راهنمای برای ایجاد موثر پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید

[ad_1]

بدیهی است که صفحات فرود نقش کلیدی در هر کمپین بازاریابی. اما آنها نمی تواند مفید باشد اگر بازدید کننده نمی تواند به آنها. این است که در آن شما را مجبور به آوردن چیزی نوآورانه است که محصول یا خدمات خود را در کانون توجه است.

شما شنیده می شود از پرداخت هر کلیک (PPC) بازاریابی است ؟ که چه ؟ شما باید را دیده اند کمی تبلیغات متنی انجام دهید به نظر می رسد در بالا هنگامی که شما چیزی جستجو در هر موتور جستجو. PPC بازاریابی یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به بهترین چشم انداز و یا تولید کلیک سایت خود را به جای درآمد آن کلیک ارگانیک.

همه چیز شروع می شود با یک کمپین

در حال اجرا تبلیغات PPC همواره یک بخشی از یک کمپین بازاریابی است که یک سری از فعالیت های بازاریابی کار به سمت یک هدف مشترک است.

AdWords کمپین شامل همه آگهی خود را در گروه ها و کسانی که تبلیغ گروه خود شامل تبلیغات خود را. جالب ترین چیزهایی که رخ می دهد هنگامی که ما به آگهی گروه که شامل همه تبلیغات که هدف در یک مجموعه مشترک از کلمات کلیدی که در واقع کاربر را جستجو نمایش داده شد. برای مثال یک آگهی گروه ممکن است 15 آگهی های مختلف همه با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مانند کفش و پیراهن و شال و دستکش و چکمه به پا و غیره.

انواع کلید واژه مطابق با

این روش با هدف قرار دادن کلمات کلیدی بسیار مهم برای موفقیت یک کمپین PPC. لغات به شما فرصت می دهد برای سفارشی کردن چگونه آگهی خود را مطابقت با کاربران جستجو نمایش داده شد.

گسترده مطابقت با اصلاح یک راه برای تصحیح استاندارد خود را گسترده مطابقت کلمات کلیدی برای تنگ تر هدف قرار دادن و کنترل آگهی خود را صرف. عبارت مسابقه خواهد بود دقیق تر در که و تنها هدف نمایش داده شد که حاوی یک عبارت خاص و یا یک نوع مشخص شده. برای مثال “پوشیدن کفش” (در نقل قول) قطعا هدف “چگونه به پوشیدن کفش” اما نه “چرا شما نمی پوشیدن هر چیزی غیر از کفش”.

کشف کلمات کلیدی مناسب برای هدف قرار دادن

چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید که کلمات کلیدی به هدف مهمترین? که در آن پژوهش و کلمه کلیدی باید انجام شود. این باید انجام شود در ابتدا در حالی که رفتن برای هر مبارزات انتخاباتی PPC.

پیدا کردن راست اما بزرگ کلید واژه ها آسان نیست. ابزار وجود دارد که می تواند کمک به رسیدن به آنها. AdWord را keyword planner ابزار بزرگ به تماشای آن می دهد اطلاعات در مورد بسیاری از چیزهایی مانند تاریخی جستجو در اطلاعات پیش بینی برآورد ترافیک و پیشنهاد پیشنهاد مقدار. به طور کلی رقابت برای generic کلمات کلیدی بسیار بالا است و می تواند دشوار است برای ایجاد فوتی و فوری, تبلیغات برای چنین generic نمایش داده شد. به همین دلیل آن مهم است توجه به کلمات کلیدی دم بلند.

همه رفتن برای آگهی رتبه

هر آگهی یک آگهی رنک و رتبه تعیین موقعیت آگهی خود را در این صفحه است. کلید عوامل موثر در مقدار هزینه برای هر کلیک پیشنهاد و کلید واژه نمره کیفیت.

برای به دست آوردن نمره با کیفیت بالا PPC تبلیغات باید بسیار مربوط به کاربر جستجو نمایش داده شد یک پیش بینی توانید رای و یک صفحه فرود است که صریح در مورد آنچه در آن ارائه می دهد و قابل اعتماد است.

نتيجه گيری

در حال حاضر شما یک ایده عادلانه از PPC بازاریابی, اما شما باید برای حفظ یادگیری بیشتر. راهنمای PPC صفحات فرود را نه تنها به شما آموزش PPC بازاریابی, استراتژی, اما همچنین به شما نشان می دهد که چگونه به طراحی صفحات فرود است که کار دست در دست با تبلیغات خود را.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>