شیار رینگ یک منطقه فرورفته می باشد که در اطراف گوشه و کنار پیستون قرار دارد و برای نگه داشتن رینگ پیستون استعمال می شود. رینگ برف پاک کن، حلقه پیستون کلیدی رخ مخروطی هست که در شیار حلقه در میان حلقه فشرده سازی و رینگ روغن قرار دارد. رینگ تراکمی حلقه پیستون است که در نزدیک ترین شیار رینگ به سر پیستون قرار دارد. زمین های رینگ دو سطح موازی شیار رینگ میباشند که به تیتر سطح آب بندی رینگ پیستون عمل می کنند. رینگ روغن رینگ پیستونی میباشد که در نزدیک ترین شیار رینگ به میل لنگ قرار دارد. حلقههای روغن، روغن را بالا میآورند تا دیوارههای سیلندر را جاری نمایند و آن گاه آن را به داخل میل لنگ برگردانید تا روغن بیش از حد باقی نماند. رینگ های پیستون گوشه و کنار احتراق را آب بندی می کنند، گرما را از پیستون به دیواره سیلندر سوق دهی می نمایند و روغن را به میل لنگ برمی گرداند. همین تراز بالایی (نزدیک ترین به سرسیلندر) پیستون میباشد که در ارتفاع کارکرد بی آلایش موتور تحت فشار و حرارت دوچندان زیادی قرار می این صفحه گیرد. رسانایی حرارتی بضاعت یک ماده برای هدایت و انتقال گرما است. همانطور که گفته شد، سایبان حبابی منظرهای عالی ارائه میدهد و ویژگیهای جالبی دارد، مثل بضاعت و توان انداختن پدالهای سکان و بالشتک نمودن پاشنههای خود در کف کابین. به جای یک بالای تخت، گنبدی داراست که شبیه بالای یک استادیوم گنبدی است. سه گونه پیستون وجود دارااست که هر کدام به دلیل صورت آن نامگذاری شده اند: راه صاف، گنبدی و کاسه. بسته به دسته موتور (دیزل یا بنزین) و دسته تزریق سوخت (پاشش مستقیم یا غیرمستقیم)، تاج پیستون می تواند صاف یا این که حاوی یک کاسه باشد. در دنیای پمپهای خلاء چرخشی سیلد روغن مکانیکی، نیاز به انواع روغنها و سیالات متناسب اصلی نوع مختص پمپ، وظیفه آن و فرآیندی که در آن استعمال میشود وجود دارد. روغن پمپ وکیوم را هر یکسری وقت یک توشه بایستی عوض کنم؟ توجه داشته باشید که در نسبت های R/S بالای 2.00، منحنی عجله متقارن خیس می شود، اما شتاب اوج به هیچ وجه تغییرو تحول چندانی نمی کند. DMA خیر فقط نشان می دهد که این میدان “ثابت” در واکنش به میدان مغناطیسی تولید شده به وسیله جریان عبوری از سیم پیچ صوتی تغییرو تحول می کند، بلکه به مهندسان ما یاری می کند تا به رویه حل های موتوری برسند که همین ناپایداری را به دستکم می رساند.
دانلود مقاله رایگان