چندین سال با سرمایه گذاری در جاذبه های جدید تغییر توسط کاهش جریان نقدی با توجه به چای.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>