AdWords گوگل نمره کیفیت

[ad_1]

عوامل املاک و مستغلات باید با توجه به پیشنهاد روش گوگل خواستار طراحان وب و تبلیغ برای استخدام.

گوگل سرمایه گذاری به شدت در مشتریان خود که مرورگرهای خود را در موتور جستجو. آن است که تمرکز خود را برای فعال کردن این مرورگر به حرکت با بیشترین سرعت ممکن به اطلاعات آنها در حال جستجو است.

این است که به همان اندازه مهم برای تبلیغات خود. گوگل به شدت نشان می دهد که تبلیغ ساخت تبلیغات خود را به طوری که زمانی که مرورگر کلیک بر روی تبلیغ آنها گرفته شده به طور مستقیم به آنچه که تبلیغ و ترویج است. و آنها را پاداش تبلیغ با یک “نمره کیفیت” است که به ارمغان می آورد پایین هزینه های خود را هر کلیک و افزایش آگهی خود را در رتبه بندی بالاتر.

برای مثال اگر عنوان تبلیغ متنی شما به عنوان خوانده شده “Lorne محل اقامت” آدرس مقصد خود را باید ارائه مرورگر به طور مستقیم به این صفحه را در سایت خود که ارائه اقامت در Lorne.

علاوه بر این باید وجود داشته باشد یک عنوان در این صفحه که می خواند Lorne محل اقامت (و نه در قالب تصویر). و مطالب خود را باید برای Lorne محل اقامت. اگر انجام این راه به شما داده خواهد شد یک “نمره کیفیت”.

رفتن به حساب AdWords خود را باز کمپین انتخاب گروه تبلیغ خود را و سپس باز “کلمات کلیدی” تب. در کنار هر کلمه کلیدی یک ذره بین. هنگامی که شما اجرا از ماوس خود را بیش از این باید آن را به فاش کردن یک “نمره کیفیت” از ده.

داشتن گفت که مخالف اعمال خواهد شد در صورتی که مرورگر نمی کند زمین به طور مستقیم بر روی آنچه که شما در حال ترویج است. من را دیده اند تعدادی از اقامت در خانه با استفاده از کلمات کلیدی برای شهر که در 100 کیلومتری خود را ایجاد. اثرات این یک با کیفیت پایین, نمره بالاتر هزینه هر کلیک و یک مرورگر است که برای وقت خود را تلف. این نیز می تواند تاثیر منفی خود را با نام تجاری.

اجازه ندهید که خود را AdWords مدیر با استفاده از کلمات کلیدی که به 1000 از برداشت اما هیچ کلیک. آنها را به شما بگویم آن را هزینه هیچ چیز آنجا که هیچ کس به کلیک بر روی آگهی. اما هزینه های پنهان خواهد بود بالاتر کلیک کنید از طریق نرخ و پایین آگهی رتبه بندی است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>