محکم PPC مناقصه استراتژی در Google AdWords

[ad_1]

زمانی که جدید راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک بسیاری از صاحبان تصمیم می گیرید که در برخی از آنها نیاز به تنظیم و راه اندازی گوگل AdWords کمپین, اما, انجام این کار این است که به آسانی به عنوان اضافه کردن بودجه ایجاد تبلیغات و کلمات کلیدی و سپس اجازه دادن به آن را اجرا کنید.

بیش از 15 سال گذشته من را ملاقات کرده اید و تا به حال صدها نفر از گفتگو با بسیاری از صاحبان کسب و کار که به من بگویید AdWords کار نمی کند و در واقع به من بگویید این پول گودال.

وقتی که من نگاه به خود را AdWords کمپین من فقط می توانم nod و با آنها به توافق برسند به حساب خود را در واقع پیکربندی در چنین راهی است که آنها فقط غذا خوردن دور در هر پول آنها قرار داده است.

تغییر ذهن خود را دشوار است, بعد از همه, Google AdWords برای همه در دسترس است برای استفاده و هر کسی می تواند ایجاد و راه اندازی یک کمپین و این جایی است که مشکل نهفته است.

AdWords برای بهتر یک کلمه ‘هیولا’ اما ‘هیولا’ است که می تواند تولید بزرگ درآمد برای هر کسب و کار کوچک و یا بزرگ اگر به درستی مدیریت شود. گوگل با ارائه یک برنامه صدور گواهینامه برای افراد و شرکت ها. ‘برای به دست آوردن صلاحیت داوطلبان آزمون باید به تصویب هر دو تبلیغات اصول و یکی از پیشرفته-سطح آزمون’.

بدون شک اگر مدیریت درستی AdWords گوگل فوق العاده است پلت فرم تبلیغاتی, اگر, اجرا شده توسط حرفه ای ها.

یکی از عمده مسائل و سوالات من شنیدن از افراد زمانی که آنها در حال ایجاد و راه اندازی یک جدید مبارزات انتخاباتی PPC است: “چه نوع مسابقه باید استفاده کنم ؟” و پاسخ ساده است; هر کسب و کار متفاوت است آنچه با این نسخهها کار برای یک کسب و کار تجارت الکترونیک کار نمی کند برای دیگر پاسخ نهفته است در قرار دادن هر نوع مسابقه به کار می کنند.

کمی شناخته شده از راه های انجام این کار این است که با اجرای یک لایه PPC مناقصه استراتژی’. این روش من حمایت کرده اند برای سال نه تنها به کسب و کارهای جدید اما همچنین به تاسیس کسب و کار است که در حال حاضر با استفاده از AdWords.

اگر شما در حال تلاش برای اطمینان حاصل شود که شما با پرداخت کمترین مقدار ممکن است هر کلیک شما می توانید استخدام یک لایه مناقصه استراتژی برای کمک به اطمینان حاصل شود که شما نمی پرداخت بیشتر برای کمتر است. به عبارت دیگر جلوگیری از هزینه های بیشتر است که شما را به نمایش داده شد که در فاز مطابقت.

هنگامی که به درستی تنظیم شده با استفاده از ترکیبی از همه نوع بازی می تواند کمک به پوشش زمین مورد نیاز به درایو مربوطه با کیفیت بالا و ترافیک به سایت خود و در دراز مدت صرفه جویی در شما مقدار بسیار عظیمی از پول است.

در اکثر موارد اگر شما همان مقدار پیشنهاد برای یک بازی دقیق و یک عبارت مطابقت با کلمه کلیدی فاز مطابقت خواهد شد نه تنها شما هزینه بیشتر در هر, کلیک کنید, اما همچنین بیش از احتمال بود در خدمت بیش از مطابقت دقیق کلمه کلیدی. همان الگوی همان خواهد شد به صورت گسترده مطابقت آیات عبارت مطابقت با کلمات کلیدی.

اجرای یک لایه مناقصه استراتژی اطمینان خواهد داد که شما را به پرداخت کمترین هزینه در هر کلیک (ک) در هر زمان ممکن است به عنوان مخالف به میزان بالاتری در ارتباط با فاز و گسترده مطابقت با کلمات کلیدی. تنظیم پیشنهادات خود را در چنین راهی را به مطمئن شوید که لغات در خدمت شما کمترین مطابقت نوع کلمه کلیدی در هر زمان ممکن است.

نوع بازی & خود را محکم مناقصه استراتژی

بیایید شروع شده توسط به دنبال در هر مسابقه از نوع آنچه ما می خواهیم آن را به پوشش و چگونگی آن نقش مهمی ایفا می کند.

