تراکم جمعیت منطقه شما چقدر است برای عروسی صندلی تالار

تراکم جمعیت منطقه شما چقدر است؟ مشخصات جمعیتی چیست؟ البته افراد در هر سنی ازدواج می کنند و مهمانی می اندازند. اما بیشتر افراد در ایالات متحده آمریکا در اواخر دهه 20 یا اوایل دهه 30 ازدواج می کنند. علاوه بر این ، به تراکم جمعیتی خواهید رسید که از محل برگزاری شما (و هر مکان محبوب دیگر در منطقه) پشتیبانی کند. مگر اینکه محل برگزاری شما دارای یک مکان جالب یا ویژگی های خاص باشد که مردم را از سراسر کشور و کشور جذب کند ، از مناطقی با جمعیت پراکنده یا پیر استفاده نکنید.
مرحله 3: برنامه تجارت محل برگزاری عروسی خود را بنویسید
تجارت باز کنید ، مشتریانی کتاب کنید ، درآمد کسب کنید. تکرار.

اگر فقط نوشتن یک طرح تجاری آسان بود. مهم نیست که تجارت شما چقدر ساده باشد ، باید یک برنامه مختصر اما مفصل بنویسید. این سند به عنوان یک راهنما برای شما و تیم شما ، و همچنین بازاریابی برای سرمایه گذاران و مشارکت هایی که ممکن است به دنبال آن باشید ، انجام می دهد.

خبر خوب: اگر تحقیقات بازار را در بالا انجام داده باشید ، در راه خود هستید. اداره تجارت كوچك آمريكا راهنماي مفيدي براي نوشتن برنامه هاي كسب و كار دارد. در اینجا نحوه جستجو به دنبال یک محل برگزاری عروسی آورده شده است:

خلاصه: این را به عنوان بخش “درباره” یک وب سایت تجاری فکر کنید. طاقچه تجاری خود و آنچه باعث می شود تجارت شما بی نظیر باشد را توصیف کنید. اشتیاق خود را برای اجرای یک مکان عروسی درگیر کنید.
بازار: ارزش بازاری را که در تحقیق خود تعیین کرده اید به اشتراک بگذارید.
سازمان تجارت شما: آیا شما تنها مالک مشاغل هستید؟ یک شریک زندگی دارید یا چند نفر؟ آیا شما یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) هستید؟ چه تعداد کارمند دائم و موقت خواهید داشت؟ آیا یک سرویس پذیرایی و کاملاً پرسنلی در محل ارائه خواهید داد؟ یا آیا شما یک آشپزخانه کاملاً مجهز را تهیه خواهید کرد که فروشندگان غذا از آن استفاده کنند؟
جدول زمانی شما: چه زمانی محل ساخت و نوسازی را انجام می دهید؟ چه زمانی قصد دارید یک باز نرم انجام دهید؟ چه موقع کاملاً برای تجارت باز خواهید شد؟
برنامه بازاریابی: چگونه می خواهید در مورد شغل خود حرفی بزنید؟ مشخص شوید. چطور؟ برای نگاهی دقیق به ساخت استراتژی بازاریابی ، مرحله 8 را در زیر مشاهده کنید.
پیش بینی های تجاری: اهداف مالی و رشد شما چیست؟ آیا قصد دارید سایت های دیگر محل برگزاری را باز کنید؟
مرحله 4: منابع مالی خود را بفهمید صندلی تالار
افتتاح یک مکان عروسی یک سرمایه گذاری است ، اما اندازه آن سرمایه گذاری به عوامل بسیاری بستگی دارد.

آیا در حال ساختن تاسیساتی از زمین به بالا هستید یا یک ساختمان موجود را نوسازی می کنید؟ آیا این مکان در یک منطقه روستایی با مالیات کم و قیمت پایین املاک واقع شده است یا در شهری با مالیات بالا و قیمت بالای املاک؟ آیا مکان برگزاری زمینه های گسترده ای دارد که نیاز به تمایل دارد؟ آیا در حال خرید یک مکان عروسی موجود هستید؟ یا شما ملک را اجاره می کنید؟

چقدر (در صورت وجود) از پول خود را که می خواهید برای پرداخت پیش پرداخت استفاده کنید ، تصریح کنید. آیا شرکای تجاری شما در تأمین بودجه کمک خواهند کرد؟ شما از چه نوع تأمین مالی استفاده می کنید؟ امکانات شامل موارد زیر است:

وام تجاری بانک سنتی.
وام مدیریت تجارت کوچک ایالات متحده.
خط اعتباری تجاری.
تأمین اعتبار تجهیزات.
وام تجاری کوتاه مدت.
واضح است ، شما می خواهید از به خطر انداختن دارایی های شخصی یا خالی کردن حساب پس انداز بازنشستگی خودداری کنید. با خانواده ، دوستان و مشاوران مالی مورد اعتماد درباره سرمایه گذاریهای شخصی واقعی و وامهای تجاری ایمن صحبت کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>