چرا ایجاد محتوای بزرگ است که تنها استراتژی بازاریابی آنلاین شما باید به دنبال

[ad_1]

وقتی که شما شنیدن واژه “بازاریابی آنلاین” آنچه به ذهن شما می آید? رسانه های اجتماعی است ؟ Facebook? بهینه سازی موتور جستجو? وبلاگ نویسی? وردپرس ؟ یا شاید شما فکر می کنم در مورد تبلیغات آنلاین, پرداخت به ازای هر کلیک و بازاریابی موتور جستجو است. من باور دارم که یک کلمه است که هر کس فکر می کند در مورد زمانی که آنها شنیدن اصطلاح “بازاریابی آنلاین” و کلمه “دشوار است.” بازاریابی آنلاین دشوار است.

آیا شما تا به حال صحبت کردیم به یک گورو بازاریابی در مورد بازاریابی آنلاین? آیا همه آنها به همان مبهم تعمیم مشاوره وقتی که می آید به بازاریابی آنلاین? اولین آنها بگویید که شما به استخدام یک شرکت در جستجوگرها و سپس آنها بگویید شما را به وبلاگ و سپس آنها بگویید شما را به استفاده از رسانه های اجتماعی و پس از شما انجام داده ام همه از این, آنها به شما بگویم که شما شروع به دریافت ترافیک به وب سایت خود را. هر بازاریابی گورو می گوید همان چیزی دقیق و مشاوره است که همیشه مبهم است. حتی در عمق مشاوره در مورد بازاریابی آنلاین مبهم است. شما همیشه خواندن یک مقاله در مورد بازاریابی آنلاین? سعی کنید در این هنگام شما باید برخی از زمان آزاد. تحقیقاتی “استراتژی های بازاریابی آنلاین” در گوگل و کلیک کنید و از خواندن برخی از مقالات. شما لازم نیست که به گذشته نگاه به صفحه اول گوگل. فقط خواندن برخی از مقالات است که گوگل می گرداند. این یک مقایسه و کنتراست ورزش. هنگامی که شما کامل این, شما متوجه است که همه این مقالات صدا همان. پاراگراف اول به شما می دهد یک خلاصه ای از آنچه در بازاریابی آنلاین است و چرا از آن بسیار مهم است. سپس لیست شروع می شود. در حال حاضر پس از اتمام این تمرین شما احتمالا متوجه است که عناوین مقاله همه چیز مشترک; آنها همه فرمت شده به عنوان یک لیست ده. همه آنها شبیه به این: “7 بازاریابی آنلاین Facebook استراتژی برای افزایش پایه فن خود را.” در حال حاضر این نیست مشکل است. من مانند بالا-لیست ده با فرمت. این مقاله را جذاب تر به خواننده. آنچه که من نمی خواهم در مورد اکثر این مقالات این است که تقریبا همه از بالا به لیست ده همان است. همه آنها به همان استراتژی های بازاریابی آنلاین و مشاوره. منظور من بیا; این کارشناسان! این نویسندگان حرفه ای, نوشتن برای برخی از بزرگترین شرکت ها در جهان است. چرا اکثر مقالات صدا همان است ؟ چون دوباره, بازاریابی آنلاین دشوار است! هیچ کس را دوست دارد به اشتباه و یا به مشاوره بدی. نویسندگان هستند فقط نوشتن همان مبهم تعمیم مشاوره که انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی می گویند. من می توانم-و-به خصوص وقتی که می آید به بازاریابی آنلاین, کارگاه های آموزشی, اما من قصد ندارم; من فکر می کنم شما بدست نقطه در حال حاضر.

