‘سوپرمن شکسته کلان نویسنده می گوید داستان در مورد نژاد پرستی علیه آمریکایی های آسیایی تبار هنوز هم مربوط

در سال 1946 آمار رادیو سریال “ماجراهای سوپرمن” فرار یک داستان است که در آن مرد از فولاد در دفاع از یک خانواده آمریکایی در برابر آزادانه داستانی نسخه Ku Klux Klan, شکست نژادپرستانه خائنانی در این فرآیند است.

کاریکاتوریست ژن Luen یانگ که نوشته شده برای هر دو “سوپرمن” و “فوق العاده” و نویسنده به تازگی منتشر شده رمان گرافیکی “اژدها Hoops” آموخته است که در مورد این نوشته داستان نیست از کمیک اما از ذکر در کتاب “Freakanomics.”

“من شیفته در یک دسته از سطوح مختلف می گوید:” یانگ که با اقتباس از داستان به “سوپرمن شکسته کلان” یک شبکه تلویزیونی با هنر توسط Gurihiru که راه اندازی در پاییز گذشته و وارد تجارت شومیز در مارس 12.

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

  • ژن Luen یانگ. (عکاسی شده توسط آلبرت قانون : www.porkbellystudio.com)

  • صدا

    گالری خواهد شد درثانیه

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

  • تصویر از “سوپرمن شکسته کلان” توسط ژن Luen یانگ و هنر توسط Gurihiru. (حسن نیت ارائه میدهد از کمیک DC)

حس کنجکاوی خود را نیز piqued است توسط این واقعیت است که خانواده در داستان چینی-آمریکایی است.

“من شده است خواندن ابرقهرمان کمیک سوپرمن, کمیک, به طور خاص, از آنجایی که من در کلاس 5 و من فقط به یاد داشته باشید که بسیاری از شخصیت های که شبیه من در این صفحات می گوید:” یانگ توسط تلفن از سن خوزه. “برای کشف که وجود دارد این چینی-آمریکایی شخصیت قدمت آن به سال 1946 به تقریبا آغاز سوپرمن بود واقعا ذهن دمیدن.

“من در ابرقهرمان کمیک و یکی از انتقادات که من مورد استفاده قرار گرفتن از پدر و مادر مهاجر من این بود که این داستان هیچ ربطی به زندگی واقعی است. آنها در مورد افرادی که در اسپندکس و capes. این یک اتلاف وقت” او توضیح می دهد. “اما این یک بتن نمونه از چگونه گیک فرهنگ تاثیر می گذارد دنیای واقعی در راه مثبت است.”

قبل از کار خود را در “سوپرمن شکسته کلان,” یانگ شده بود صرف زمان با بسکتبال بازیکنان و مربیان از این دبیرستان که در آن او با استفاده از آموزش و حضور در این تیم بازی — به منظور تحقیقات “اژدها پرتال تخصصی اولی.” آنچه که او را دیدم ساخته سوپرمن داستان به نظر می رسد به خصوص مرتبط است.

“یکی از بچه ها در این تیم بود سیک و من نشسته بود در مخاطبان از این ورزشگاه گوش دادن به بزرگسالان اغلب فریاد توهین در این سیک نوجوان و آن را کمی تکان دهنده به من,” او می گوید. “من در آن انتظار نیست. من فکر می کنم من که ساده لوحانه است.”

اما آن را فقط زشت طعنه در دبیرستان سالن که گرفتار چشم خود را.

“سپس این مسائل شروع به اتفاق می افتد در اخبار. Charlottesville اتفاق افتاده است. که تکان دهنده بود. سیاه کلیساها بودند که سوزانده است. که واقعا تکان دهنده” او همچنان ادامه دارد. “من در ’80s در. من احساس چیزهایی که من تا به حال در مورد به عنوان خوانده شده زمانی که من بچه بودم در کتاب های درسی در مورد آنچه اتفاق افتاده در دوران حقوق مدنی دهه 1960 بودند دوباره اتفاق می افتد.”

