تا به تاریخ AdWords گوگل به روز رسانی اخبار و امکانات در سال 2018

[ad_1]

AdWords گوگل ارتقاء سیستم که از طریق آن تبلیغ پیشنهاد در کلمات کلیدی خاص به طوری که قابل کلیک کردن تبلیغات ظاهر می شود در نتایج جستجوی گوگل است. تبلیغ کنندگان مجبور به پرداخت برای کلیک. این روشی است که باعث می شود گوگل از هر جستجو.

پس از توضیحات کوتاه بیایید تمرکز بر روی اطلاعات اصلی از AdWords گوگل به روز رسانی برای سال 2018 است که ارائه شده در این مقاله است. گوگل متوجه شدم که محبوبیت AdWords است که در دست بازیکنان بزرگ است که نیاز به تغییر در یک راه جدید است. در اینجا شما ممکن است پیدا کردن آخرین AdWords گوگل, اخبار, ویژگی ها و به روز رسانی است که معرفی شده در سال 2018 است.

به روز رسانی #1: ‘لغات رسیدن به برنامه ریز’ ابزار برای یوتیوب توسط گوگل معرفی شده است

یک ابزار جدید معرفی شده توسط گوگل است که شناخته شده به عنوان ‘پژوهش و برنامه ریز’ برای یوتیوب و دیگر پلت فرم های ویدئویی تبلیغات در AdWords. این ابزار کمک می کند تا به پیش بینی غنی نرخ تبدیل ویدئو خاص و کمپین های مختلف گوگل پشتیبانی از سیستم عامل های رسانه های مانند یوتیوب. اجرای تخمین می زند برای رسیدن به چندین تصویری مبارزات و حمایت از آینده برنامه ریزی کمپین برای ارتباط با مخاطب در یک راه مناسب است. همچنین کمک می کند تا برای انتخاب دقیق قالب بودجه بازاریابی و اهداف. ‘لغات رسیدن به برنامه ریز’ در دسترس است در نسخه بتا است اما انتظار می رود به انتشار کامل عملیاتی حساب.

آپدیت شماره 2: Google AdWords ارائه شده است با پیشرفته گسترش, صفحه فرود, گزارش

تبلیغ آغاز تجربه جدید به روز رسانی با لغات رابط در سال 2018 است. به روز رسانی های اخیر معرفی شده است با توجه کامل گزارش, معیارهای برای گسترش, صفحه فرود, Url ها. با کمک صفحات فرود تبدیل از لغات ترافیک قابل مشاهده است. لذا ضروری است که به بررسی گزارش عملکرد از صفحات فرود هر یک از URL. این ویژگی در دسترس بود قبل از آن نیز اما در حال حاضر شما می توانید گسترش, صفحه فرود, Url ها در این گزارش که همان است.

آن را کمک به شما برای پیدا کردن راه به ترافیک است که برای هر صفحه فرود وب سایت. اطلاعات مانند “معتبر آمپر بر رای” و “تلفن همراه پسند بر رای” با معیارهای مختلفی داده ها از قبیل هزینه کلیک و نرخ تبدیل در دسترس هستند در این گزارش.

به روز رسانی #3: ارتقاء فرمت معرفی شده توسط گوگل AdWords

ارتقاء فرمت یکی از آخرین به روز رسانی از AdWords گوگل اضافه شده است تحت عنوان ‘تبلیغات & extensions’ تب. این به نظر می رسد با یک برچسب بر روی آیکون جستجو تبلیغات متنی که کمک تبلیغات به ایستادگی در SERPs. این می تواند مفید باشد برای سایت های تجارت الکترونیکی. آن را مورد استفاده قرار گیرد به نمایش گذاشتن خاص ارائه می دهد و یا تبلیغاتی فروش ارائه شده توسط وب سایت. برخی از مزایای به شرح زیر است:

  • پیام های تبلیغاتی در تبلیغات ممکن است ارائه دو بار با ارتقاء فرمت.

  • یکی می توانید با استفاده از محدود شخصیت های با استفاده از ارتقاء و تمدید آن مفید است.

  • این افزایش CTR از تبلیغات.

به روز رسانی #4: آگهی چرخش تنظیم از گوگل AdWords می چرخد به طور نامحدود و بهینه سازی

اخیر اعلام شده است توسط گوگل انجام می شود که تبلیغ در حال حاضر قادر به چرخش و بهینه سازی نامحدود تبلیغات کنید و سعی کنید برای رسیدن به موفقیت است. چهار گزینه وجود دارد با استفاده از AdWords تبلیغ زیر برجسته:

  • بهینه سازی برای تبدیل

  • بهینه سازی برای کلیک

  • چرخش به طور نامحدود

  • چرخش به طور مساوی

به روز رسانی #5: Google آورده تغییرات به خرید لیست محصول

با تغییرات جدید گوگل است تا با لیست محصولات زیر “فروشگاه در حال حاضر” طبقه بندی. آنها نیز شروع به نشان دادن قیمت همراه با جزئیات بیشتر در مورد محصول و گزینه های حمل و نقل.

به روز رسانی #6: پیشنهاد تنظیم تسهیلات برای تعاملات ارائه شده توسط Google AdWords

به تازگی گوگل با یک به روز رسانی به نام پیشنهاد تنظیم است که تسهیل تعاملات. برای تماس با پسوند آنها آمده اند تا با پیشنهاد تنظیم در موبایل تبلیغات جستجو. در مورد هر سایت لینک الحاقات آن است که متوجه شده است که تبلیغات را می توان با طراحی ظاهر در موبایل تبلیغات جستجو. گوگل ارائه شده است بهترین فرصت و تضمین می کند که تبلیغات تلفن همراه شما ظاهر می شود با تماس با پسوند. این قابل اجرا است به کمپین تماس بگیرید و یا فرمت با تماس-تنها مرکز.

AdWords گوگل را قادر می سازد برای تنظیم بودجه از تبلیغ های ارسال تبلیغات در شبکه های تبلیغاتی برای ترویج نام تجاری کسب و کار. بنابراین آخرین AdWords گوگل, اخبار, ویژگی ها و به روز رسانی می تواند اثبات مفید برای ارتقاء موثر است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>