مطابقت دقیق

این نوع مسابقه اجازه می دهد تا یک کلمه ماشه آگهی خود را به نشان می دهد تنها زمانی که کسی به جستجوی دقیق و کلمه کلیدی و یا تغییرات دقیق کلمه کلیدی شما به حساب شما افزوده. هنگامی که پرس و جو جستجو منطبق با متن آگهی و صفحه فرود این ارائه فرصت برای رسیدن به یک با کیفیت بالا نمره.

هنگامی که به یک لایه مناقصه استراتژی دقیق بازی باید بیشتر مورد استفاده مطابقت نوع.

عبارت مسابقه

هنگامی که اجرای یک لایه مناقصه استراتژی عبارت مطابقت با کلمات کلیدی می توانید بازی به عنوان نقش دوم برای کلمات کلیدی تحت پوشش مطابقت دقیق. عبارت بازی اجازه می دهد تا شما را به هدف آنچه ما تماس بگیرید ‘دم بلند’ جستجو نمایش داده شد در حالی که هنوز هم نشان مربوط به تبلیغات گوگل. دم بلند جستجو نمایش داده شد جستجو با کلمات متعدد برای مثال:

  • ‘اندازه 10 سفید آدیداس مربیان’
  • ‘where can i buy adidas مربیان’

هنگامی که راه اندازی یک لایه مناقصه استراتژی مهم برای خود را شامل ‘مسیر’ کلید واژه ها عبارات به عبارت مطابقت با کلمات کلیدی. بنابراین برای مثال اگر شما فروش مربیان حاضر شما را بهره مند از کلمات کلیدی مانند زیر بر روی عبارت مطابقت.

  • سفید آدیداس مربیان
  • سیاه, Adidas مربیان
  • جدید آدیداس مربیان

دلیل این است که شما به احتمال زیاد نمی خواهد که پرس و جو جستجو “اندازه 10 سفید آدیداس مربیان” به عنوان یک بازی دقیق کلمه کلیدی. با اضافه کردن این عنوان عبارت مسابقه یک آگهی گوگل هنوز هم نشان می دهد که این جستجو نمایش داده شد استفاده می شود.

با تمام این نوع بازی آن را ضروری است که شما باید تبلیغات مرتبط و مربوط به صفحات فرود که در نتیجه کیفیت بهتر نمره و در نتیجه کاهش CPCs (هزینه هر کلیک)

گسترده مطابقت و گسترده مطابقت اصلاح شده (BMM)

این نوع مسابقه است که اغلب دیده شده است به عنوان یک moneymaker برای گوگل و در بسیاری از موارد یک حساب AdWords گوگل مدیران بدترین کابوس. گسترده مطابقت و گسترده مطابقت اصلاح باید با احتیاط استفاده می شود که در یک لایه PPC مناقصه استراتژی آن کمک می کند انتخاب کنید و پیدا کردن منحصر به فرد long-tail جستجو نمایش داده شد (آنهایی که شما تا به حال حتی از فکر) است که می تواند تبدیل به بسیار سودآور است.

تلاش برای پوشش هر پرس و جو جستجو تنها با استفاده از مطابقت دقیق تقریبا غیر ممکن است.

با استفاده از broad match می توانید کار با ابتلا به تمام long-tail جستجو نمایش داده شد که با هم مطابقت ندارند تا با دقیق و عبارت مطابقت با کلمات کلیدی که شما باید اجرا شود.

برای مثال

  • مطابقت دقیق را گرفتن کاربران جستجو برای “آدیداس مربیان”
  • عبارت مسابقه را گرفتن کاربران جستجو برای “اندازه 10 سفید آدیداس مربیان”
  • گسترده یا وسیع مطابقت اصلاح شده (BMM) را گرفتن کاربران جستجو برای “اندازه ده سفید و آبی آدیداس مربیان”

این نوع از پرس و جو جستجو کاملا دقیق به عنوان کسی که در حال جستجو برای یک اندازه خاص و یک رنگ خاص از مربیان. این یک دقیق پرس و جو جستجو و به خوبی می تواند کاربران 6th پرس و جو جستجو; اما, آن است که یک پرس و جو جستجو است که به احتمال زیاد منجر به تبدیل/فروش.

