لغو قطار گلوله

کالیفرنیا با سرعت بالا راه آهن اقتدار فقط صادر شده و پیش نویس آن سال 2020 طرح کسب و کار یک 164-صفحه سند به همراه چهار تکمیلی گزارش و هشت ویژگی های گزارش. نسخه کوتاه تر است در وب سایت آژانس در یک رنگ روشن گرافیک.

“ایالت منافع اقتصادی از طریق سرمایه گذاری ژوئن 2019” آن آمده است: “کار-سال اشتغال: 44,700 — 50,500. کار درآمد: $3.17 میلیارد — $3.62 میلیارد دلار است. اقتصادی خروجی: $8.3 میلیارد دلار — $9.2 میلیارد دلار است.”

متوجه هر چیزی از دست رفته ؟ مانند یک قطار ؟

حمل و نقل است یکی از مزایای این قطار گلوله سرمایه گذاری این است که شروع به مخاطره می اندازد بودجه برای این پروژه است. این پول تا به حال برخی از رشته ها به آن متصل است. به عنوان مثال وجود دارد قرار است به یک قطار که می رود از سان فرانسیسکو به لس آنجلس در کمتر از سه ساعت و بدون افزایش مالیات یا یارانه.

به عنوان یک شرط فدرال دست به ساخت پروژه راه آهن اقتدار باید به دیدار برخی از اهداف برنامه. “بعد از دو سال مهم برای اقتدار” گلوله-قطار تیم می گوید در وب سایت خود را “از جمله تکمیل اولین فدرال بودجه بخشی از برنامه است.”

که خواهد بود 119 کیلومتر از مسیر بر روی زمین در دره مرکزی و محیطی گواهی عدم سوء پیشینه برای پروژه بزرگتر نه از آن است که نزدیک به اتفاق می افتد.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر لغو میلیارد و 929 میلیون دلار کمک مالی به این دلیل که پروژه نیست در مسیر و این احتمال وجود دارد که دولت فدرال خواهد پنجه بازگشت یکی دیگر از $2.5 میلیارد دلار پس از یک اخیر حسابرسی توسط وزارت حمل و نقل گسله فدرال راه آهن دولت به اندازه کافی نظارت چگونه با سرعت بالا راه آهن اقتدار بود و زندگی می کنند تا به وعده های خود.

رای دهندگان وعده داده شده بود در سال 2008 را پیشنهاد 1A که $9.95 میلیارد در کل تعهد اوراق قرضه آنها تصویب می شود به سرمایه گذاران خصوصی در این پروژه درگیر شدن که اتفاق نمی افتد. رای دهندگان نیز وعده داده است که آموزش به پایان نخواهد رسید تا به عنوان بخشی از بودجه رشته بخش است که نمی اتصال به هر چیزی. حدس می زنم که چگونه است که رفتن.

سال گذشته منتخب رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که تمرکز این پروژه خواهد بود در تکمیل 171 مایل خط بین میبد و میبد. راه آهن قدرت می پردازد و بسیاری از مشاوران به موضوع گزارش و توضیح داد که چگونه این است که در واقع یک قطار بین سان فرانسیسکو و لس آنجلس.

یکی از این گزارش با عنوان “Ridership و درآمد حاصل از تجزیه و تحلیل ریسک” به همراه پیش نویس طرح کسب و کار. آن را فراهم می کند پیش بینی خطر درگیر در آنچه در آن خواستار “ضريب حمل و نقل دسترسی/رو زمان است.”

ترجمه شده که به معنی وجود یک خطر است که مردم در منطقه خلیج فارس و جنوب کالیفرنیا در حال رفتن به زحمت سفر به قطار گلوله به منظور سوار شدن به آن است.

“بین برخی از مناطق در کالیفرنیا به خصوص در دره سیلیکون به دره مرکزی سناریو افرادی که مایل به سفر در درجه اول توسط حمل و نقل به مقصد خود برسد باید انتقال از راه آهن با سرعت بالا (HSR) اتوبوس یا معمولی راه آهن (CVR) سیستم قبل یا بعد از سفر در HSR” این گزارش می گوید. “عدم اطمینان در مطلوبیت سفر با HSR زمانی که CVR یا HSR اتوبوس پا از سفر نسبتا طولانی در رابطه با HSR سفر, طول, تاثیر ridership و درآمد. در نتیجه این عدم قطعیت شامل شده است به عنوان یک خطر بالقوه متغیر است.”

