شیوع کروناویروس نشان می دهد بزرگ مالی کاستی

به سرعت در حال گسترش COVID-19 pandemic تهدید زندگی و معیشت کالیفرنیا, اما آن را نیز می گذارد لخت برخی از چند میلیارد دلار کاستی در دولت منابع مالی دولت است که نادیده گرفته شده اند برای چند دهه با وجود بسیاری از هشدارهای.

بارز ترین این است که دولت بودجه را ناسالم تکیه بر مالیات بر درآمد نسبی تعداد انگشت شماری از ثروتمند کالیفرنیا. مالیات بر درآمد تولید حدود 70 درصد از دولت صندوق به طور کلی درآمد و در حدود نیمی از کسانی که مالیات پرداخت شده توسط 1 ٪ از کالیفرنیا در بالای مقیاس درآمد.

مقدار از درآمد خود را است که توسط تولید سود سرمایه — سود سرمایه گذاری های خود را — و به عنوان رکود بزرگ نشان از یک دهه پیش کسانی که دستاوردهای کاهش و یا حتی ناپدید می شوند در یک رکود اقتصادی و در نتیجه تیز قطره از دولت درآمد.

با بازار سهام در سقوط آزاد و اقتصاد به طور کلی رو به کاهش شدت Gov. گاوین Newsom هفته گذشته اساسا کنار گذاشته گسترده 2020-21 بودجه او پیشنهاد کرده بود در ماه ژانویه و به کارگردانی و سازمان های دولتی به سرپا ایستادن کردن, با استناد به “یک برنامه به طور بالقوه شدید کاهش در فعالیت های اقتصادی با مسئول اثرات منفی در پیش بینی درآمد برای آینده 2020-21 سال مالی و فراتر از آن.”

بله کالیفرنیا حدود 20 میلیارد دلار در یک روز بارانی “صندوق” به کوسن تاثیر اما عمده رکود اقتصادی خواهد شد به سرعت آن را بشویید دور و دولت خواهد شد و احتمالا دوباره تبدیل به وام گرفتن برای شناور باقی می ماند.

مثال دوم چرکین امور مالی است که به ظاهر بسیار زیاد صندوق که پرداخت حقوق بازنشستگی به دولت سابق و دولت های محلی کارکنان. کالیفرنیا عمومی کارکنان سیستم بازنشستگی در زمان یک ضربه بزرگ در رکود بزرگ دیدن آن کاهش سرمایه گذاری حدود 100 میلیارد دلار فقط چند سال پس از بازنشستگی و مزایای شده بود پرواری.

با تشکر از یک دهه رونق اقتصادی, CalPERS’ سرمایه گذاری تا حدودی جبران و آمار یک رکورد $404 میلیارد دلار در ماه فوریه است. حتی پس از, اما, همیشه رو به افزایش تعهدات به معنای آن هنوز هم تا به حال به ندرت 70 درصد از آنچه در آن نیاز به دیدار با آن تعهدات.

به عنوان بازار سرمایه کاهش یافت این ماه CalPERS تجربه $64 میلیارد دلار کاهش از آن بالا که از سه شنبه گذشته در نتیجه گسترش در حال حاضر شکاف بزرگ بین دارایی ها و بدهی های بالقوه.

در نهایت وجود دارد, صندوق بیمه بیکاری (UIF) که دریافت مالیات حقوق و دستمزد از کارفرمایان و پرداخت مزایای کارگران که از دست دادن شغل خود و یا دیدن ساعت خود را قطع.

دو دهه پیش پس از رژیم صهیونیستی. خاکستری دیویس و مقننه — همان مردمی که تا به حال افزایش مزایای بازنشستگی نیز افزایش بیمه بیکاری پرداخت اما افزایش مالیات حقوق و دستمزد به آنها پرداخت. که در سمت چپ UIF با اندک ذخایر بودند که به سرعت خورده و تا زمانی که رکود بزرگ رخ داد چند سال بعد.

دولت قرض $63.8 میلیارد دلار از دولت فدرال برای حفظ منافع جریان و سپس خودداری کردند در بازپرداخت وام و فدرال افزایش مالیات در کالیفرنیا کارفرمایان به بازپرداخت وام. این UIF ادامه داد: به پژمرده شدن.

در سال گذشته یک گزارش فدرال گفت که در ضعیف ترین وضعیت هر صندوق دولت و دولت به بخش توسعه اشتغال در یک گزارش در ماه مه گذشته گفت: “در حال حاضر تامین مالی ساختار برگ UI صندوق قادر به صحیح خود و رسیدن به یک صندوق تعادل کافی برای مقاومت در برابر رکود اقتصادی.”

ما در حال حاضر در رکود و دولت خواهد شد و احتمالا مجبور به قرض گرفتن میلیاردها دلار دوباره به خاطر بیکاری پرداخت در جریان است.

مخرج مشترک در هر سه نمونه است که مقامات نادیده گرفته و بسیاری از هشدارهای خارج از مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاسی.

آن را خیلی دیر شده برای رفع این خود وارد مالی زخم در حال حاضر. اما شاید کسانی که ما در دفتر محل خواهد بود مایل به مقابله با آنها اگر و هنگامی که بحران کنونی را تصویب کرده است.

CalMatters است که منافع عمومی و روزنامه نگاری سرمایه گذاری متعهد به توضیح چگونگی کالیفرنیا دولت و کنگره کار می کند و چرا از آن مهم است. برای داستان های بیشتر توسط دن والترز, رفتن به calmatters.org/commentary

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>