کالیفرنیا $202 میلیارد بودجه دولت نتواند به ارائه اصول

کالیفرنیا 2020-21 $202 میلیارد بودجه دولت صرف حدود سه برابر در هر دولتی ساکن تورم به 30 سال پیش. اما به اطراف نگاه کنید و شما نمی بینم دلار مالیات خود را در محل کار. شما ببینید مدارس دولتی در احتیاج به تعمیر چاههای بزرگ به اندازه کافی به خود را محور عقب و قرن ترکیدن لوله های آب. اساسی عملکرد دولت به شدت ناکافی است.

چقدر بد است که در کالیفرنیا زیرساخت ؟ کالیفرنیا جاده ها در میان بدترین کشور خیلی بد است که رانندگان خرج اضافی $3,000 سالانه در تعمیر اتومبیل, بیمه اتومبیل و تلف سوخت در مقایسه با کشورهای دیگر. حدود 80 درصد از مدارس قابل توجهی معوق تعمیر و نگهداری از جمله بسیاری هستند که در معرض خطر زلزله آسیب. بیش از 75 درصد از آب لوله ها حداقل 75 سال, ایجاد مکرر پارگی که صدمه به اموال و اتلاف میلیون ها گالن آب در هر سال است.

کالیفرنیا مالیات دهندگان ششم-بیشترین بار مالیاتی در کشور است. تا جایی که مالیات خود را برود ؟ سه دسته بندی هزینه های بهداشت و خدمات انسانی, K-12 آموزش و پرورش و دولت سیستم زندان — مصرف 67 درصد از بودجه دولت است.

سلامت و خدمات انسانی حساب برای حدود 35 درصد از بودجه. هزینه های این دسته سر به فلک کشید پس کالیفرنیا در زمان شیرجه رفتن عمیق به Obamacare در سال 2012 که گسترش کالیفرنیا پزشکی رول فوق العاده. بیش از 14 میلیون کالیفرنیا — معادل پنجمین دولت در کشور — ثبت نام در پزشکی. این تصمیم همچنان به عنوان یک اشتباه پرهزینه است که لطمه می زند و مالیات دهندگان و کسانی که با تکیه بر پزشکی برای مراقبت های بهداشتی.

پزشکی است که نه انگیزه کارآمد باشد و نه وجود دارد کافی پاسخگویی در درون آن. این شکست ایجاد مداوم و اشتباهات پرهزینه است. یک سال 2016 بررسی کالیفرنیا پزشکی دولت در شناسایی مشکلات اساسی با صداقت و عدم رعایت برخی از آن باقی مانده از سال 2012 مدیکید را نقد کنید. این گزارش نتوانست به ذکر است که این سیستم نیز در تلاش برای شناسایی واجد شرایط ذینفع. پزشکی صرف بیش از $1 میلیارد دلار در یک دوره شش ماهه در فاقد شرایط لازم و احتمالا فاقد شرایط لازم بهره مند است.

پزشکی تلاش می کند که شامل هزینه های reimbursing ارائه دهندگان خدمات در نرخ بسیار پایین که باعث کاهش تعداد ارائه دهندگان که قبول پزشکی بیماران است. اما کمتر ارائه دهندگان ميانگين پزشکی بیماران انتظار طولانی دیده می شود. این منجر به برخی از بیماران برای رفتن به اتاق اورژانس و غیر اورژانس درمان است. مشکل با استفاده از استروژن به عنوان یک مراقبت های اولیه جایگزین قرار بود حل Obamacare. آن نبود.

مدیکید قرار بود به ارائه مناسب و مراقبت های بهداشتی برای کسانی است که می تواند آن را ندارند. اما از آن است که حرکت سوزن در بیمار خوب بودن. اخیر تجزیه و تحلیل نشان داد که مدیکید نتایج بیمار شد و در مورد مشابه به عنوان کسانی که بدون هیچ گونه بیمه درمانی.

برای بهبود نتایج ما باید با حذف موانع قانونی است که کاهش رقابت بین شرکت های بیمه گسترش سلامت حساب پس انداز مجوز طرح بیمه بدون Obamacare مورد نیاز پوشش و نیاز به ارائه دهندگان خدمات به صورت شفاف ارسال قیمت به طوری که مصرف کنندگان می توانید اطراف مغازه برای خود غیر مراقبت های فوری که نشان داده شده است که نسبت به قیمت گذاری شده است. افزایش رقابت بهره وری بالاتر و ارائه مشوق هایی برای صرفه جویی در مراقبت از تمایل به بهبود کیفیت و بدون بی ارزش افزایش هزینه های.