محکم مناقصه اجرای

اگر شما جدی در مورد اجرای یک لایه مناقصه استراتژی شما نیاز به مجموعه ای از پیشنهادات خود را بر اساس نوع مسابقه (ضروری است که این رعایت شود بیش از حد در غیر این صورت کل استراتژی کار نخواهد کرد)

برای مثال شما نیاز به مجموعه ای از پیشنهادات خود را در زیر راه (لطفا توجه داشته باشید این مقدار به شما در تنظیم برای هر نوع مسابقه بستگی دارد بودجه خود را و آنچه شما مایل به پرداخت برای هر کلیک)

  • مطابقت دقیق: £10 (بالاترین پیشنهاد)
  • عبارت بازی: £8 (دوم بالاترین پیشنهاد)
  • BMM: £6 (سوم بالاترین پیشنهاد)

توضیح داد که چرا ما آن را در یک راه ساده است:

خود را مطابقت دقیق کلمات کلیدی را بیش از احتمال بالاترین نمره کیفیت ارائه حساب خود را به درستی تنظیم بسیار تنگ مضمون مبارزات و آگهی های گروه با تبلیغات مرتبط است که رفتن به بسیار مرتبط صفحات فرود.

عبارت خود را مطابقت با کلمات کلیدی را دنبال کت و شلوار با این تفاوت که نمره کیفیت باید کمی کمتر با توجه به عدم ارتباط برای برخی واژه های جستجو یا پایین تر طریق نرخ کلیک (CTR) به دلیل تبلیغات اند نشان داده شده است برای هیچ یک مربوط به جستجو نمایش داده شد.

با استفاده از رویکرد لایه اجازه می دهد تا شما مطابقت دقیق کلمات کلیدی نشان داده شده است به طور مداوم برای جستجو. عبارت و گسترده مطابقت کلمات کلیدی پشتیبانی دقیق مطابقت با کلمات کلیدی و در محل هستند برای پیدا کردن و گرفتن عبارات جستجو که فکر کرده و یا اضافه شده و در عین حال به عنوان یک بازی دقیق کلمه کلیدی.

اجرای پرس و جو جستجو و گزارش

برای این استراتژی به کار به طور موثر به عنوان با تمام مبارزات انتخاباتی PPC شما باید صبور باشید. شما باید همچنان به دنبال پرس و جو جستجو سکس با عبارت و گسترده بازی که می آیند تا بیشتر و اضافه کردن آنها را به عنوان دقیق بازی. شما می توانید یک گزارش روزانه, هفتگی برای پیدا کردن این جستجو نمایش داده شد. برای مبارزات انتخاباتی جدید من نشان می دهد که شما برای اجرای این روزانه.

قرار دادن یک لایه مناقصه استراتژی در محل آسان است و برای بسیاری از آن را شامل تجدید ساختار حساب به طوری که مبارزات و آگهی های گروه های محکم مضمون by relevance, تبلیغات ایجاد شده در اطراف موضوع و فرود صفحات بهینه سازی شده برای افزایش کیفیت نمره.

کاهش در هزینه هر خرید (CPA)

در بسیاری از حساب های که در آن من در حال اجرا یک لایه مناقصه رویکرد من را دیده اند که در چند هفته شده است وجود دارد کاهش در هزینه هر کسب.

به عنوان جستجو نمایش داده شد و مطابق با عبارت و گسترده مطابقت کلمات کلیدی برجسته شد متوقف شد و سپس اضافه شده به عنوان دقیق مطابقت با کلمات کلیدی وجود دارد افزایش در کیفیت نمرات در سراسر حساب.

افزایش آگهی رتبه و موقعیت

یکی از خاص بهره مند در بهبود کیفیت نمره است که متوسط آگهی رتبه افزایش یافته است که در بسیاری از موارد به معنی افزایش ترافیک به طور کلی بدون نیاز به افزایش مناقصه برای اولین صفحه یا بالای صفحه موقعیت. در واقع, اگر شما می خواهید برای حفظ همین موقعیت است که تبلیغات خود بودند ظاهر می شود شما می توانید کاهش CPCs.

خلاصه

در حالی که اجرای این رویکرد چیزی را تضمین نمی کند, بیشتر از آن است که یک پایه بزرگ برای اجرای یک کمپین سودآور و شما را قادر می سازد برای پیدا کردن جستجو نمایش داده شد که شما تا به حال حتی فکر و آنهایی که شما نادیده گرفته اند در حالی که پرداخت کمتر برای بیشتر. مدیریت مستمر و پیشنهاد بهینه سازی نیاز می شود ساخته شده است اما اجرای این استراتژی می تواند کمک به درایو نمایش داده شد جستجو به این بازی درست نوع و در انجام این کار نمایش صحیح تبلیغ.

تنظیم پیشنهادات خود را به طوری که خود را محدود تر نوع مسابقه با خیال راحت برنده است.

مطمئن شوید که خود را محدود تر نوع مسابقه برنده خواهد شد وابسته به هر دو خود را حداکثر ک و نمره کیفیت.

به عنوان گفت: در شروع ‘گوگل AdWords برای بهتر یک کلمه ‘هیولا’ اما ‘هیولا’ است که می تواند تولید بزرگ درآمد برای هر کسب و کار کوچک و یا بزرگ اگر به درستی مدیریت شود’

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>