چارلز یو را ‘داخلی چینی’ رکود تلویزیون کلیشه برای کشف آسیایی, مهاجرت و نمایندگی

در چارلز یو جدید رمان “داخلی چینی” نویسنده juxtaposes مبارزات و خاموش کردن صفحه نمایش زندگی بازیگر ویلیس وو خانواده و جامعه خود را با به حاشیه راندن آسیایی و آسیایی-آمریکایی شخصیت در تلویزیون. منتشر شده در ژانویه توسط پانتئون کتاب intertwines روایت خود را با داستانی “Law & Order”-نوع رویه تلویزیون نشان می دهد به نام “سیاه و سفید است.”

تلویزیون می گوید: یو می شود “می تواند بسیار تقلیل هر دو در مصاحبه فاز و در نوشتن فاز” در چگونه آن را با نژاد و جنسیت و تمایلات جنسی.

“این تمایل به منعکس کننده تا حدودی تحریف شده و ساده از نظر روابط از گروههای نژادی و چگونه مردم در واقع زندگی خود را,” او می گوید. “تمایل وجود دارد که این exoticization یا مسطح از کل گروه. آن را نمی کند فقط اعمال قومی اما از نظر جنسیت و تمایلات جنسی.”

او می افزاید: “چیزی که بیش از حد پیچیده تمایل به دریافت squished به چیزی که خیلی قابل هضم تر است.”

در این رمان به عنوان مثال وجود یک قانون برای تلویزیون مهمان ستاره ها و پس زمینه بازیگران: اگر شخصیت خود را کشته می شود شما نمی توانید به نظر می رسد در همین نشان می دهد برای یک دوره 45 روز است که “فقط به اندازه کافی بلند برای همه شما را فراموش کرده ام وجود داشته است.”

این یک واقعی حکومت تلویزیون می گوید: یو. “نه که من می دانم” او می افزاید: با خنده. “به نظر می رسید مانند آن می تواند باشد.”

در مواجهه با انتخاب محدود به عنوان یک بازیگر و به عنوان یک فرد در این رمان وو آغاز می شود این کتاب در نقش “پس زمینه شرقی نر” اما او قصد دارد تا یک روز تبدیل به “کونگ فو مرد” آنچه که او می بیند به عنوان یک بیشتر مورد احترام در سطح بالاتر نوع شخصیت است.

“این تقریبا نهایی به عنوان مثال چگونه به حاشیه رانده شده ویلیس و افرادی مانند این generic آسیایی, شخصیت در این داستان چون آنها واقعا شخصیت در داستان” یو توضیح می دهد که از انواع شخصیت های که اغلب نشان داده شده در تلویزیون. “آنها اساسا غرفه و یا پس زمینه و یا ابزار برای قصه گو برای استفاده و بنابراین شما لازم نیست که یک داستان واقعی در مورد آنها.”

برای نشان دادن این داستان گستراند در یک قالب شبیه یک اسکریپت که شامل ارجاع به لس آنجلس خود چینی خود را محبوب فیلمبرداری محل شناخته شده و نقاط مانند ققنوس نانوایی.

“من می خواستم آن را به صورت واقعی در مکان فیزیکی که در آن چیزهایی که فیلم برداری شده است برای چندین دهه می گوید:” یو که نیز تا به حال یکی دیگر از ایده در ذهن به عنوان به خوبی. “ایده چینی در آمریکا تخیل به عنوان یک محل که در آن شما را به دیدن دیگر.”

یو ارواین مبتنی بر نویسنده که قبلا نوشت: “چگونه زندگی می کنند با خیال راحت در یک علم داستانی جهان” سال را صرف کار بر روی آنچه که تبدیل شدن به “داخلی چینی.” یو خود پدر و مادر مهاجرت به آمریکا از تایوان و نویسنده بزرگ در جنوب کالیفرنیا و او می خواست برای نوشتن در مورد تجربه مهاجرت اما تلاش.

“من می توانم پیدا کردن یک چارچوب چگونه به نوشتن در مورد این که” او می گوید.

“من پیدا کردم خودم را در نوشتن اساسا واقع گرا توصیف آن است. این احساس طبیعی و این احساس چیزی نبود که من انتظارش بود یک داستان مهم و یا معنی دار داستان برای گفتن می گوید:” یو. “من فقط نمی تواند آن را به هر کشش عاطفی. “

سپس یو شروع به نوشتن برای تلویزیون و که محیط به او کمک کرد تا در داخل داستان او می خواست برای نوشتن. تلویزیون معلوم شد این راه حل به “داخلی چینی.”

“من فکر می کنم که پس از صرف بسیاری از ماه در نویسندگان” اتاق برای اولین بار ‘Westworld” و پس از آن یک سری دیگر نشان می دهد که من در کار من شروع به تبدیل شدن به خیلی بیشتر آشنایی با زبان و استعارههای و صنایع دستی از تلویزیون نوشتن,” او می گوید.

به علاوه, این رویه نشان می دهد که فرمت فریم “داخلی محله چینی ها” را حلقه آشنایی با خوانندگان.

“من احساس می کنم مانند بسیاری از خوانندگان دیده می شود” قانون و نظم ” و یا برخی از نشان می دهد مانند آن,” او می گوید. “این تقریبا یک فرم برای ما بار است که مردم درک کنند.”

یو طول می کشد خوانندگان از طریق تحقیق و دادگاه در اکتشاف از رسانه های کلیشه و همچنین قوانین ایالات متحده در طول تاریخ شده است که به سمت کارگردانی آسیایی و آسیایی-آمریکایی است.

“این قانون است که در نهایت چیزی است که هر دو مورد استفاده قرار گرفت به عنوان ابزار برای حذف چینی ها و آسیایی ها و مردم را از تقریبا هر کشور است که دولت می خواست به حذف مهاجران از” او می گوید. “حتی فراتر از آن در نظر پیمان محدود و مسکن تبعیض تا همین اواخر این ابزار است.”

با استفاده از این تنظیمات بیش از فقط ارائه خوانندگان با فرهنگ پاپ نقطه مرجع است. آنها تبدیل به ابزار قدرتمند برای یو به کاوش سوال “به چه معنی است برای تبدیل شدن به یک آمریکایی؟”

او می گوید که این سوال در نهایت “است و شامل قانون است.”

با وجود مشکلات خود را با نمایندگی یو می گوید تلویزیون در حال تغییر بوده است.

“وجود دارد این انفجار از مردم بر روی صفحه نمایش با امتیاز های مختلف و پس زمینه های قومی و جنسی جهت دیگر زمینه های که قادر به ارسال داستان های خود را در تلویزیون,” او می گوید. “من خوشحالم که به نوشتن این کتاب در یک زمان که در آن…هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از نشان می دهد که در حال تلاش برای تغییر راه همه چیز هستند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>