پیستون چیست ؟

تاج پیستون میتواند به سه صورت صاف، محدب و یا این که مقعر طراحی گردد. در موتور های اشتعال تراکمی تعداد حلقه های کمپرسی 3 یا این که 4 عدد و تعداد رینگ های روغنی 1 یا 2 عدد می باشد .به خواسته کمتر افت ناشی از اصطکاک ، خوبتر هست تعداد رینگ های کمپرسی در موتور کمتر یابد . این دود حاصل از سوختن روغن در آغاز هنگام شروع زدن موتور دیده می شود. روغن مازاد آنگاه از شیوه بریدگیهای بر روی رینگ به مخزن روغن درون دسته ی پیستون در جدول پوسته موتور برمی­گردد. پیستون های بیضی صورت که به جهت دوری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود اصلی بعد ها خاصی طرح می گردد.به طوری که در دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار داراست به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا این که ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در روی محور ۴۵ جايگاه ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا این که ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. پیشرانه TU۵ پلاس تارا که روی رانا پلاس جدید نیز وجود دارد، به فناوریهایی مثل زمانه بندی متغیر سوپاپهای محل ورود و پمپ روغن متغایر مجهز می باشد و استاندارد آلایندگی یورو ۵ در آن رعایت شده است. همین موتور ۱۱۳ اسب بخار توان دارااست و از لحاظ آلایندگی و مصرف سوخت نسبت به ماشینهای هم ردهاش شرایط مطلوبتری دارد. الگوی رودری های تارا شبیه به نسخه دوم ۳۰۱ بوده و سبکی جدیدتر دارد. بخش اعظمی بر این اعتقاد و باور هستند که بایستی طراحان و مهندسان کشور ایران خودرو، سبکی بهروزتر را به جهت کابین این سدان کلاس C تعیین میکردند و کل الگوهای اقتصادی کابین پژو ۳۰۱ را نظیر یک پارچه بودن محل قرارگیری تهیه شیشه بالابرها (که در بخش کنسول میانی دیده میشود) در تارا پیاده سازی نمیکردند. همچنین کلیدی وجود این که تنظیمات سیستم صوتی، دکمههای کروز در دست گرفتن و دکمههای سیستم تهویه در دسترس راننده است، البته میبینیم که به خاطر سبک طراحی اقتصادی کابین پژو ۳۰۱، سیتروئن C۳-XR و تارا محل قرارگیری دکمههای شیشه بالابر، فلاشر، قفل مرکزی و تنظیمات آینههای جانبی آنچنان ایده آل و مناسب نیست. به خاطر الگوبرداری کامل صندلیهای تارا (در بحث طراحی و مهندسی) از صندلیهای پژو ۳۰۱، میبینیم که ارگونومی لطف در بخش زیرین و پشتی صندلیهای جلو و عقب این ماشین وجود دارد. اساسی وجود مسافت محور کمتر از تارا نسبت به خودرویی چون دنا پلاس، شاهد هستیم که فضای پا و سر سرنشینان در این فرآورده نو خوب تر از سدان های گذشته ایران خودرو است. زمانی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در ارتباط حیاتی پیستون دیالیز وب وبسایت خود باشید.

دانلود مقاله رایگان
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin su tesisatçısıkuşadası escortbetroadElektronik sigarainstagram takipçi satın al