در حالی که انجام تحقیقات خود یانگ می خواستم به درک که چرا نویسندگان رادیو نشان می دهد تصمیم به تمرکز بر روی یک آمریکایی چینی و جامعه است که کشف یک قطعه از تاریخ در مورد غرب ایالات متحده است.

“حتی اگر کلان هدفمند آمریکایی های آفریقایی تبار برای اولین بار ظرف سه سال از کلان در حال تاسیس در جنوب غربی کلان نیز تاسیس که رفت بالا و پایین West Coast” یانگ توضیح می دهد. “و هدف اصلی برای غرب کلان بودند در واقع آمریکایی چینی.”

او یادداشت های پس از جنگ جهانی دوم و به عنوان یک نتیجه از GI Bill, چینی-خانواده های آمریکایی در حال حرکت بودند به حومه شهر. در این لحظه است که کلان تبدیل شده بود فعال تر از آن بوده است در دوران رکود و سال های جنگ.

“نژادپرستان شد freaked که GI لایحه که قرار بود به اساسا تغییر جامعه آمریکا” یانگ می گوید. در واقع او اشاره می کند فقط یک ماه قبل از سوپرمن داستان پخش کلان انجام شده بود مراسم شروع خارج از آتلانتا بود که تحت پوشش در مجله زندگی.

یانگ گسترش طرح اصلی رادیو سری در حال توسعه داستان از لی خانواده به ویژه مادر و پدر که صحبت کردن در نقش های رادیویی نشان می دهد. در اینجا روبرتا لی دختر یکی از شخصیت های مرکزی. یانگ به بررسی راه های مختلف که در آن اعضای خانواده در پاسخ به رویدادهای محله های جدید و همچنین نحوهی مبارزه را متناسب با کلارک کنت جوانان در Smallville.

“من فکر می کنم از سوپرمن به عنوان یک مهاجر داستان اساسا و من فکر می کنم آن را در ریشه یهودی-آمریکایی تجربه می گوید:” یانگ اشاره کرد که ابرقهرمان سازندگان, جری سیگل و جو شوستر بودند و خود را فرزندان مهاجران یهودی. “که طنین انداز با من به عنوان یک آمریکایی است.”

“مثل سوپرمن, من دو نام متفاوت است. من یک نام چینی که من استفاده می شود برای استفاده در خانه و یک نام فارسی است که من استفاده از در مدرسه. من دو زبان مختلف صحبت کرد. من حتی عینک دو مجموعه های مختلف از لباس گاهی اوقات به خصوص در اطراف چینی, تعطیلات,” او می گوید. “همه از آن احساس بسیار آشنا است.”

یانگ در این سوپرمن داستان متاسفانه نوظهور ارتباط به عنوان نژاد پرستی علیه آمریکایی های آسیایی تبار را تبدیل به یک وحشتناک عوارض از COVID-19 بیماری همه گیر.

“در تحقیقات من متقاعد شد که آمریکایی های آسیایی تبار ما داستان کلیشه ای که ما را احاطه کرده به سرعت تغییر در امریکا است. قبل از جنگ جهانی دوم ما دیده می شود به عنوان جنایتکاران و ما دیده می شود به عنوان اب زیر کاه. پس از جنگ جهانی دوم ما دیده می شود به عنوان وفادار و سخت کوش تا حد زیادی به دلیل این چیزهایی که اتفاق افتاده در خارج از کشور,” او می گوید.

“از 1930s به 1980s ما از مجرمان… به پشتیبانی فنی” او می افزاید. “در حال حاضر به دلیل چیزهایی که اتفاق می افتد در خارج از کشور دوباره داستان ما در حال تغییر است دوباره ما قصد داریم از پشتیبانی فنی به این ویروس حامل های bringers از بیماری است.

“انتظار نداشتم ‘سوپرمن شکسته کلان’ به مربوط می شود که در راه است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>