تبلیغات از طریق مبارزات انتخاباتی PPC: اهمیت مزایا و اثربخشی

[ad_1]

در این تکنولوژی ادراک جهان با یک کلیک دستاوردهای زیادی از اهمیت. تقریبا همه کارآفرینان بزرگ یا کوچک می دانیم که برای ایجاد کسب و کار موفق, رشد آنلاین اعتبار مورد نیاز است که می تواند به دست آمده از طریق یک مقدار خوبی از ترافیک به وب سایت. امروزه محبوبیت رشد می کند آنلاین و با این وجود می گویند PPC بهترین ابزار برای رویکرد بازدیدکنندگان به یک سایت در یک زمان کوتاه است.

در حال حاضر هر PPC متخصص می داند که چگونه آن را احساس می کنید برای به دست آوردن بیشتر کلیک به وب سایت بدون رشد نرخ تبدیل. بازگشت سرمایه یا ROI & بازگشت در تبلیغات صرف و یا RAOS دو عامل کلیدی است که می تواند اندازه گیری تبدیل رشد مبارزات انتخاباتی PPC.

با پیشرفت دیجیتال بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک کردم یک رویکرد جهانی برای آن نسل از کلیک. Google AdWords & مایکروسافت بینگ در حال این سیستم عامل است که به کمک بازاریابان برای اجرای یک کمپین PPC که در آن تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت یک مقدار خاص برای هر کلیک بر روی تبلیغات خود را. این روند مناسب تر است برای خرید بازدیدکننده داشته است به وب سایت های مختلف از آلی بازدید کسب درآمد روند.

چرا مبارزات انتخاباتی PPC موثر است ؟

این پرداخت آنلاین سیستم تبلیغات تضمین آگهی خود را نمایش داده خواهد شد در SERP و رو به جلو خواهد آمد هنگامی که یک کلمه کلیدی خاص و یا عبارت است که در حال تایپ. این باعث می شود جستجو سریع و دقیق است. هنگامی که تبلیغات آنها کلیک آن را تغییر مسیر بازدید کنندگان به وب سایت یا صفحه فرود, تبلیغ آرزو خود را به بینندگان نشان می دهد. تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت بر اساس کلیک بر روی تبلیغات.

این کلیک می توان از دو نوع. برخی از کلیک می توان به عنوان کاذب کلیک آنها را تولید هر فروش یا افزایش درآمد سازمان است. از سوی دیگر کلیک که تولید و فروش در واقع اعلام ROI از مبارزات انتخاباتی.

با وجود این مسائل بهینه سازی مبارزات انتخاباتی PPC می توان ثابت کرد بسیار هزینه پسند آن را به عنوان نزدیک بازدید کننده فردیت. بیایید ببینید که چرا-

جامع پرداخت پستها در طول کلیک کنید مدیریت خدمات کمک به شما برای صرفه جویی در وقت به عنوان تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت یک بار این آگهی کلیک. تبلیغ کنندگان به راحتی می توانید پیگیری نرخ تبدیل و همچنین می توانید بررسی کنید که آیا کلیک واقعی هستند.

سریعترین روش عمده استفاده از یک کمپین PPC. به عنوان یک تبلیغ شما می توانید نتایج جستجو را سریع تر و ترافیک خود را از مبارزات انتخاباتی آگهی نیز راه اندازی سریع.

تبلیغات PPC تمرکز بر روی ترافیک هدفمند و نسل بالا دارای منجر به وب سایت خود را که باعث می شود یک کمپین سریع تر و رقابتی در بازار رو به رشد سریع.

کنترل در بودجه به عنوان در هر مورد نیاز از تبلیغ آسان تر است در مبارزات انتخاباتی PPC. تنظیم بودجه هدف بستگی به الزامات تبلیغ.

انعطاف پذیری است که یکی از مزایای عمده می توانید به دست آوردن از تبلیغات PPC به این دلیل که بودجه می تواند در هر زمان بر اساس تبلیغ’ مورد نیاز است.

