BCAS مسائل امنیتی دستورالعمل برای هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم عامل

دهلی نو Aug 2: حمل و نقل هوایی امنیت تنظیم کننده BCAS صادر کرده است دستورالعمل برای هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم عامل است که عمل مانند کاکپیت بر روی زمین به خلبان از راه دور این وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین.
این BCAS ذکر شده است از قوانین است که باید به دنبال سایبری, امنیت, امکانات ذخیره سازی, آموزش و بررسی زمینه های کارکنان برای هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم عامل و یا از راه دور سیستم های هواپیما piloted.
از راه دور و با سرنشین هواپیما (RPA) آن ارتباط از راه دور خلبان ایستگاه مورد نیاز خود فرماندهی و کنترل لینک ها و دیگر اجزای تشکیل از راه دور هواپیما piloted سیستم (RPAS).
“اطمینان حاصل شود که دوربین های مدار بسته نصب شده در داخل RPAS و تسهیلات ذخیره سازی. ظرفیت به حفظ و ضبط حداقل 30 روز باید در محل برای همه دسته از RPAs به جز مینی و میکرو” گفت: دستورالعمل اداره هواپیمایی کشوری امنیت (BCAS).
یک RPA یا هواپیماهای بدون سرنشین است که در نانو و یا مینی دسته اگر آن را وزن کمتر از 250 گرم است. اگر وزن آن بین 250 گرم و 2 کیلوگرم آن است که در میکرو طبقه بندی.
“اطمینان از کنترل دسترسی از RPAS و RPA سازی منطقه است. به عنوان RPAS مشابه در هدف و طراحی به یک کابین این قابل درک است که باید آن را نیز امن باشد از دستکاری و یا غیر قانونی مخرب تداخل” دستورالعمل دیده توسط PTI گفت.
به BCAS از راه دور خلبان ایستگاه در RPAS است از “ثابت شده و در معرض” طبیعت به عنوان مخالف به “محدود طبیعت” یک هواپیمای تجاری که در آن نفوذ و استفاده از سلاح های سنگین تر احتمال کمتری دارد.
از این رو بیشتر در نظر باید با توجه به “آسیب پذیری” از محل دور خلبان ایستگاه در برابر غیر قانونی دخالت آن اضافه شده است. “هواپیما (هواپیماهای بدون سرنشین) خود را باید ذخیره شده و آماده برای پرواز در یک شیوه ای است که جلوگیری و تشخیص دستکاری و اطمینان از یکپارچگی اجزای حیاتی” آن اشاره کرد.
ایمنی و امنیت اطلاعات و ارتباطات لینک ها و خدمات هستند به همان اندازه مهم است که کسانی که برای هواپیماهای بدون سرنشین و کنترل از راه دور خلبان ایستگاه به عنوان در هر دستورالعمل گفت.
“بر این اساس آن را باید تضمین است که آنها (لینک ها و خدمات) به طور رایگان از هک کلاهبرداری و دیگر اشکال/تداخل مخرب و یا نرم افزارهای جاسوسی” دستورالعمل گفت.
علاوه بر این هواپیماهای بدون سرنشین اپراتور باید اطمینان حاصل شود که تمام کارکنان خود را در حال ارائه یک روزه حمل و نقل هوایی آگاهی امنیت آموزش آنلاین به عنوان توصیه شده توسط BCAS گفتند.
“بررسی زمینه های از راه دور خلبانان و پرسنل پشتیبانی (بصری ناظر راه اندازی خدمه و بازیابی خدمه) باید انجام شود با توجه روش” دستورالعمل اضافه شده است.
اگر وجود دارد هر گونه رخداد یا حادثه باید آن را گزارش پلیس محلی این BCAS اتاق کنترل و مدیر منطقه ای BCAS بدون هر گونه تاخیر غیر ضروری” به آنها اضافه شده است.
هر RPA و RPAS اپراتور باید ایجاد پیاده سازی و حفظ امنیت برنامه بر اساس دستورالعمل مذکور و باید آن را فرستاده شده به BCAS قبل از عملیات خود را با توجه به دستورالعمل.
اپراتور RPAS باید برای به دست آوردن مربوطه مجوز از دولت های محلی و اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) قبل از عامل RPAS دستورالعمل گفت.
از ژوئن 8, حمل و نقل هوایی داخلی وزارت آغاز شده است و روند ثبت نام به صورت غیر سازگار هواپیماهای بدون سرنشین که ثبت نام نکرده بودند با DGCA اند و نه اعطا هواپیماهای بدون سرنشین اذعان شماره (DANs).
آن را به مشابه یک بار فرصت برای افشای داوطلبانه از جمله هواپیماهای بدون سرنشین بین ماه های ژانویه 14 و 31 ژانویه ، (PTI)
در مجموع 19,553 غیر سازگار هواپیماهای بدون سرنشین ثبت نام کرده بودند در این دوره است. در ژوئن 5, وزارت صادر کرده است پیش نویس قوانین برای ساخت و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در این کشور جایی که در آن پیشنهاد کرده است که یک مجاز هواپیماهای بدون سرنشین تولید کننده و یا وارد کننده می تواند به فروش دستگاه های خود را تنها به یک فرد یا نهاد مورد تایید DGCA.
این موضوع را نهایی قوانین پس از آن deliberates در نظرات دریافت شده از تمام ذینفعان در پیش نویس قوانین. (PTI)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>