در این مقاله من می خواهم به تلاش برای انجام کاری که به ندرت انجام می شود. من می خواهم به تلاش برای به شما اصلی و موثر مشاوره در مورد بازاریابی آنلاین است. من قصد دارم به طور کامل صادق است. من نمی خواهد به شما منسوخ شده استراتژی های که کار نمی کنند و فقط به من مقاله دیگر. این استراتژی کار خواهد کرد. چگونه من می دانم ؟ چون من اجرا یک شرکت و آنها در حال حاضر در حال کار برای من. من تجربه در این زمینه و من ساخته شده بسیاری از اشتباهات در بازاریابی آنلاین, بنابراین من می دانم چه کار می کند و چه کار نمی کند. بنابراین بدون ado بیشتر, در اینجا من استراتژی های بازاریابی آنلاین است که قطعا کمک خواهد کرد که کسب و کار خود و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر آنلاین.

بازاریابی آنلاین همه چیز در مورد نوع محتوای شما ایجاد. اول از همه بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین است که ایجاد محتوا. دست پایین! مطمئن Facebook likes رسانهها و رسانه های اجتماعی سهام در محبوب دیگر سایت های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest, Instagram, و ق, سرد هستند اما آیا آنها واقعا افزایش سود برای یک کسب و کار ؟ فکر می کنم در مورد آن که چگونه بسیاری از زمان شما سرپرستی یک کسب و کار از آنجا که شما خود را دوست داشت Facebook پست ؟ دقیقا. من معتقدم رسانه های اجتماعی بسیار قدرتمند است اما تنها کار می کند اگر شما محتوای عالی. محتوا می تواند هر چیزی باشد. می توان آن را از یک بسیار خوبی نوشته شده مقاله به یک تی شرت شیک با باهوش عبارت در جلو. مطالب واقعا می تواند هر چیزی باشد. من اعتقاد دارم که اکثر کسب و کار وجود دارد فکر می کنم که تنها با ارسال یک جاذب پست در Facebook همراه-سمت چشم نواز عکس را افزایش می دهد خود را به پایه مصرف کننده و در نهایت سود خود را. این فقط درست نیست. اگر بازاریابی آنلاین است که آسان همه از جمله فرد به طور متوسط می تواند یک متخصص در بازاریابی آنلاین است. هر چیزی در این دنیا ارزش داشتن طول می کشد کار سخت و زمان; نتایج حاصل از آنلاین موثر بازاریابی مبارزات انتخاباتی متفاوت هستند. ایجاد محتوای بزرگ آسان نیست; با این حال, هنگامی که شما ایجاد محتوای بزرگ وجود دارد بسیاری از منابع در اختیار خود را که به طور بالقوه می تواند کمک کند که محتوا تبدیل به ویروسی. آیا شما تا به حال دیدم یک ویدیو در Facebook یا YouTube که صدها و هزاران نفر از دوست? به این دلیل که تصویری رفت و ویروسی است که به دلیل محتوا. فرد به طور متوسط نیست یک گورو بازاریابی و آیا رسانه های اجتماعی بودجه; همه آنها این است که تخیل خود را. که همه شما نیاز به ایجاد محتوای بزرگ.

