COVID-19 مخرب است بودجه دولت و از آن زمان برای راه آهن با سرعت بالا پروژه برای رفتن

دولت های ایالتی در حال نیروبخش برای مالی قابل توجهی بازدید با توجه به کاهش فعالیت های اقتصادی و در نتیجه کاهش درآمدهای مالیاتی—ناشی از COVID-19 و پاسخ به آن است.

با پول کمتر در آینده و قانونی حکم به تعادل بودجه خود در کالیفرنیا دولت در حال رفتن به نیاز به پیدا کردن فرصت هایی را برای کاهش هزینه ها. یکی به خصوص آسان صرفه جویی در هزینه فرصت خواهد بود برای به تاخیر انداختن یا لغو با سرعت بالا راه آهن پروژه است که در حال حاضر انتظار می رود به هزینه مالیات دهندگان 80 میلیارد دلار برای سیستم کامل به رای دهندگان وعده داده شده در سال 2008.

کالیفرنیا عمدتا متکی بر سود سرمایه مالیات بر درآمد و مالیات بر درآمد هستند. اخیر در بازار مالی غش کردن و بلندی رکود اقتصادی انتظار می رود به شدت کاهش درآمد حاصل از این منابع. و پناهگاه در خانه سفارشات در حال کاهش مالیات بر فروش رسید. در هزینه های جانبی کالیفرنیا در حال رفتن برای دیدن بیشتر مدعیان بیکاری.

“در چهار هفته اخیر کالیفرنیا خام حدود 2.3 میلیون بیمه بیکاری ادعا می کند که بیش از تعداد کل ادعا می کند در زمینه 2019,” فرمانداری گزارش این هفته است. به عنوان افزایش بیکاری به شدت افزایش دولت نیز انتظار افزایش استفاده از دیگر کمک های عمومی و برنامه های بیشتر پزشکی caseloads.

برخی از این هزینه ها ممکن است جذب شده توسط فدرال کمک. با توجه به یک دلیل پایه و اساس تجزیه و تحلیل $2.3 تریلیون فدرال محرک لایحه کالیفرنیا تنظیم شده است برای دریافت $8.5 میلیارد دلار در کمک های فدرال از 150 میلیارد دلار گلدان در coronavirus محرک لایحه اختصاص داده شده به دولت های ایالتی و محلی. اما متناسب کالیفرنیا بهره مند خواهد شد بسیار کمتر از جمعیت کم متحده مانند مونتانا و وایومینگ.

دولت همچنین می تواند استفاده از برخی از آن صندوق به طور کلی ذخایر به کوسن بودجه ، رژیم صهیونیستی. Newsom بودجه پیش بینی شده است که دولت شروع سال مالی 2020-21 با مجموع 20 میلیارد دلار در ذخایر 16 میلیارد دلار است که در “روز بارانی” صندوق ایجاد شده برای موارد اضطراری مثل این یکی.

پس کالیفرنیا نمی تواند پول چاپ حال کاهش می رویم لازم است. در حالی که دولت ها اغلب آدرس چنین شرایطی با برش در سراسر هیئت مدیره کارآمد تر روش این است که اولویت بندی هزینه های ضروری ترین دولت توابع. و ساختمان راه آهن با سرعت بالا در دره مرکزی است که به دور از ضروری است.

آخرین کالیفرنیا راه آهن با سرعت بالا قدرت (CHSRA) طرح کسب و کار, تماس, برای شروع سرویس بین میبد و میبد در 2028-29. این انتظار به صرف بیش از 18 میلیارد دلار که در پایان خط. اما تجربه قبلی نشان می دهد که این مهلت را از دست رفته و هزینه های بالاتر خواهد بود. و اگر راه آهن خدمت می کند و تا کنون شروع دره مرکزی بخش نمی تواند حامل بسیاری از مسافران است. CHSRA تخمین می زند بیش از دو میلیون مسافر در سال به کمتر از 6000 روزانه به طور متوسط سواران را سوار خط در 2029 که بدان معنی است که سیستم خواهد از دست دادن پول و نیاز عظیم یارانه ها.

یکی از دلایلی که دولت همچنان به فشار رو به جلو با راه آهن با سرعت بالا است که درک ضرورت جلسه 2022 مهلت تعیین شده در فدرال اعطای موافقت نامه (اصلی و مهلت شد 2017 اما دولت رو فرمت). مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, اما در حال حاضر گفت: آن را نمی خواهد اضافی ارائه شده راه آهن پول به دلایل متعدد از جمله ناکافی گزارش CHSRA.

رفتن به جلو اگر رئیس جمهور تهمت است مجددا انتخاب این نوامبر کالیفرنیا بعید است که برای دریافت بیشتر قطار با سرعت بالا, پول, صرف نظر از اینکه آن بازدید شد. اگر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن دموکرات حزب سوسیالیست و یک حامی قوی از راه آهن انتخاب شده است, ممکن است ممکن است برای دولت به مذاکره مجدد اعطای موافقت نامه در شرایط مطلوب.

در هر صورت عجله را امتحان کنید تا 2022 مهلت در این محیط اقتصادی یک سوال انتخاب اولویت های به خصوص پس از آن می تواند منجر به هزینه های اضافی سرریز. دولت حسابرس در بر داشت راه آهن اقتدار است “600 میلیون دلار در هزینه های سرریز تا کنون برای سه فعال دره مرکزی پروژه های ساخت و ساز” و “نمی تواند نشان دهد که مقادیر زیادی از آن سپری کرده است در آن قرارداد شده اند لازم و یا مناسب است.”

اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 است که به زور دولت به تصمیم گیری های دشوار. اما خاموش کردن و یا پوسته پوسته شدن پشت با سرعت بالا راه آهن پروژه باید یک تصمیم دشوار برای کالیفرنیا. این بی فایده مالی فاجعه نباید سیفون پول دور از بیشتر پروژه های مهم است.

مارک Joffe ارشد تحلیلگر سیاست در دلیل پایه و اساس است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>