عدم اطمینان ؟ آنها نامشخص است که آیا مردم در سان فرانسیسکو و لس آنجلس قرار داده خواهد شد تا با “نسبتا طولانی” سوار بر “راه آهن با سرعت بالا, اتوبوس,” یا معمولی قطار به منظور راه آهن با سرعت بالا بین میبد و میبد در راه خود را به لس آنجلس و سان فرانسیسکو ؟

به خوبی شما می شود نامشخص بیش از حد, اگر شما بسیار پرداخت می شود برای اندیشیدن به این پرسش ها در طول و تولید یک پشته از گزارش هر دو سال.

یکی دیگر عدم شناسایی توسط مشاوران هزینه های عملیاتی یک خودکار. در این گزارش تلاش برای پروژه قیمت بنزین و هزینه های دیگر از جایگزین هایی برای راه آهن. در حدود سال 2040 آنها نگران هستید که رانندگی ممکن است تبدیل به ارزان تر و راحت تر با توجه به افزایش استفاده از خودروهای بدون راننده و به اشتراک گذاشته شده-استفاده از وسایل نقلیه. این به طور بالقوه می تواند پایین تر “خودکار هزینه های عملیاتی از مسافران که ممکن است تاثیر HSR ridership و درآمد” گزارش frets.

حتی نمی پرسند چه اتفاقی می افتد به پیش بینی HSR ridership و درآمد اگر خطوط هوایی جنوب غربی اجرا می شود “می خواهم به دور است ؟” ارتقاء.

یکی از آشکار ترین بخش از “خطر” گزارش برآورد چقدر آب و هوا-الهام cap-and-trade برنامه در کالیفرنیا است که با اضافه کردن به هزینه بنزین. به عنوان بخشی از مشاوران’ تلاش برای پروژه هزینه های عملیاتی یک خودرو, این گزارش نشان می دهد که آخرین و بهترین حدس cap-and-trade آینده تاثیر در قیمت گاز.

شما می توانید آن را در ضمیمه D از “Ridership و درآمد حاصل از تجزیه و تحلیل خطر.” کلاه-و-تجارت برنامه که نیاز به پالایشگاه های آب و برق و شرکت های دیگر به پرداخت هزینه برای مجوز منتشر می کنند گازهای گلخانه ای را بین $0.25 $0.78 هر گالن به قیمت بنزین در 2029, $0.28 دلار 0.82 سنت در هر گالن در 2033 و $0.35 دلار 0.90 در 2040.

شایان ذکر است که این کلاه-و-قانون تجارت منقضی می شود در سال 2030 اما راه آهن اقتدار فرض است که پنهان مالیاتی تمدید شد حداقل از طریق 2040. آنها علاقه مند واگذار شده به این برنامه است. پول اضافی شما در حال پرداخت پول برای بنزین — و برای همه چیز است که ساخته شده و یا حمل و نقل در کالیفرنیا است به طور مستقیم در تامین مالی ساخت و ساز (و مشاور) از قطار گلوله. داده پروژه داده شد مالی تاسیسات توسط رژیم صهیونیستی. جری براون و مقننه در سال 2014 زمانی که آنها توافق کردند که برای منحرف کردن 25 درصد از cap-and-trade درآمد حاصل از گاز گلخانه ای را کاهش صندوق به راه آهن با سرعت بالا قدرت.

گلوله قطار که قرار است ساخته شود با افزایش مالیات است که ساخته شده است با یک مالیاتی است که افزایش هزینه های زندگی در کالیفرنیا است. کلاه-و-تجارت برنامه یک دوغاب صندوق و با سرعت بالا راه آهن پروژه قطار سرقت. زمان به لغو آنها را هر دو.

سوزان شلی است سرمقاله نویسنده و مقاله نویس برای جنوب کالیفرنیا اخبار ، Susan@SusanShelley.com. توییتر: @Susan_Shelley

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دانلود مقاله رایگان