کالیفرنیا قطار گلوله بیهوده نگه می دارد سکندری در

در حالی که کالیفرنیا در خانه کاهش گسترش coronavirus قانونگذاران باید نگه داشتن چشم و نزدیک در راه آهن با سرعت بالا قدرت.

در یک بررسی جدید از HSRA پیش نویس 2020 طرح کسب و کار قانون گذاری تحلیلگر دفتر به نام توجه به پنجره کوتاه از زمان برای قوه مقننه به اعمال قدرت خود را به ایجاد تغییرات به قطار گلوله پروژه. “برخی از اقدامات کلیدی است که HSRA قصد دارد در ماه های آینده خواهد به طور قابل توجهی محدود کردن دولت انعطاف پذیری لازم برای تغییر رویکرد خود را به سرعت بالا راه آهن پروژه در آینده” لائوس نوشت.

در طول سال 2020 راه آهن سازمان قصد دارد برای ورود به قراردادهای بلند مدت برای پیگیری و سیستم ها و همچنین به عنوان سهام نورد. که “تعهد دولت برای تکمیل زیرساخت برای هیجانی خدمات” محدود کردن گزینه های دیگر که قوه مقننه “ممکن است بخواهید به انجام اگر افزایش هزینه های بودجه است که پایین تر از پیش بینی و یا قانونی اولویت را تغییر دهید.”

ما در حال حاضر می دانیم که وجود دارد هیچ “اگر” در مورد هزینه های رو به افزایش و یا کاهش بودجه کمتر از حد انتظارات. در حال حاضر راه آهن اقتدار است به شدت در تلاش برای آویزان بر روی میلیاردها دلار در بودجه فدرال جلسه یک مهلت مورد نیاز برای تکمیل 119 کیلومتر از مسیر در دره مرکزی.

آهنگ قرارداد “متکی بر یک رویکرد پیچیده,” لائوس نوشت. “پیمانکار خواهد بود انتظار می رود برای ساخت آهنگ در پنج مایل nonconsecutive بخش.”

با توجه به راه آهن اقتدار این بی ربط پیگیری ساخت و ساز لازم است برای دیدار با فدرال مورد نیاز برای تکمیل یک بخش قابل استفاده توسط 2022. مشکل این است که حق-از-راه خریداری و دیگر مورد نیاز پروژه ها نخواهد بود به پایان رسید قبل از آهنگ-و-سیستم های پیمانکار نیاز برای شروع کار.

گلوله قطار در حال حاضر تبدیل به یک کامل طنز از پروژه های.

اگر قوه مقننه در جلسه بود به جای در خارج از کشور قانونگذاران ممکن است به طور جدی به بحث در مورد روش های جایگزین. لائوس شناسایی کرده اند.

کالیفرنیا می تواند در ساخت یک کوتاه تر یا طولانی تر در بخش مرکزی دره از یکی که در حال حاضر پیشنهادی از مرسد به بیکرزفیلد. “بخش دیگر طول می تواند متفاوت تجارت آف بین هزینه های پروژه و مزایای حمل و نقل (مانند افزایش ridership),” تحلیلگر نوشت. امکانات دیگر شامل در حال اجرا انواع دیگر صفر-انتشار قطار مانند کسانی طراحی شده توسط هیدروژن که صرفه جویی در هزینه برق. مگر اینکه قوه مقننه گام در به زودی راه آهن اقتدار در حال برنامه ریزی برای رفتن پیش با قرارداد که متعهد به برق قطار و 30 سال از قرارداد تعمیر و نگهداری.

مشکل دیگر: موقت طرح در حال اجرا در شهرستان مرسد به بیکرزفیلد بخش نیاز به $54 میلیون سالانه مالیات دهندگان یارانه به شخص ثالث اپراتور است که خواهد شد در حال اجرا ، گزاره 1A رای دهندگان تایید شده اندازه گیری است که مجاز اوراق قرضه برای گلوله قطار پروژه مشخص شده است که این قطار نمی تواند نیاز به یک عامل یارانه از مالیات دهندگان. لائوس می گوید: راه آهن خودگردان طرح به نظر می رسد “مغایر با روح” از سرپا نگه داشتن. 1A.

سرپا نگه داشتن 1A همچنین مشخص شده است که این قطار گلوله نمی تواند ساخته شده است با افزایش مالیات. دولت می شود که در اطراف ساختمان آن با درآمد حاصل از cap-and-trade برنامه که به اتهام هزینه های آب و برق, پالایشگاه, تولید کنندگان و کسب و کارهای دیگر برای انتشار گازهای گلخانه ای. به تاریخ لائوس گزارش این پروژه را دریافت کرده است حدود 3.2 میلیارد دلار در cap-and-trade درآمد. هزینه های آن در حال تصویب از طریق به مصرف کنندگان است بنابراین همه ما در حال پرداخت پول برای این پروژه است.

قانونگذاران حداقل باید سعی کنید تا ببینید که ما چیزی برای پول ما.

البته در این زمان که هر کس تأمل در چه ضروری و چه نه باید آن را آشکار است که این رویا لوله است که با سرعت بالا راه آهن پروژه خواهد بود بهترین پایان دادن به یک بار و برای همه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>