7 Remarketing اشتباهات شما نیاز به اجتناب از

[ad_1]

رقابت قوی در تجارت الکترونیک باعث می شود تجار با استفاده از تمام فرصت ها در مبارزه خود برای هر مشتری. گاهی اوقات چنین سفت و سخت تعصب به نظر می رسد عجیب و غریب و خارج از محل. همه کاربران اینترنت گاهی تجربه یک وضعیت که در هر کجا که بروید پس از بازدید از یک فروشگاه آنلاین آنها با تبلیغات بنر قبلا بازدید سایت. این است که چگونه بازاریابی مجدد کار می کند. این یک کانال موثر برای ارتقاء آنلاین, اما این مهم است به درک چگونه به استفاده از آن را به درستی. امروز ما قصد داریم به بحث در مورد محبوب ترین اشتباهات است که تجار می توانند در بازاریابی.

مختصر تعریف

بازاریابی یک ابزار بازاریابی اینترنتی است که اجازه می دهد تا نمایش پیام های تبلیغاتی در وب سایت های مختلف برای کاربرانی که بازدید از یک وب سایت خاص و سمت چپ آن را بدون ساخت یک خاص قبلا مجموعه ای هدفمند عمل است. این نوع از تبلیغات “جلب” با کاربران در وب سایت های دیگر به آنها مراجعه کنید.

یک مثال قابل توجه از بازاریابی مجدد ابزار AdWords گوگل. این یکی از محبوب ترین خدمات PPC – رسانه ها و تبلیغات است. AdWords گوگل اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد تبلیغات برای بازاریابی مبارزات انتخاباتی و نشان دادن تبلیغات خود را به گذشته بازدید کنندگان به عنوان آنها در فهرست شبکه نمایش.

اما حتی اگر شما دقیقا دنبال تمام دستورالعمل ها و توصیه های آن را به عنوان ساده به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد. وجود دارد برخی از جنبه های ظریف است که توان تجزیه و تحلیل بیشتر است.

اشتباه 1: نادرست پیکربندی صفحه نمایش محدود

گاهی اوقات تبلیغ نکنید به مجموعه ای محدود از نمایش هر کاربر و این می تواند بر مبارزات انتخاباتی منفی. برای مثال شما بازدید از یک وب سایت املاک و مستغلات فقط از روی علاقه و سپس ظرف یک ماه ببینید شما ارائه می دهد به خرید املاک و نخبگان واقعی در بسیاری از وب سایت های دیگر. چنین تبلیغات آزار دهنده خواهد بود. “بیشتر بهتر است” کار نمی کند در remarketing.

اشتباه 2: فراموش نکنید که برای از بین بردن تبدیل کاربران از لیست remarketing

برای مثال شما در خرید یک گوشی هوشمند جدید در برخی از فروشگاه آنلاین. پس از خرید شما دیدن تبلیغات از همان گوشی های هوشمند در وب سایت های دیگر. شما در حال حاضر ساخته شده یک خرید به احتمال زیاد آن بهتر خواهد بود برای ارائه به شما چیز دیگری از این محصول است که شما در حال حاضر.

اشتباه 3: به مسیر فصلی مخاطبان

فراموش نکنید که لغات اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن لیست remarketing. برای این کار شما باید به مجموعه ای از “مدت عضويت” درست است. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه بسیاری از روز یک بازدید کننده کوکی نگه داشته شود در لیست شما اگر این کاربر نیست بازدید از فروشگاه آنلاین خود را دوباره. توجه داشته باشید که عضویت در مدت 30 روز به طور پیش فرض و با حداکثر مدت است 540 روز برای شبکه نمایش و 180 روز برای جستجو در گوگل. که به شما می دهد یک فرصت بزرگ است. شما می توانید با استفاده از همان بازاریابی لیست به صورت های مختلف فصلی, خرید, دوره, مانند, روز ولنتاین, کریسمس, جمعه سیاه و دیگران. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که همان کاربران شروع به خرید دوباره در همان دوره از زمان و شما می توانید آنها را به یاد در مورد فروشگاه آنلاین خود را.

اشتباه 4: استفاده از یک remarketing لیست برای تمام کاربران

در بازاریابی مبارزات انتخاباتی بسیار مهم است به بخش کاربران به درستی. برای مشتریان که خرید آن بهتر است برای نشان دادن محصولات مرتبط و پیاده سازی متقابل استراتژی فروش. برای مشتریان که بررسی چند محصول صفحات بهتر است برای نشان دادن تبلیغات از یک دسته آنها علاقه مند هستند در, بر خلاف کسانی که تنها بازدید از یک صفحه محصول می باشد. در AdWords انعطاف پذیر تنظیم remarketing لیست ممکن است بنابراین شما قادر به بخش بازدید کنندگان خود را در راه شما نیاز دارید.