بنابراین در حال حاضر که ما ایجاد کرده ایم که ایجاد محتوای بزرگ است که بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین, من قصد دارم به شما نشان دهد که چگونه برای ایجاد محتوای بزرگ. همانطور که پیشتر گفته شد ایجاد ویروسی شایسته محتوا آسان نیست. وجود دارد بسیاری از منابع برای کمک به که محتوای ویروسی; ایجاد محتوا است که واقعا تنها قسمت سخت. ایجاد محتوای بزرگ نیاز به پژوهش است. شما باید به فکر می کنم در مورد آنچه روند در جهان است. بیش از حد بسیاری از انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی فکر می کنم که تنها چیزی که می تواند به ویروسی خنده دار یوتیوب و این درست نیست. اگر شما خنده دار نیست سعی کنید به خنده دار. شما لازم نیست که خنده دار است. بازی به نقاط قوت خود را. شما فقط باید خلاق مداوم و استفاده از تخیل خود را. وجود دارد بسیاری از چیزهایی هستند که روند در جهان است. یکی را انتخاب کنید. ایجاد مطالب در مورد یک موضوع است که برای شما مهم است. مهم تر آن است که به شما بیش از احتمال زیاد بهتر مطالب خواهد بود. گام بعدی این است که برای ایجاد محتوای با استفاده از یک رسانه که محبوب است. یک دلیل وجود دارد که چرا ویدئوها به احتمال زیاد ویروسی از یک مقاله است. یک مقاله خوب ویروسی می تواند, اما آن را قطعا بیشتر طول بکشد. مردم لذت بردن از فیلم بیشتر; هیچ مطالعه درگیر در تماشای یک ویدیو. ویدئو های خود را ندارد به زیبا و جذاب شما لازم نیست به یک متخصص در ویرایش ویدئو; آن را فقط می شود جالب است. و نگران نباشید, شما همیشه می توانید اطلاعات در مورد ویرایش فیلم و جلوه های ویژه در حالی که ساخت فیلم آن را دقیقا همان موشک علم آن را فقط طول می کشد کمی تمرین. گام بعدی در ایجاد ویروسی شایسته محتوا است که مطالب مربوط به کسب و کار شما. این ممکن است سخت ترین بخش است اما اگر به درستی انجام یک بازی-changer. هدف نهایی این است که, تبدیل, اما, چرا شما نیاز به تبدیل مردم از طریق محتوا ؟ این اشتباه است که بسیاری از انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی را. محتوای بزرگ ممکن است افزایش سود خود را از حق دور اما این قرار نیست. هدف از بازاریابی محتوا است که به منظور بالا بردن آگاهی از کسب و کار شما. سود سود خواهد آمد در آینده نه بلافاصله. تا زمانی که محتوای مربوط به کسب و کار شما (در برخی از نوع راه) شما خوب هستید. گام بعدی در نوشتن محتوای بزرگ است که مطالب خود را به حل یک مشکل است. مصرف کنندگان باید مشکلات حتی در صورتی که مشکل جهل است معنی نمی دانستند به اندازه کافی در مورد یک موضوع خاص است. مطالب زیادی در حل مشکلات و منور مصرف کنندگان است. به همین دلیل محتوای ویروسی می رود. مصرف کنندگان به اشتراک گذاشتن چیزهایی که آنها به تازگی آموخته ام چرا که هر کس داخلی-نیاز به کمک فرد دیگری نیاز دارند.

پس بیایید روکش. بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین است ایجاد محتوای بزرگ. وجود دارد پنج گام برای ایجاد محتوای بزرگ:

  1. انتخاب یک موضوع است که روند
  2. استفاده از رسانه محبوب برای ایجاد محتوا (یعنی وردپرس)
  3. مربوط به محتوا بازگشت به کسب و کار شما
  4. مطمئن شوید که محتوای حل یک مشکل یا منور مصرف کنندگان در مورد یک موضوع خاص است.
  5. آخرین و ساده ترین گام در این فرایند است برای به اشتراک گذاشتن محتوا در همه جا.

هنگامی که به اشتراک گذاری محتوا با استفاده از هر خیابان شما می توانید از فکر می کنم. رسانه های اجتماعی, وبلاگ, YouTube, روابط عمومی منتشر شده در مطبوعات ، نمی شود ناشی از خست. محتوای بزرگ است که با جهان به اشتراک گذاشته. ببینید من به شما گفت من می خواهم به شما توصیه می کند که در واقع کار می کند. متوقف کردن نگرانی در مورد که همه چیزهای دیگر مانند ساخت بک لینک خودکار با استفاده از نرم افزار. گوگل متنفر است که به هر حال اما این موضوع دیگر برای یک روز دیگر. مراقبت!

آلن صفحه نمایش

-خالق محتوا و بازاریابی آنلاین برای مدیر PayPanther.com

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>