دومین بودجه جزء K-12 آموزش و پرورش است. با وجود هزینه های بالاتر کالیفرنیا یادگیری دانش آموز همچنان در میان بدترین در کشور به ویژه در ریاضیات و علم که در آن 40 درصد و یا کمتر از دانش آموزان و ماهر هستند.

ایالات متحده رتبه 30 در بین المللی مقایسه ریاضی مهارت. تفاوت بین ایالات متحده عملکرد دانش آموز که از بالا انجام کشورها نیست ، دانش آموزان از چین به درستی پاسخ دو بار به عنوان بسیاری از سوالات ریاضی به عنوان ایالات متحده دانش آموزان است.

پس بیشتر از همیشه ریاضیات, آموزش بلیط طلایی برای مشاغل اعم از بنیادی مشاغل به حسابداری و امور مالی و سایر مشاغل نیاز به ریاضی, دانش و تفکر منطقی است.

اما این کمبود می تواند تبدیل به اطراف و بدون عمده هزینه های جدید است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد متوسط اصلاحات که اهرم مزایای رقابت خواهد بهبود یادگیری ما نتایج قابل توجهی. این شامل معلم تصدی اصلاحات تعویض از ارشد مبتنی بر پرداخت بر اساس شایستگی پرداخت که پاداش بهترین معلمان موثر تر با استفاده از یادگیری فن آوری و گسترش مدرسه انتخاب و به خصوص برای خانواده ها در محله های فقیر.

این اصلاحات می تواند اثرات بزرگ. محققان دریافته اند که قادر به جایگزین معلمان که در حال انجام ضعیف خواهد افزایش طول عمر دانشجو درآمد در یک کلاس درس در حدود 250.000 دلار است.

این اصلاحات هستند که به طور مداوم مسدود شده توسط معلم کارگری که ارائه مقدار زیادی از حمایت سیاسی به دولت دموکراتیک قانونگذاران. این انسداد رخ می دهد با وجود نزدیک به 70 درصد از مالیات دهندگان عدم حمایت معلم تصدی.

کالیفرنیا زندان ایالتی سیستم حساب برای حدود 8 درصد از بودجه. این سهم در حال افزایش است در طول زمان حتی زندان جمعیت کاهش یافته است 25 درصد است. این هزینه در حدود $81,000 سالانه هر زندانی زندانی که مکان کالیفرنیا هزینه های زندان دو بار به عنوان بالا به عنوان میانگین ملی است. این شکاف نشان دهنده بسیار بالا و هزینه های نیروی کار مذاکره با کالیفرنیا غیر نظامی نگهبانان زندان انجمن (CCPOA) یکی از مهمترین و سیاسی زرنگ و دانا اتحادیه های کارگری.

در سال 2015 متوسط گارد زندان مزد بود و نزدیک به $86,000. از آن زمان به بعد سالانه بزرگ را افزایش می دهد به احتمال زیاد تحت فشار قرار دادند این دستمزد به طور متوسط به حدود $100,000. این CCPOA مذاکره مستقیم با فرماندار. رهبران آن تقاضای دستمزد بالا و مزایا و فرماندار به طور معمول به یک اتحادیه که اتحاد استراتژیک صرف بیش از 72 میلیون دلار در مبارزات سیاسی از سال 2001.

گارد زندان حقوق فقط یک مثال بالا بخش دولتی هزینه های نیروی کار. میانگین جبران خسارت (از جمله مزایای) برای کالیفرنیا بخش عمومی کارگران است که در مورد $140,000 به مراتب بالاتر از بخش خصوصی است. دولت نیاز به تعمیرات اساسی خود را جبران بررسی شیوه های به اطمینان حاصل شود که کارگران منطقی جبران در بازار-سازگار نرخ و مالیات دهندگان هستند overpaying برای این خدمات است.

بیش از 2/3 از کالیفرنیا بودجه دولت اختصاص داده شده است به توابع است که قابل ملاحظه ای underperform و که بیش از حد گران قیمت برای آنچه که ما دریافت خواهید کرد.

از چپ به دستگاه های خود را سیاستمداران که کنترل بودجه را به سادگی اجازه می دهد تا این شکست را ادامه دهد. اما ساده رفع. اصلاحات که تعمیر این مشکلات ممکن است اگر مالیات دهندگان بیشتر تقاضای پاسخگویی از خود نمایندگان انتخاب می شوند. فقط در آن می تواند کالیفرنیا ارائه توابع اساسی از دولت.

Lee E. Ohanian است یک استاد اقتصاد در دانشگاه UCLA و یک عضو ارشد در موسسه هوور در دانشگاه استنفورد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>