فروشگاه اینترنتی کتاب پزشکی

قانون 5: زمین به ناشران
پس از تهیه پیشنهاد ، نماینده شما آن را برای ده ها ویرایشگر در ناشران مختلف ارسال می کند. این احتمالاً منجر به ده ها ایمیل رد می شود. علیرغم داستانهای کلاسیک رد طرد (Knopf که معروف به مزرعه حیوانات Orwell ‘احمقانه و بی معنی’ است) [ 7 ] ، رد این موارد اغلب مودبانه و معقول است. ممکن است برخی از ویراستاران اخیراً کتابی با موضوع مشابه بدست آورده اند یا در گذشته با آن ژانر بد اجرا کرده اند. یا ممکن است آنها این ایده را دوست داشته باشند ، اما تیم فروش آنها – که در نهایت کتاب را به خرده فروشان می رسانند – چنین نمی کنند.

اگر یک ویرایشگر علاقه مند باشد ، آنها اغلب شما را از طریق تلفن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های خود و به شما فرصتی می دهند تا اطلاعات بیشتری در مورد آنها پیدا کنید. اگر همه چیز خوب باشد ، عرضه ها شروع می شوند. ناشران به طور معمول در مقابل حق الزحمه ، پیش پرداخت می کنند ، با پول در چند پرداخت ، به عنوان مثال ، پرداخت به امضا ، تحویل نسخه خطی ، چاپ بک و چاپ جلد کاغذ. بنابراین ، در نهایت ممکن است یک سرفصل بزرگ در طول سه یا چند سال تقسیم شود. از طرف دیگر ، غالباً امكان امضای معامله زبانهای خارجی و همچنین موارد انگلیسی وجود دارد.
http://tinyurl.com/szcue2m
https://rebrand.ly/584cbsa
https://bit.ly/3e7meLI
https://xip.li/3tk570
https://is.gd/wVkRkI
https://v.gd/A9iXhB
https://v.ht/X9nYQ
https://plink.ir/LyXyE
https://u.nu/r126n
https://clck.ru/MvnhV
http://ulvis.net/asM3
https://cutt.ly/GtCJiCY
https://shrtco.de/xneJM
http://tny.im/BzizY
منبع : https://cutit.org/ggMh2

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>