آشنایی با هدرز- هایپرکلابز

اما عدم کارگزاری هدرز فابریک برای تمامی خودروها راست گو نیست و همواره شماری از خودروهای اسپورت مانند ب ام و های M POWER، آئودی های سری S و… آئودی های سری S و… پس اط تجهیز به هدرز های به طور کامل رشته ای ، کارخانه را شکاف می کنند.به هر صورت باید گفت هدرزهای دست سازی که اکثر اوقات به وسیله مکانیک های سنتی یا این که بعضی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ تیتر عملکرد هدرزهای رشته ای را که بر شالوده اصول علمی صورت می گیرند را ندارند و به کارگیری از آن ها در بسیاری موارد،به افزایش مصرف سوخت منجر میشوند.یکی دیگر از مزایایی استعمال از هدرز ،تاثیر اندک آن بر صدای تولیدی پیشرانه و سیستم اگزوز است.به کلمه دیگر در صورتی خواستار تقویت پیشرانه خودروی خویش و کاستن از مقدار مصرف سوخت فارغ از ساخت سر و صدای بخش اعظم می‌باشید ، کارگزاشتن هدرز یکی از بهترین گزینش ها خواهد بود.در واقع بخش زیادی از صدای تولیدی پیشرانه به وسیله تیم اگزوز (لوله ها و مبداء های اگزوز) منتشر میشود. از طرف دیگر، به کارگیری از این فیلتر، مانعی بر سر خط مش عبور جریان هوا ایجاد می نماید و از شدت جریان آن، تا حد زیادی میکاهد. مزیت همین دسته نسبت به گونه هایی که هر لوله از خروجی سیلندر در یک نقطه مهم ۳ لوله ی دیگر تلاقی پیدا می کند در همین میباشد که مهم توجه به قطر بخش اعظم برای هرسیلندر وترکیب ۲ تایی و بعد از آن ۴ تایی اساسی یکدیگر، گشتاور را در دورهای میانی تا دورهای بالای نهایی در دسترس قرار می دهد . این مسئله سبب این می‌شود که علاقهمندان به صنعت تیونینگ به سراغ استفاده از هدرز که در واقع یک منیفولد (چند راهی) است که به خروج سریع و لبریز فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند، بروند. عایق سازی هدرز بصورت کلی باعث به کاهش دمای فضای باطن کاپوت و اطراف موتور شده و همین موضوع در راندمان موتور تاثیر مثبت داشته و هوای خنک تری وارد موتور خواهد شد ولی دلیل اصلی عایق کاری مسیر خروجی خودداری از کمتر سرعت گاز های خروجی می باشد، هنگامی که گاز های خروجی از بلوک موتور اتومبیل بیرون می شوند به مرور در درحال حاضر از دست دادن دما و حجم میباشند که اهمیت عایق کاری هدرز، ضمن متعادل ساختن حرارت در تمام طول مسیر، مهم مراقبت دمای گاز های خروجی مانع از کمتر حجم و فشار خروج آن ها خواهید شد. چگونه فعالیت می کنند نیز تاثیر. JEGS، AEM، pectre Performance و k&n از معروفترین موسسه ها تولید کننده کیت مکش هوا (Air Intake Systems) در عالم هستند؛ البته از آنجایی که شرکت ها سازنده بر شالوده مشخصات موتور و فضای قرارگیری آن قابلیت و امکان طراحی هدرزی جداگانه را دارند، موسسات بخش اعظمی میتوانند هدرز را تولید کنند. که اما به شرطی همین موردها محقق خواهد شد که پس از گزینش چند مواد حیاتی خصوصیات حرارتی متعدد و طراحی اولیه، بررسی و بررسی دقیقی ازعملکرد هدرز به کار آید. همین جور تولید یک عامل محدودکننده در خروج گازها هستند که تنها نکته مثبت همان راحتی در جای دادن قطعه در فضای موتور و صدای قلیل میباشد. منیفولد اگزوز قسمتی هست که مستقیماً به موتور متصل هست ،در اورجینال یک بلوک فلزی میباشد که تعدادی لوله کوچک به آن متصل است. جایگزین چندراهه یا منیفولد چدنی اتومبیل هستند. بنابراین پروسه ایجاد همچین قطعه ایی پیچیده تر و بهای آن هم اکثر است ، اما در غایت پس از ردوبدل منیفلد چدنی کهن اهمیت منیفلد نو (هدرز) شاهد ارتقا کارایی موتور خوا هیم بود. هدرزها که از فلزاتی مانند فولاد، استیل یا این که آلیاژهای گرانقیمت ساخته میشوند، جایگزین چندراهه یا منیفولد چدنی خودرو هستند. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه معمولاً به شیوه ریختهگری تولید می گردد و به همین عامل از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار است که در فرآیند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، البته هدرز به طرز خم کاری دقیق لولهها شکل می‌گیرد و اساسی ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسانتر گازهای آلاینده، تنفس خوب تر پیشرانه، ارتقاء اقتدار و کمتر مصرف سوخت میشود، اما مقدار کمتر مصرف سوخت در ازای ارتقاء اقتدار موتور چندان چشمگیر نمیباشد و از این رو از هدرز غالباً به تیتر یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. آن‌گاه از کارگزاری هدرز می توان ریمپ ماشین را انجام داد و از راندمان و تغییرات بهتری بر بر روی اتومبیل تیونینگ شده ایجاد کرد. همین حالت در خودرو، مشابه ماسکزدن می باشد که سبب ساز می‌گردد تنفس، کندتر و سختتر از وضعیت عادی انجام گیرد و دقیقا مشابه شرایطی می باشد که یک فیلتر هوا برای عبور جریان هوا در پیشرانه ایجاد میکند. لولههای بهکاررفته در ایجاد همین کیتها، معمولا قطور و نرم میباشند تا مانع افت فشار هوایی که جریان دارد، نشوند. همین فشار منفی تا جایی پیش می رود که فشار آیتم نظر از فشار جو نیز کمتر می شود و در عاقبت گازها رغبت به خروجشون کمترشده شاهد ارتقاء فشار خروجی هستیم. هنگامی که سوپاپ دود گشوده میشود گازها حساس فشار بالایی از موتور خارج شده و وارد لوله اول هدرز میشوند. بهمنظور کامل شدن سیکل احتراق در پیشرانههای احتراق داخلی، می بایست دود حاصل از احتراق بهطورکامل از سیلندر اتومبیل خارج شود تا اهمیت ورود هوای تازه، کار احتراق مجدد انجام شود. اهمیت توجه به طریق کارکرد و احتراق سوخت باطن موتور ، می دانیم دودی که در اثر احتراق در سیلندر حاصل می شود می بایست از موتور بیرون شود تا موتور آماده احتراق دوباره سوخت شود و عدم خروج تام دود از موتور باعث می شود تا کارکرد موتور بازدهی پایینی داشته باشد و از اقتدار موتور کاسته شده و مصرف سوخت هم بیشتر شود. درصورتیکه از تالیف همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در گزینه هدرز موتور tu5 لطفا از کاغذ ما بخواهید.

دانلود مقاله رایگان
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum su tesisatçısıhtml nullednulled themes1xbetMobil Ödeme İle NakitMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaNovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma 1xbet