Cheri L. Bradish: کسب و کار ورزشی رزومه میان COVID-19 اما در چه هزینه ؟


Seattle Mariners گیر برایان اوکیف (64 بدون ماسک) ساعت زنده حلاجی جلسه تمرین با هم تیمی های خود از جمله پارچ Justus شفیلد (33 راست) در T-Mobile پارک. جو نیکلسون / USA TODAY Sports

نظر: چگونه می توانید ورزش های حرفه ای سازمان های طرفداران خود را به عقب ؟ اول آنها باید در حفظ و طرفداران در هسته خود استراتژی کسب و کار.

ورزش حرفه ای هستند چند میلیارد دلاری کسب و کار از جمله درآمد تولید شده توسط ورزش تبلیغات و ورزش رسانه سازمان.

کانادا یک مثال از اندازه و دامنه pro ورزشی $5.2 میلیارد معامله Rogers Communications امضا شده در سال 2013 برای حقوق پخش بازی NHL در سراسر کشور تا سال 2025 است.

اما زمان COVID-19 آب و هوا را مطرح کرد چالش های جدی برای کسب و کار ورزش است. تیم های ورزشی حرفه ای هستند و از سرگیری بازی در میان همه گیر تا حد زیادی در تضاد با بقیه جامعه به عنوان مستندات ادامه کسب و کار باقی می ماند توقیف و میلیون ها نفر از مردم از خانه کار می کنند یا در حال دست و پنجه نرم کردن با بیکاری است.

شروع فصل لیگ بیس بال است نشانه ای از هرج و مرج می آید که با این بی سابقه بار. کمتر از یک هفته به فصل نیمی از اعضای Miami Marlins آزمایش مثبت برای COVID-19. MLB پس از آن به حالت تعلیق Marlins’ فصل و مثبت آزمون به تعویق افتاد تیم های دیگر بازی بیش از حد.

با دیگر ورزش های حرفه ای لیگ آماده شدن برای از سرگیری وجود دارد نگرانی در مورد اخلاق در اولویت دسترسی به کروناویروس مربوط به مراقبت های بهداشتی حرفه ای برای ورزشکاران, رابطه بین ورزش و سیاست و تجدید ورزشکار فعالیت به خصوص در میان سودای سیاه زندگی مهم جنبش است.

و آنچه در مورد ورزشکاران چیست ؟ چه آنها می خواهند از هر دو عدالت اجتماعی و سلامت روان چشم انداز??

به عنوان نیک Kypreos سابق NHL بازیکن به تازگی گفت:

“بازیکنان بازی نمی زیرا آنها می خواهند به … دارند چرا که آنها به.”

فن و تجربه و مرتبط با فعالیت های مصرف کننده به طور سنتی شده است مرکزی برای مدیریت کلید گیری از ورزش حرفه ای, سازمان — بر خلاف زمانی که طرفداران در فاصله های شرکت کننده در طول بازو از طریق بزرگ تصویری-بازی-مانند صفحه نمایش مقوا برش outs و کنسرو جمعیت سر و صدا.

ورزش حرفه ای است که برای تعدادی از دلایل, اما هیچ کدام بسیار به کار با و چرا از آن بود که اساسا تاسیس: برای طرفداران برای مشارکت و تیم های ورزشی ساخته شده برای انسجام اجتماعی و جوامع است که به طور سنتی پشتیبانی نرم افزار ورزشی هم از نظر مالی و عاطفی.

در عوض, نرم افزار ورزش پشت در درجه اول به stanch قابل توجهی COVID-19 ضرر و زیان مالی به نمایندگی از مالکیت گروه ها و رسانه ها و شرکای تجاری شرکت های بزرگ.

از سر گیری از ورزش حرفه ای, اما همچنین بسیار پر هزینه به نرم افزار ورزشی لیگ. NBA اخیرا اشاره کرد که قیمت آن اورلاندو حباب خواهد شد بیش از US$150 میلیون. نیز وجود دارد یک شخصی و بهداشت هزینه: ورزشکاران حرفه ای هنوز در حال آزمایش مثبت برای ویروس.

بنابراین سوال مهم در اینجا این است: آیا از سرگیری ورزش حرفه ای کار می توانید آن را به رشد بدون فن است و آن را امن برای بازیکنان ؟

در زمان COVID-19 محیط تنظیمات و اولویت های طرفداران پیچیده در رابطه با برخی از نشان می دهد که آنها ممکن است هرگز به طور کامل بازگشت به ورزش حرفه ای.

افکار عمومی و نظرسنجی های متنوع و متناقض — به عنوان بسیاری که 60 درصد و به عنوان چند به عنوان 30 درصد از طرفداران ورزش باید گفت نظرسنجی های مختلف است که آنها مشتاق برای نرم افزار ورزشی برای بازگشت. اطلاعات واقعی از تیم های ورزشی, اما در موضوع چه طرفداران خود را می خواهید است که آشکارا وجود ندارد.

کمی وجود دارد اجماع چگونه با شور و شوق طرفداران بازگشت به ورزش حرفه ای به طور خاص وقتی که می آید به تجمع در استادیوم و یا عرصه است. که با توجه به یک میزبان از پتانسیل پست-همه گیر واقعیت از جمله نچسب سطح امنیت و دقیق الزامات قانونی در نظر مسئولیت چشم پوشی.

اخیر نیویورک تایمز مطالعه گزارش شده است که از 511 اپیدیولوژی که رتبه “فعالیت های روزمره به انجام دوباره” در یک سال “حضور در یک رویداد ورزشی” آمد و در آخر به خوبی پشت شماره 1 انتخاب از حضور یک عروسی و یا مراسم تشییع جنازه.

پس چگونه می تواند ورزش حرفه ای سازمان های طرفداران خود را به عقب ؟

اول آنها باید در حفظ و طرفداران در هسته خود استراتژی کسب و کار سفارشی و خیاطی پیام و درگیری با طرفداران از طریق نام تجاری مشارکت به عنوان آنجا که ممکن است.

آنها باید به تعهدات گسترده برای تعامل مجدد خود را در جامعه متنوع و کار را به خود بازگرداند و موقعیت اجتماعی unifiers در جامعه است. آنها باید شکستن موانع شدید در حال حاضر در میان ورزشکاران و طرفداران در حالی که حمایت و تجلیل از ورزشکاران خود را هر زمان ممکن است.

و به عنوان آنها زمانی که ورزش حرفه ای صنعت متولد شد و آنها باید همچنان به آغوش نوآوری به درایو پیشرفته فن نامزدی. آنها باید گسترش روح این تلاش ها به روابط خود با ذینفعان کلیدی از جمله شرکت ها و همکاران رسانه ای.

در حالی که COVID-19 مکث ایجاد کرده است با چالش های بزرگ برای ورزش حرفه ای سازمان ها می توانند با استفاده از این فرصت برای تجدید نظر و تغییر شکل فن-محور تجربه برای دوره بعدی این صنعت در سراسر شمال امریکا است.

Cheri L. Bradish است, استاد, ورزش, کسب و کار در دانشگاه رایرسون. یک نسخه دیگر از این مقاله در ابتدا در ظاهر به صورت آنلاین در theconversation.com یک منبع مستقل از اخبار و دیدگاه های خود, از علمی و پژوهشی جامعه است.


نامه به سردبیر ارسال شود باید به provletters@theprovince.com.

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دانلود مقاله رایگان