3 اصلی عواقب از بین بردن سمت راست تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل

[ad_1]

گوگل به تازگی تصمیم به حذف سمت راست تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل با اثر فوری. این حرکت قطعا باید چند پیامدهای مهم برای تبلیغ کسب و کار و کاربران. به گفته یک سخنگوی گوگل این ویژگی های جدید نورد شده برای تمام جستجوهای گوگل در تمام زبان ها در سراسر جهان است. طرح آزمایش شده است و در حالی که گوگل همچنان به ترفند را برای ویژگی های جدید. هدف اصلی از طرح های جدید است که به ارائه یک رابط تمیز به کاربران. دیگر از آن, آن را نیز ارائه یکنواخت تر تجربه بین دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه.

اولین نتیجه این تغییر خواهد بود که تعداد زیادی از تبلیغات است که به نظر می رسد در بالای آلی نتیجه جستجو را افزایش می دهد از سه تا چهار. اما این تغییر تنها می گیرد و به شدت تجاری نمایش داده شد با توجه به گوگل. این به عبارت دیگر تنها زمانی رخ می دهد که گوگل خواهد بود که برخی قصد کاربر برای خرید چیزی و یا به دنبال برخی از خدمات تجاری. علاوه بر آن تبلیغات است که به نظر می رسد در زیر نتایج جستجو های آلی باقی خواهد ماند همان. علاوه بر آن سه متن ads به نظر می رسد در پایین SERPs. دیگری مربوط به تغییر است که تعداد تبلیغات متنی ظاهر می شود در یک SERP را کاهش می دهد از حداکثر یازده حداکثر تا هفت.

نتیجه دوم این است که به طور مستقیم مربوط به بازاریابان. کمتر ads می تواند منجر به افزایش ترافیک آلی, اما علاوه بر این از یک چهارم میلادی می تواند منجر به نتایج جستجو را تحت فشار قرار دادند پایین صفحه باعث کاهش ترافیک است. کاملا مشهود است که نتایج ظاهر می شود پایین تر در SERPs را دریافت پایین کلیک کنید از طریق نرخ به طور طبیعی منجر به کاهش ترافیک آلی. برای بازاریابان این نیز به این معنی است که رقابت برای تبلیغات را افزایش می دهد و این امر نیز فشار بالا قیمت تبلیغات.

سومین نتیجه مربوط به جستجوگرها کسب و کار و صاحبان سایت های رقیب در برابر تبلیغات پرداخت می شود. بدیهی است که این تغییر جدید را در نتیجه افزایش رقابت برای آنها بیش از حد. صاحبان سایت و SEOs را مجبور به قرار دادن در تلاش بیشتر برای تولید تجاری و معنی دار کلمات کلیدی به منظور حفظ موقعیت سودآور از تبلیغات خود را. آنها را به طور خاص باید به تمرکز بر روی چنین پارامترها به عنوان متا تگ بهینه سازی و طرح های خود را برای وب سایت های خاص. با به طور مداوم در حال تحول آگهی های بازار جستجوگرها کسب و کار نیز از مزایای بهره گیری از افزایش تعامل و کمک های بصری.

این تبلیغ جدید از ویژگی های گوگل است که در خط با به طور مداوم در حال تحول روندهای بازاریابی آنلاین و تبلیغات. گوگل آزمایش با چهار تبلیغات در بالای نتایج جستجو های آلی یک پدیده جدید نیست. این برای اولین بار دیده می شود در سال 2010 با حذف تبلیغات از نوار کناری در حال آزمایش بر روی یک مقیاس محدود در سال گذشته است. اما گوگل آن را روشن ساخته شده در سال گذشته این بود که یک تغییر دائمی شد و در حال آزمایش بر روی تعداد کمی از نمایش داده شد. تغییر می کنند از این پس اجرا بر روی تمام جستجوهای گوگل.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>