7 نکته برای PPC مبارزات انتخاباتی آگهی

[ad_1]

اگر شما کوچک یا متوسط اندازه کسب و کار شما ممکن است به دنبال در یک کمپین PPC در بودجه کم. پس از این کمپین های تبلیغاتی آمده با بسیاری از ویژگی های شما ممکن است پیدا کردن آن سخت به اجرای این کمپین ، در اینجا برخی نکات را برای شما اگر شما می خواهید برای شروع با این شکل از تبلیغات است.

#1 شروع با چند محصولات

اول از همه شما باید انتخاب کنید یک چند از بهترین خدمات و یا محصولات را به یک شروع است. برای این, شما باید در پیدا کردن محصولات است که محبوب ترین. این محصولات یا خدمات باید بالاترین نرخ تبدیل و حاشیه سود.

#2 نمره کیفیت

موفقیت مبارزات انتخاباتی PPC خود را بستگی به نمره کیفیت نیز هست. این روش مورد استفاده توسط گوگل برای موفقیت در مبارزات انتخاباتی آگهی. اگر خود را QS بسیار مرتبط و شما نمی خواهد نیاز به پرداخت بیش از حد برای قرار دادن آگهی.

چگونه انجام شما بالا QS نمره ؟ یک راه این است که برای مطابقت با تبلیغات کلمات کلیدی و صفحات اصلی در شیوه ای موثر است.

#3 درک شبکه های آگهی

در گوگل AdWords شما می توانید نشان می دهد تبلیغات در دو مکان مختلف به عنوان مثال. گوگل را نشان می دهد تبلیغات متنی شما در صفحه نتایج جستجو و یا آن را می تواند نمایش تبلیغات تصویری در سراسر صفحه نمایش خود را در شبکه.

در اینجا مهم است که شما هدف قرار دادن تنها یک شبکه آگهی خود را در هر مبارزه. اگر شما هدف قرار دادن هر دو صفحه نمایش و جستجو در شبکه های, شما می توانید تقسیم وظیفه خود را به دو بخش: شبکه نمایش و جستجو در شبکه.

#4 سفارشی کردن مبارزات انتخاباتی آگهی

شما نیاز به سفارشی کردن مبارزات انتخاباتی آگهی خود را برای نشان دادن آگهی های تبلیغاتی در زمینه های مربوطه. این مناطق که در آن محصولات یا خدمات خود را به احتمال زیاد به توان خریداری شده. برای مثال اگر شما یک دندانپزشک مستقر در کالیفرنیا شما نمی خواهید برای نشان دادن تبلیغات خود را در نیویورک.

#5 هدف کاربران تلفن همراه

امروزه اکثر کاربران اینترنت مرور صفحات وب در گوشی های هوشمند خود. بر اساس کسب و کار خود و مطمئن شوید که شما هدف قرار دادن کاربران تلفن همراه به عنوان به خوبی. بنابراین شما باید خود را تنظیم مبارزات انتخاباتی آگهی درآمده است.

اگر شما می دانید که بسیاری از مشتریان خود را با استفاده از گوشی های تلفن همراه, شما می توانید تغییرات را به تلفن همراه خود آگهی مناقصه به صرفه جویی در مقدار زیادی از پول است. اما نگه داشتن در ذهن است که اکثر مردم با استفاده از گوشی های هوشمند خود را به گشت و گذار در اینترنت.

#6 استفاده دقیق و عبارات و کلمات کلیدی

هنگامی که ساخت فهرست کلمات کلیدی شما باید یک لیست از مسابقات دقیق. این راه تبلیغات خود را نمی خواهد بیش از حد بسیاری از کلیک و برداشت به عنوان تبلیغات نشان داده خواهد شد برای آن دسته از مشتریان که نوع exacts عبارات و یا کلمات کلیدی.

این نیز خواهد شد کمک به شما در افزایش نرخ تبدیل خود را و ROI که رشد کسب و کار شما.

#7 با تبلیغات متنی

در شروع این توصیه می شود که شما با تبلیغات متنی تنها. مطمئن شوید که تبلیغات متنی چند کلمات کلیدی مربوط به آگهی ، این ترفند یکی خوب است اگر شما می خواهید کیفیت بالاتر نمره.

بنابراین, با این 7 نکته شما می توانید اجرای موفق PPC مبارزات انتخاباتی آگهی خود را به رشد کسب و کار.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>