هنگامی که شما در نظر تقسیم بندی و در حال رفتن به ایجاد لیست اول از همه شما نیاز به بررسی در تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل که آیا شما به اندازه کافی بازدید کنندگان منحصر به فرد در صفحات خاص در یک دوره معینی از زمان. شما ممکن است شروع با استفاده از یکی از لیست های خود را هنگامی که شما جمع آوری کرده ایم تا 100 بازدید کنندگان است. اگر کمتر وجود دارد کاربران از حداقل معیارهای شما نیاز به هدف گسترده تر است. این باعث ایجاد برخی محدودیت ها در تقسیم بندی. به عنوان مثال همه فروشگاه آنلاین امکان ایجاد لیست از سبد رها شده بازدید کنندگان است. اما از آن است که ویژه مخاطبان است. برخی از توصیه های در مورد آنچه شما باید را به حساب ذکر شده در زیر:

  • اگر شما یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه از رها سبد خرید کاربر شما نمی نیاز به بازاریابی در تمام. فقط با استفاده از کلاسیک بازاریابی مستقیم برای یادآوری کاربر در مورد محصول در سبد خرید.

  • احتمال بسیار زیادی وجود دارد که یک کاربر که رها کردن سبد خرید در فروشگاه شما در حال حاضر ساخته شده یک خرید در فروشگاه های دیگر همین دلیل است که آنها نمی پایان خرید. اما این کاربر ممکن است علاقه مند به چیز دیگری. بنابراین پس از یک دوره معینی از زمان (مثلا در یک ماه) آن را به خوبی خواهد بود برای ارائه این مشتری برخی از محصولات دیگر در فروشگاه آنلاین خود را, اما نه کسانی که آنها را در حال حاضر سعی کردم به خرید.

  • بسیاری از فروشگاه های آنلاین اجازه می دهد تا کاربران برای اضافه کردن محصولات به سبد خرید بدون ثبت نام. که این روش درست است. پس از آدرس پست الکترونیکی و یا دیگر اطلاعات تماس از جمله کاربران در دسترس نیست remarketing می تواند بسیار موثر در این مورد. اگر شما به اندازه کافی بازدید کننده منحصر به فرد شما می توانید ایجاد یک ویژه پیام های تبلیغاتی برای این مخاطبان و سعی در جذب آنها را دوباره.

اشتباه 5: نمایش بی ربط پیشنهاد

چنین نوع از اشتباهات نیز می گیرد در عمل است. این اتفاق می افتد که تبلیغ نکنید که برای خاموش کردن نمایش تبلیغات و کاربران دیدن تبلیغات که آنها را به ارائه محصولات آنها نمی نیاز: برای خرید درخت کریسمس و دکوراسیون بعد از تعطیلات سال جدید ارائه تخفیف برای جمعه سیاه که به آن مربوط نیست ،

اشتباه 6: تغییر شرایط در فعال کمپین

گاهی اوقات تجار تصمیم به افزایش قیمت در فروشگاه خود را. آن رایج است. اما اگر وجود دارد یک فعال کمپین بازاریابی می توان آن را تحت تاثیر منفی از کاربران دیدم قیمت های دیگر زمانی که آنها برای بازدید از فروشگاه و احتمالا برنامه ریزی شده به سفارش. آنها را نا امید خواهد بود, پس از آن بهتر است “نه به تغییر اسبها در midstream”.

اشتباه 7: بازاریابی لیست تقاطع

این خطا منجر به این واقعیت است که همان کاربر است که در های مختلف بازاریابی مجدد لیست و می بیند چند تبلیغات. این خطرناک است و اگر این آگهی پیام های مکمل هستند به هر یک از دیگر. این می تواند آسیب مبارزات انتخاباتی.

در کل همه اشتباهات را می توان به تقسیم 2 نوع. وجود دارد ویژگی های اشتباه و اشتباهات بازاریابی. مشکلات فنی ممکن است پیچیده اما آنها صریح تر در این مورد چیزی کار نمی کند و نیاز به ثابت. اشتباهات بازاریابی نیاز به ثابت مطالعه رفتار کاربران و آنها پیچیده تر است چرا که کاربران هرگز به طور مستقیم می گویند آنچه آنها دوست ندارند و به همین دلیل آنها را خرید.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>