ضمن اینکه واردات این گزارش از تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل کمک می کند تا تبلیغ برای پیگیری وضعیت کل و پارامترهای که آنها را به یک پلت فرم برای قضاوت عملکرد خود را در سطح.

به طوری که PPC مفید برای کسب و کارهای کوچک بیش از حد ؟

این یکی از عمده نمایش داده شد که می آمد به ذهن یک مقیاس کوچک کارآفرین کسب و کار. دلیل این است که بسیاری از آغاز بازرگانان فکر می کنم که PPC مبارزات انتخاباتی ممکن است هزینه آنها را از بسیاری از دیگران. اما در یک مقیاس کوچک تجارت نیاز به توجه بیشتر از یک مقیاس بزرگ سازمان است.

تجربه تجار می دانم که برداشت اول را می توان به دست آورد و در آغاز راه است. دستیابی به رتبه بهتر از دیگران است چیزی که آسان نیست در این بازار بسیار رقابتی. بنابراین بدون شک خوب و کامل بررسی مورد نیاز است قبل از یک مقیاس کوچک کارآفرین جهش به یک PPC بازاریابی است.

قبل از پریدن به اقدام یک مقیاس کوچک کاسب باید به یاد داشته باشید که اگر بهینه سازی مبارزات انتخاباتی PPC به کار گرفته شده است با دقت در آن می تواند به تولید درآمد خوب و اگر نه آن را می تواند خراب کردن کل سناریو. شروع به آرامی و با صرف پول به تدریج در مبارزات انتخاباتی می تواند کمک به مقیاس کوچک تاجر به پیگیری پیشرفت بسته است که در آن آنها می توانند صرف پول بیشتر در آینده است.

مهم نیست چقدر کوچک هستید و چه جدید خود را در شرکت, استخدام با تجربه مبارزات انتخاباتی PPC می تواند به شما ارائه مزایای همیشه. کاهش نرخ ک یکی از آنها است که می توان با کمک از تکنیک های بسیاری است. نه تنها که یک تجربه قبلی از مبارزات انتخاباتی PPC سازماندهی سیستم عامل مانند AdWords, بینگ و یا Facebook ads است که قطعا یک مزیت اضافه شده است.

همه چیز به خاطر داشته باشید قبل از در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC

ک – Cost per click تعیین هزینه است که تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت برای هر کلیک در مبارزات.

CTR – این نسبت از بینندگان که با کلیک روی تبلیغات و کاربرانی که بازدید کرده اند را در این صفحه تنها. در یک کلام آن را اشاره به نسبت بین کاذب کلیک و واقعی کلیک.

Google AdWords – این یک تبلیغات PPC (persian) پلت فرم است که کمک می کند تا مردم برای ایجاد تبلیغات است که به نظر می رسد در موتور های جستجو کمک می کند و تبلیغ برای دریافت عمده رتبه در SERP.

چه قبل از در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC?

اکثریت pay per click ad سود به عمل می آید که با کلیک و نرخ فروش تبدیل می رود موازی. اما در واقعیت تبدیل نرخ تبدیل شدن به کمتر از نرخ کلیک بیشتر از زمان. که ممکن است تحت تاثیر قرار CTR یا از طریق نرخ کلیک کنید.

جستجو بالقوه و مخاطبان هدف است که اولین و مهمترین چیزی که باید انجام دهید قبل از شروع مبارزات انتخاباتی. یک کارآفرین باید بدانید چه کسی به او یا او را به فروش خود و یا محصول و یا خدمات و باید تولید مبارزات انتخاباتی آگهی بر این اساس است.

برخی از ابزار است که تسهیل مبارزات انتخاباتی PPC

مبارزات انتخاباتی PPC برای اجرا هموار و برای که شما نیاز به استفاده از برخی از تجهیزات که ساده PPC آگهی سیستم. برخی از آنها در زیر آورده شده-

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

AdWords Editor

تبلیغات بینگ ویرایشگر

Facebook قدرت ویرایشگر

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>