انواع و کاربرد آنها در خودرو به طور جامع و کامل

فاصله سیلندر و پیستون را که به عبارتی لقی پیستون میگویند روغن پر مینماید که حرکت راحتتر پیستون را به ملازم دارد. وزن کم آلومینیوم منجر کاهش حجمی و در نتیجه آن کمتر نیروی مورد نیاز به جهت آغاز حرکت و محافظت شتابدهی به همین قطعه می­شود. اطراف دو رخنه انگشتی پیستون (در داخل پیستون) ضخیمتر ساخته شده هست تا استقامت همین سوراخها ارتقا یابد. در همین موقعیت فشاری متساوی ۲ جی ساخت می شود که دو برابر ترمزگیری اتومبیل های ساده است. مهم اینکار حالت رانندگی غایت شتاب خودرو پس از باز‌نگری بخشهای گوناگون از جمله عمر و شرایط تایرها بهکار میافتد. این مرحله صاف از طرز ایجاد یک انحنا ریز بر روی حلقه موتور بوجود میآید که مهم چشم نیز دیده نمیشود. رینگهای روغنی دهانهدار میباشند که همین دهانه به تهیه و تنظیم قطر آنها اهمیت قطر پیستون و سیلندر کمک میکند. همانطور که اشاره شد، تعادل داونفورس بخش مهمی از آیرودینامیک است، به این ترتیب اهمیت فعال کردن شرایط رانندگی غایت شتاب و کمتر طول بالهی عقب، دانفورس جلوی ماشین نیز می بایست کاهش پیدا کند. والاس روش فعال کردن حالت نهایت شتاب شیرون را تفسیر میدهد: هنگامی که راننده به سرعت ۳۸۰ km بر ساعت راضی نشد، کلید مخصوص را وارد شیار کرده و میچرخاند. ولی شیرون می تواند به پیچ وارد شده و توقف تام کند. زاویه دار بودن شاتون در کورس توان، نیرویی بر سمت چپ پیستون وارد می نماید (اگر میل لنگ در شرایطی‌که از جلو نگاه شود، در جهت استاندارد عقربه های ساعت بچرخد). همین بالهها در شرایط رانندگی استاندارد به جهت بالا هستند اما اصلی فعال شدن حالت غایت سرعت، صاف میشوند تا در راستای کف ماشین و بدون زاویه باشند. پس کالا همین قطعه متناسب حیاتی موتور مورد نظر ساخته و طراحی می شود . والاس پاسخ این سؤال را اهمیت مقایسه کارایی ویرون و شیرون میدهد: ویرون اهمیت سرعت ۲۰۰ کیلومتر از پیچ بیرون شده و در مسیر مستقیم ۸ تا ۹ کیلومتری تا پیچ بعدی، به سرعت ۴۰۰ km یا بیشتر میرسد. سرعتگیری شیرون از ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت اصلی ویرون قابل مقایسه نیست. بالهی عقب شیرون که در مقایسه با ویرون، ۳۹ درصد عریضتر شده است در وضعیت رانندگی نهایت شتاب زاویهی ۳ سکو پیدا میکند. پیستونها چدنی گاهی زمان ها اهمیت قلع یا یک فلز منحصر به فرد روکش دیتا می گردند تا جلای صافتر و مقاومت بهتری در برعلیه فرسودگی به وجود آورند. بالهی عقب شیرون در حال رانندگی در اتوبان یا این که سرعت ۱۹۰ km بر ساعت، بالا می‌رود تا نیروی روبه زیر اضطراری فراهم شود. البته از یک جایی به بعد از آن نیکی روغن موتور و خیر رادیاتور میتواند کاری نماید و دما به شدت بالا می‌رود . اتفاقی که امروز در کمپانی تولیدی پیستون جمهوری اسلامی ایران افتاده این می باشد که در زمینههای گوناگون به قدری صاحب دانش، مهارت و تجربه هستیم که سه خط ساخت تمام مهم گنجایش ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در تمام و هر خط ۴۰۰ هزار پیستون در سال را به طور کامل اهمیت اتکا به علم خودمان خط مش اندازی کردیم، یعنی از چینش ماشینآلات، انتخاب ماشینآلات، هماهنگی دستگاه ها و از ساختن فیکچرها، برنامهنویسی CNC، ساختن ابزارهای کنترلی زیاد دقیق و پیشرفته در حد دهم و صدم میکرون، کل همین کارها را اهمیت مهندسین خودمان انجام دادیم. در شرایط ترمز هوایی، بالهی عقب حیاتی زاویه ۴۹ جايگاه بالا میایستد تا هرچه سریعتر اتومبیل متوقف شود. بالهی عقب در موقعیت بسته زاویهی ۱۰- سکو داراست اما در حالتهای اتوبان و هندلینگ بهترتیب حساس زاویههای ۱۰ و ۱۴ درجه بالا میایستد. همانگونه كه ملاحظه مي شود اساسی وجود لبه شيبداري در نصیب بالايي رينگ ، هنگامي كه پيستون و رينگ به سمت بالا حركت مي كنند ، رينگ بر روي لايه روغن روي جداره سيلندر لغزيده و ازجارو كردن روغن به سمت محفظة احتراق جلوگيري مي شود ، درحاليكه زمان حركت رينگ و پيستون به سمت پايين ، به وسیله کناره تيز رينگ ، روغن ها از روي ديوارة سيلندر جارو شده و از طريق جا رينگي و شکاف ها و شيارهاي جاررينگي به داخل پيستون و نهايتاً به درون كارتل هدايت مي شود . محصولات کار کشته فراری، لامبورگینی، پورشه و دیگر برندهای شناختهشده در ایجاد سوپراسپرت و هایپرکار، اهمیت صدای زیر همانند جیغ همپا هستند. متن زیر اشاره ای به این مسئله داراست هر یک سری بخش اعظم دارای دید موتورهای بنزینی دو دوران است اما اطلاعات آن به جور ای میباشد که برای اشکال دیگر موتورها و از گزاره موتورهای دیزل که آیتم به کارگیری ما در بانک اتومبیل آلات است و به جهت تعمیرکاران و معلم کاران نیز می تواند موءثر واقع شود. در اینجا عمده به بررسی وب وبسایت پیستون جمهوری اسلامی ایران تبریز.

دانلود مقاله رایگان